Gyserfilm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Resident evil 2, The ring, Alien vs predator. Ved ikke lige med AvP, men der er da lidt uhyggelige scener i.


    Virkelig Nice film :D Men den er måske mere action end gyser..

  • Shaun of the dead.. en komisk hybrid af Dawn of the dead.. meget sjov, "gyserfilm"..


    Men folk.. kan en af jer ikke give en round-up af de ABSOLUT meget uhyggelige, fordi jeg syntes jeg er svær at skræmme, og de fleste gyserfilm keder mig..


    Excorsisten, Gothika osv. blev jeg egentlig ikke specielt bange i.. jeg vil seriøst pisse i bukserne af skræk.. find mig sådan en film, eller 2? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Muffe
    Men folk.. kan en af jer ikke give en round-up af de ABSOLUT meget uhyggelige, fordi jeg syntes jeg er svær at skræmme, og de fleste gyserfilm keder mig..


    så skal du klart over i de japanske/koreanske gysere ;)
    de fik mig til at krybe! og der skal meget til hehe
    Ju-On 1+2 / Ring 0+1+2/ Tale of two sisters / dark water og andet i den stil :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

    Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

  • The Others med Nicole Kidman!


    LINK


    Den er IMO rigtig fed, med et dejligt twist til sidst i filmen!


    Og så er stemningen i filmen rigtig uhyggelig, den er samtidig med DTS lyd, så hvis man har Sorround sound så gir det lige lidt xtra!

  • Er vidst vokset fra den slags film. Kan dog huske at "The Burning" engang skræmte mig ret meget.
    Købte den der Texas film, sidste år, satte den på en aften hvor konen ikke var hjemme. Jeg ved ikke hvem der faldt i søvn først... Ungerne (på deres værelse) eller mig i sofaen...
    Har dog set filmen efterfølgende og den er OK.
    Hvis jeg vil have et godt gys, er det bare at vække konen når jeg står op om morgenen.....