Hærværk....

• Han skal bestemt heller ikke slippe uden straf. Det vil jeg mene er forkert overfor familien.

Men en passende straf for mig ville være et opdragelseskursus, hvor den 16-årige kunne lære, hvad der er rigtigt, og hvad der er forkert. Og hvis han en eller anden dag blev taget med ulovligt fyrværkeri, for at køre spritkørsel, vold eller andet, der kunne bringe andres liv i fare, kunne han få lov til at sidde resten af sit i forvejen nok ikke særlig hyggelige liv bag tremmer!

• Der var en bil der blev sprunget i luften her.. 8o han siger han ikke gjorde det selv og han ingen fjender har, men er nu lidt tvivl...

Oprindeligt indlæg af origin
    Der var en bil der blev sprunget i luften her.. 8o han siger han ikke gjorde det selv og han ingen fjender har, men er nu lidt tvivl...

What ?... Hvem, hvad hvor ?

Jeg skal vist lige have fat i mine spioner. De sløjer lidt af på den på det seneste. Den historie har jeg ikke hørt noget om. ;)

Oprindeligt indlæg af bentzin

JA og du er en jubel idiot. Slut herfra - du er simpelthen for dum til mig !! :roller:

Snak ordenligt til en på 15 din gamle nar! Du snakker om du er en god "mand"... Du skal ikke kalde mig en idiot. Har ikke sagt en skid om dig. Store nar! :chain: :camp: :camp: :camp: :chain: :chain: :camp: :chain: :camp: :chain: :camp: :chain: :camp: :chain:

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

Oprindeligt indlæg af Krillen

Snak ordenligt til en på 15 din gamle nar! Du snakker om du er en god "mand"... Du skal ikke kalde mig en idiot. Har ikke sagt en skid om dig. Store nar! :chain: :camp: :camp: :camp: :chain: :chain: :camp: :chain: :camp: :chain: :camp: :chain: :camp: :chain:

slap dog af knægt.. :] sq latterlig og høre på..

Hans: Det var en fra remmo familien der fik sin bil sprængt til atomer..

:roller: ... Du har da hvert fald lige bevist at Bentzin har ret. Kun en jubel*beep* ville skrive sådan en post. :))

Oprindeligt indlæg af The Hans

:roller: ... Du har da hvert fald lige bevist at Bentzin har ret. Kun en jubel*beep* ville skrive sådan en post. :))

Og kun en jubel*beep* ville skrive sådan en post :roller: :]

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

Og kun en jubel*beep* ville skrive sådan en post :roller: :]

Du ignoreres hermed. Kom igen om en 15-20 år, når du kan finde ud af at opføre dig ordenligt. Det niveau du er nede på nu, hopper jeg ikke ned på. :roller:

Oprindeligt indlæg af The Hans

What ?... Hvem, hvad hvor ?

Jeg skal vist lige have fat i mine spioner. De sløjer lidt af på den på det seneste. Den historie har jeg ikke hørt noget om. ;)

De kan jo for fanden heller ikke vide alt, henne i din strikkeklub *G* :))

:dance:

Oprindeligt indlæg af Mikkel

De kan jo for fanden heller ikke vide alt, henne i din strikkeklub *G* :))

:dance:

He he... Det er nu hækleklubben og jo... de plejer at vide alt. :))

Gudfader i skuret - du er sgu da lige til den lukkede afdeling. Du fatter absolut intet af hvad der foregår omkring dig - og er et lysende eksempel på hvorfor "voksne" mener at mange unge mennnesker er "forskruede" i roen. Han er 16 år - og skal altså i dine øjne ikke straffes for sin hjernedøde handling - fordi "det regnede han nok ikke med ville ske". OK - hvis en 16 årig ikke kan tænke sig til at den slags er farligt - så kan en 15 årig som DIG - jo slet ikke tænke - hov vent - nå ja - det har du jo forresten allerede bevist i denne tråd... :roller:

btw: Inden du nu påstår at jeg intet ved om unge - så må jeg hellere fortælle at jeg har en 15 årig datter - og via hendes sport - har haft med unge at gøre de sidste 6-7 år - så jeg kender en del til unge og deres tankegang - eller nogle gange mangel på samme... ;)

• Man er mildest talt lam i roen hvis man ikke kan lade være med at ødelægge ting som ikke tilhører en selv ...

og der er åbenbart nogen der har fortjent en røvfuld efter det de har skrevet i denne tråd. I ved godt selv hvem det er ... :]

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Man er mildest talt lam i roen hvis man ikke kan lade være med at ødelægge ting som ikke tilhører en selv ...

og der er åbenbart nogen der har fortjent en røvfuld efter det de har skrevet i denne tråd. I ved godt selv hvem det er ... :]

Det kan også bare være de sku' ha' skiftet bléen. ;)