Hærværk....

Oprindeligt indlæg af Pow
    Hvis folk lader deres post kasse stå udenfor så vil jeg sgu sige at de selv lægger op til at få deres post kasse sprungt i stykker.

Armm det er jo nytårs aften og folk kan ikke finde på sådan noget så vi lader bare post kassen stå uden for. :crazyeyes:

Men godt nytår og jeg håber i har fået mange :cheers:

Magen til latterlig holding skal man lede længe efter.
    Så hvis det er påske, så giver det mig ret til at male jeres hus gult ??

• Hehe, hernede omkring søerne ved nørrebro (peblingesøen) boar min moster, og der ligger vist en hadelshøjskole i nærheden (ved blågårdspladsen) og der er et storskralds skur, der gik ild i det. det gjorde der også sidste år.

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    Hehe, hernede omkring søerne ved nørrebro (peblingesøen) boar min moster, og der ligger vist en hadelshøjskole i nærheden (ved blågårdspladsen) og der er et storskralds skur, der gik ild i det. det gjorde der også sidste år.

Og hvor er det dog totalt meningsløst..

Kan slet ikke se hvordan du kan finde det sjovt...

Oprindeligt indlæg af Happy^

Nu vi er ved det, så må du godt komme og give vores hus en tur, her en dag det er godt vejr.. Huset trænger nemlig til at blive malet igen.. hehe :D

• JEg var ude til klokkken 03.30. lidt senere idag omkring 13 tiden går mig og dem jeg sov sammen med, lige en tur, for at se hvad der er sket. Ved en skole, bag sådan et to meter højt rækværk stod der nogle store affaldspande, eller der plejede. Borgmesterens postkasse er også væk, dem jeg var sammen med gjorde det. Der ligger skilte over alt. Og så var nytårssalget endda faldet med 50% 8o

Oprindeligt indlæg af amig0
    JEg var ude til klokkken 03.30. lidt senere idag omkring 13 tiden går mig og dem jeg sov sammen med, lige en tur, for at se hvad der er sket. Ved en skole, bag sådan et to meter højt rækværk stod der nogle store affaldspande, eller der plejede. Borgmesterens postkasse er også væk, dem jeg var sammen med gjorde det. Der ligger skilte over alt. Og så var nytårssalget endda faldet med 50% 8o

Ja, med 50% på det LOVLIGE krudt.. ;)... Men det er jo ikke det, som man bruger til a sprænge med.. :P

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Oprindeligt indlæg af Happy^

Ja, selvfølgelig, med mindre du tager det indenfor. (...)

• Det er godt nok nogen, som går for vidt ja.. Men at sprænge nogle små ting, kan jeg ikke se problemet i.. Det er jo kun nytår en gang om året.. ;)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• man skal hvertfald tage postkassen indefor, ellers er det lidt ens egen skyld, for man kender jo godt til konsekvenserne! Om det så er latterligt og åndsvagt dumt, gør ingen forskel!

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Det er godt nok nogen, som går for vidt ja.. Men at sprænge nogle små ting, kan jeg ikke se problemet i.. Det er jo kun nytår en gang om året.. ;)

Det er da for latterligt..

For min skyld må de gerne sprænge min postkasse..
    Hvis de så bare giver mig penge til at få en ny..

Det er da for latterligt at bare pga nogle snotunger skal ha' det sjovt, skal vi andre betale for det..

Så kan de da springe nogle af deres egne ting i luften i stedet..

• Godt nytår

her er der ikke sket noget i år
    men sidste år røg min postkasse,men dagen efter stod naboen med en flaske rødvin og sin ældste søn og han sagde undskyld med meget røde øre
    to dage efter havde de købt en ny postkasse til mig. :))

og alle mine taxi kunder var søde og rare i nat.det var bare dejligt med en aften/nat uden bræk og bøvl :clap:

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

• Jeg var hos min bror på frederiksberg og der var der nogle som sprænkte en af de der grønne flaske beholdere, der var masser af de der bomber ik skide sjovt når der også står den bil med arlamen hylende..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

• Simonthk
    jeg kan ikke sende en PM til dig

The following error(s) occurred:
    The user "Simonthk" doesn't want to receive any private messages.

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Det er godt nok nogen, som går for vidt ja.. Men at sprænge nogle små ting, kan jeg ikke se problemet i.. Det er jo kun nytår en gang om året.. ;)

Desværre en holding, som der er en del idioter der har. X( For det er da idioti, at ødelægge andres ting, og så synes det er okay - bare fordi det er nytår. :T
    Kors i hytten.[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/smiley_aafz.gif]

Oprindeligt indlæg af bentzin

Desværre en holding, som der er en del idioter der har. X( For det er da idioti, at ødelægge andres ting, og så synes det er okay - bare fordi det er nytår. :T
    Kors i hytten.[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/smiley_aafz.gif]

Da du var 40 år yngre, var du sikkert selv en lille ballademager ;)!

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

• Vores naboes postkasse, spritny til ca 2k blev sprængt til atomer, de var ikke hjemme og kunne ikke pille den ned da den er støbt i jorden og lavet så den ikke kan skilles, de var godt nok kede af det..!