Hærværk....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Det er godt nok nogen, som går for vidt ja.. Men at sprænge nogle små ting, kan jeg ikke se problemet i.. Det er jo kun nytår en gang om året.. ;)


    Kan godt give dig ret, så lang tid i kan holde jer fra folks private ting og istedet finde en træstub eller noget!

  • Syns ikke ligefrem det er okay at smadre andres postkasser, men ejerne af postkasseren kan vel godt lægge 2 og 2 sammen når det er nytår, vi taper da også brævsprækken til her hjemme.
    Boys will be boys

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen



    Da du var 40 år yngre, var du sikkert selv en lille ballademager ;)!


    Nope - der var jeg en pæn dreng, som hørte efter hvad de gamle sagde. Havde og har respekt for dem. Det mangler der - IMO - en hel del af i dag.
    Har aldrig ødelagt andres ting - kunne og kan ikke se det sjove i det - tværtimod !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Og hvor er det dog totalt meningsløst..


    Kan slet ikke se hvordan du kan finde det sjovt...


    lad mig lige sige at jeg ikke har noget med det at gøre, jeg synes det er tåbeligt, og skrev kun hehe i starten fordi jeg fik lyst, jeg synes da absolut ikke at det er sjovt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk


    lad mig lige sige at jeg ikke har noget med det at gøre, jeg synes det er tåbeligt, og skrev kun hehe i starten fordi jeg fik lyst, jeg synes da absolut ikke at det er sjovt.


    Så var det måske en idé, at tænke over hvad du skriver, inden du poster det !! Så havde du undgået misforståelser. Bare et hint.
    Opfattede det også som om du syntes det var sjovt. :rolleyes:

  • Så er jeg kommet hjem fra Vejle hvor jeg holdt nytår i år, og ja vi er blevet udsat for lidt nytårsløjer. En del af vores brænde er blevet smit rundt i haven, vores døre er smattet til med barberskum og lignende, og det ne vi købte til fuglene i år, ligger nu og er spredt ud over fronten af vores hus - mildest talt møg irreterende! Damn min far er sur.

  • Har lige hørt at en 2 årig dreng er død, pga. af en lavt flyvende raket. 8o ;(
    Men hva' fa'en det er jo kun nytår en gang om året. X( Som nogen idioter siger. :boxed:
    I må meget undskylde mit aggressive indlæg - men kan ikke klare sådanne totalt hjernedøde holdninger.

  • Jeg må indrømme jeg ikke forstår flere af de folk der skriver herinde .. Hvordan kan det være folk ikke kan lade deres postkasse hænge/stå ude uden at det er deres egen skyld hvis den bliver sprunget i luften? Ja måske burde de tænke fremad og få den fjernet, men alle mennesker er måske ikke hjemme, eller har på anden mulighed ikke mulighed for at fjerne den ..


    Hvordan kan folk seriøst mene, at drenge altid vil være drenge, og det derfor er "lovligt", at de sprænger det i luften?


    Hvordan kan man have så lidt respekt for andre menneskers ting, at de absolut er nødt til at sprænge tingene i luften? Her tænker jeg også på busstoppesteder, skraldespande, telefonbokse og postvæsnets postkasser ..


    Hvis det er de moralbegreber "unge" mennesker har i dag, så bliver jeg efterhånden mere og mere glad for min opdragelse, for jeg har trods alt lært, at man skal have respekt for andre mennesker og deres ting ..


    Nogen vil sikkert nok svine mig til nu, men det må jo være fordi man så føler sig truffen over det jeg har skrevet .. ;)

  • en af mine venner's venner syntes det var sjovt at sprænge en kondomautomat i stykker med et 25cm langt kanonslag. den blev fuldstændig smadret...


    desuden så jeg adskillige skraldespande ligge ude på vejen, og skraldet lå rundt omkring.


    idioter + alkohol + fyrværkeri = farlig cocktail.


    vil nu også mene at det er åndsvagt at sige "man er selv er ude om det" angående postkasser og skraldespande, men syntes nu også stadig det er lidt naivt at tro at man kan lade den stå udenfor uden at der er en risiko.

  • Oplevede også nogen folk, som må have haft rockeralliancer eller lignende med fyrværkeri i hænderne. Vi holdt fest hos min kæreste, og havde stort set intet fyrværkeri købt. 3 raketter og to røgbomber. De to røgbomber blev tændt, og blæste tilfældigvis ned mod dem. Lidt efter tror vi at et af deres rør vælter og skyder ned mod os. Vi går bare væk, og anser det for et hændeligt uheld. To minutter senere bliver der skudt en stor raket afsted mod os. Hvis jeg ikke var hoppet ville jeg have været blevet ramt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Oplevede også nogen folk, som må have haft rockeralliancer eller lignende med fyrværkeri i hænderne. Vi holdt fest hos min kæreste, og havde stort set intet fyrværkeri købt. 3 raketter og to røgbomber. De to røgbomber blev tændt, og blæste tilfældigvis ned mod dem. Lidt efter tror vi at et af deres rør vælter og skyder ned mod os. Vi går bare væk, og anser det for et hændeligt uheld. To minutter senere bliver der skudt en stor raket afsted mod os. Hvis jeg ikke var hoppet ville jeg have været blevet ramt.


    Årh jeg hader idioter der kaster med deres pis fyrværkeri. Ikke nok med at de riskerer at lemlæste en, men når deres rus er væk dagen efter skal de jo så også se konsekvenserne af det lort de har lavet, i øjnene.

  • Syns også det er noger svineri, hvis man begynder at smide fyrværkeri efter andre, eller ikke ved hvordan man skal håndtere fyrværkeri og bruge det ordentligt.... læste også at en mand havde fået alvorlige øjen skader, fordi han havdte tømt krudtet ud af et eller andet og proppede det så i en cola flaske (glas) og antændte det.... så er man kratedme også hjernelam... og det med den 2 årige er sq også sørgeligt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Har lige hørt at en 2 årig dreng er død, pga. af en lavt flyvende raket. 8o ;(
    Men hva' fa'en det er jo kun nytår en gang om året. X( Som nogen idioter siger. :boxed:
    I må meget undskylde mit aggressive indlæg - men kan ikke klare sådanne totalt hjernedøde holdninger.


    http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=275109


    Hvordan kan man komme i tanke om at affyre store raketter af vandret?

  • 3 af mine venner kørte i hjem i bus, og så ryger der en eller anden bombe igennem døren. Det resulterde så i, at en rude eller 2 røg og mine venner, blev nød til at gå til lægen med deres kvæstede ører.

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • hold da helt en dum dreng.der fyre en raket af vandret. :boxed:
    men fuck en dum far og faster der slæber så små børn udenfor,for at kigge på fyrværkeri :boxing:
    de kunne jo også få en kæmpe kæp fra en raket i hovedt :crazyeyes:
    jeg havde nær fået en kæp ned i kølerhjælmen da jeg holdte ved et lyskryds.den landede en ½ meter fra bilen.
    så også nogle med raketter der blev fyret lodret op,de sprang ca 2½-3 meter oppe i luften.forsatan noget billigt lort de havde købt..
    så efter min mening burde fyrværkeri kun affyres af folk der har det som deres arbejde og ikke af private folk.bare min mening :dots:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnni


    så efter min mening burde fyrværkeri kun affyres af folk der har det som deres arbejde og ikke af private folk.bare min mening :dots:


    Det er også min mening. Det er jo tydeligt hvert eneste år, så render der latterlige, uvidende personer rundt og spiller fyrmester-wannabees. Enten er de planke stive eller også har de bare ikke så meget at flytte rundt med oven i bøtten. :rolleyes: Til gengæld så er de til fare for andre. Er sådan set ligeglad med hvis det går uden over dem selv.

  • hmm der er jo så meget der er farligt man kan sku da ikke fjerne fyrværkeri fuldstændigt fra private, synes allerede reglerne ang. fyrværkeri er blevet strammet for meget

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    hmm der er jo så meget der er farligt man kan sku da ikke fjerne fyrværkeri fuldstændigt fra private, synes allerede reglerne ang. fyrværkeri er blevet strammet for meget


    Nej, nogen mennesker burde bare spærres inde for deres omgang med det.