Min 

Vis jeres øser!!! (NFSU2)
- 

- 
			Hvordan kører du på baghjul?  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af r3ptile 
 Hvordan kører du på baghjul? tror bare man skal sætte den i "N" og gasse helt op, og så flå den i 1ste, men den skal self. have nok heste til det    
- 
			QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Torque Jo, den er god nok Origin  Wankel motorerne er vold effektive, idet at de kan tage sindsygt mange omdrejninger, uden at lejer osv lider overlast. Der er ingen lodret->centrifugale stress i en wankel-motor, da hele molevitten jo snurrer rundt. Problemet er foringen og spidserne af det trekantede stempel (rotoren). De bliver lynhurtigt slidt, og det er dyrt at reparere på. Selve ideen med motoren er god nok - den er bare lidt forud for sin tid, eftersom vi ikke rigtig har nogen legeringer der kan holde til det. Mener der har været eksperimenteret med keramiske spidser. Du kan læse om grundprincipperne i wankel-motoren her: http://auto.howstuffworks.com/rotary-engine.htm  Godt nytår maestro!  
 Shakalen: nix hjælper ik noget.. jeg har en ide om at det kræver lvl 3 hydralics..Torque: så var jeg ikke forkert på den.. mente nok det var noget i den stil  De gamle RX-7'er var jo forfærdelige.. De gik jo i stykker som et ondt år, og skulle skiftes motor og til flere gange  takker i lige måde  
- 
			jeg har lige fået min TT ! der skal dog laves en del mere på den endnu  
- 
			Hvordan får man sin bil til at stejle? har max i alle upgraded og har nu sidet inde i tuning i en ½time for at få den til det  . men jeg kan ik . men jeg kan ik 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af WinXioN 
 Hvordan får man sin bil til at stejle? har max i alle upgraded og har nu sidet inde i tuning i en ½time for at få den til det . men jeg kan ik . men jeg kan ik Det gør du med hydraulic bounce  
- 
			glemte lige og spørge om hvad i gennemførte spillet med??? personligt legede jeg meget med tuning og manuelt gear  kørte alle løb med manuelt gear mega fedt kørte alle løb med manuelt gear mega fedt giver lige det sidste over spillet giver lige det sidste over spillet 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af mrflashbag 
 glemte lige og spørge om hvad i gennemførte spillet med???personligt legede jeg meget med tuning og manuelt gear  kørte alle løb med manuelt gear mega fedt kørte alle løb med manuelt gear mega fedt giver lige det sidste over spillet giver lige det sidste over spillet 
 begge gange manuelt gear.. fandme for kedeligt med automat gear 
- 
 Hvordan får man sin bil til at stejle? har max i alle upgraded og har nu sidet inde i tuning i en ½time for at få den til det . men jeg kan ik . men jeg kan ik 
 gør som mig! tryk på alle tasterne på tastaturet, så kommer der nogle "hidden moves" frem 
- 
			Lol, ok må lige se om jeg kan få min øse til det, alt er max såå, den burde være i stand til det! 
- 
			Ok, men kan man ikke få den til at sån stejle mens man gir fulde gas, ligesom det Jacob har vist, det ku være ret fedt  
- 
			På baghjul fra 0-221 km/t  
- 
			Nice, du har ikke ændret noget inde i det der Tuning/Dyno? 
- 
			Min RX8'er 
- 
			det skider jeg på, det er god stil, tismund  
- 
 Nice, du har ikke ændret noget inde i det der Tuning/Dyno?Jo der er ændret lidt. 
- 
			Okai, for jeg kan ikke få min på baghjul uanset hvor meget jeg prøver med at trykke J og H, så ka du måske lige poste pics, med hvordan du har det i Tuning? :] 
- 
 Okai, for jeg kan ikke få min på baghjul uanset hvor meget jeg prøver med at trykke J og H, så ka du måske lige poste pics, med hvordan du har det i Tuning? :]Du kan da bare sætte den til at hoppe med forenden og så gasse op når hjulene er i luften? 
- 
			Nop... 
 med H, bevæger hjulene sig bare lidt når jeg trykker fremad og tilbage og sån.med J, ka jeg få baghjulene til at hoppe ved at bakke og få den til at gynge når jeg trykker fremad... 
 Så prøver jeg at gi slip på J mens jeg gir bundgas, men så vipper den bare ned til normal.....
 VIL STEJLER..... hvad hedder stejle på engelsk?