ok nu sidder jeg lige og suger installeren så  380kb/s
 380kb/s

Hente WoW
- 

- 
			ok dette er noget offtopic...MEN nu må se at styrer jer! i alle sammen er ved at lave denne fede side om til HOL.DK!! hvis i vil skændes jammen så lav jeres egen topic! :dots: 
- 

- 
			HAH 
 Nu har jeg suget det hele
 herlgt 
- 
			Argh! nu kom det heller ikke idag.. Håber det kommer i morgen, ellers bliver jeg godt nok sur. De lovede det skulle komme den 5. december? Synes ellers godt man plejer at kunne regne med Blizzard:S 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af p3t3r 
 Argh! nu kom det heller ikke idag.. Håber det kommer i morgen, ellers bliver jeg godt nok sur. De lovede det skulle komme den 5. december? Synes ellers godt man plejer at kunne regne med Blizzard:Shvor har du set det med at de lovede at det skulle komme d. 5 ?.... 
 for 1time siden eller noget var forums lige oppe et øjeblick på WoW Europa... så måske sker der noget... ? ved ikk.... håber det bare max
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af p3t3r 
 Argh! nu kom det heller ikke idag.. Håber det kommer i morgen, ellers bliver jeg godt nok sur. De lovede det skulle komme den 5. december? Synes ellers godt man plejer at kunne regne med Blizzard:Sdesuden er dagen jo heller ikke forbi endnu, HVIS NU  
- 
			Jeg håber bare det kommer i morgen, så man har hele weekenden til at game!  
- 
			ser ud til at boomtown ligger WoW ud til download.. de mangler bare at få bekraftet fra blizzard at det er den de har der kan bruges 
- 
			Så den fra FTPen ER den man ska bruge? hvordan får man en acoount selv  ? ?
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af CarStone 
 Så den fra FTPen ER den man ska bruge? hvordan får man en acoount selv ? ?du kan ikke lave nogle account i nu. hvis jeg var dig ville jeg følge med på http://en.wow-europe.com/ så er du fri for at stille alle de spørgsmål  
- 
			QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af SureShot- du kan ikke lave nogle account i nu. hvis jeg var dig ville jeg følge med på http://en.wow-europe.com/ så er du fri for at stille alle de spørgsmål  Der snakker de ikk dansk, og vil hellere spørge mine tweak gutters  hehe. men tak hehe. men tak