nogle der ved om der findes et program der kan gøre så man kan bruge sit digicam som webcam ?
eller om man kan bruge kamaraet i en nokia 6230 som wepcam
nogle der ved om der findes et program der kan gøre så man kan bruge sit digicam som webcam ?
eller om man kan bruge kamaraet i en nokia 6230 som wepcam
det digital cam du har skal kunne optage film og så skulle der gerne være et usb kabel med og evt noget driver på en cd:)
Hejsa
har også leget lidt med tanken men det jeg har bliver genkendt som et flytbar disk drev og derfor har jeg ikke haft held med at få det virke men ok har ikke brugt meget tid på det
jeg har brugt et meget længe, jeg installerede bare driveren og satte cam til computer(sådan en knap) og så virkede det bare helt raket
Dit digital kamera skal understøtte det, det står i manualen eller på http://www.google.dk :p
om man kan bruge sin mobil som webcam tvivler jeg på
Fuji's S5000, S7000 og S3500 duer som webcams
Hvad med mit Z3 vilde det virke som web camera ???? Jeg har ledning. men tror den ligger filmen på mit sd kort..
Jeg har prøvet med mit Canon IXUS 40 - ved at sætte det til tvkortet, og jeg har da også fået gang i forbindelsen, men når jeg så bruger det som webcam derigennem, opdaterer billedet kun omkring en gang hvert 10. sekund - det irriterer mig grueligt, jeg har desværre ikke fundet en løsning på det problem endnu
Kameraet skal understøtte webcam mode og tilkobles med USB og en driver. Ellers via video-in på et tvkort eller grafikkort...