Homer Simpson Dør .... :(

Oprindeligt indlæg af Gnavpot
    Han har vel bare forlangt for meget i honorar, og så skal de have ham skrevet ud af serien. Det sker hele tiden.

Men muligvis ikke så tit i tegnefilm.

hehe så får de sgu et stort problem fordi så skal Grampa,Barney Gumble,Krusty the Klown,Groundskeeper Willie,Mayor Quimby,Hans Moleman og Sideshow Mel + andre også dø da Dan også laver stemmerne til dem *G*

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af Bubbi

Futurama.. ;)

Jeg vil næsten sige det er den bedste DVD-box jeg har... Men hver sin smag.. ;)

nemlig os derfor jeg har 1-4 i Simpson dem er jeg ikke ked af jeg har købt...

• man kan aldrig blive træt af simpsons - eller jeg kan ihvertfald ikke. dog er family guy, futurama, aqua teen hunger force og south park også møg fedt. men simpsons er ligesom en klassiker der har gået igennem det meste, med dens perfekte humor og sarkastiske holdninger. men at homer dør - sket før D:

Oprindeligt indlæg af dkwolf
    hehe så får de sgu et stort problem fordi så skal Grampa,Barney Gumble,Krusty the Klown,Groundskeeper Willie,Mayor Quimby,Hans Moleman og Sideshow Mel + andre også dø da Dan også laver stemmerne til dem *G*

Det var ikke stemmen, jeg mente. Det var figuren.

Oprindeligt indlæg af Gnavpot

Det var ikke stemmen, jeg mente. Det var figuren.

'

tjaa det skrev du jo ikke noget om ;)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Nøj... Det var da GROV som folk kan blive ved med at sige det er meningsløst osv til forskellige indlæg.. Det her er offtopic! Man kan skrive om hvad man vil.. Og hvis du synes det er meningsløst, så hvorfor i he***** bruger du tid på at svare på det? Så bliv udenfor tråden! De ved selv hvem de er! Geez, man!

Anyways.. Så vidste jeg heller ikke at Homer var en klon :D Hehe...

Oprindeligt indlæg af flying-trickster
    Nøj... Det var da GROV som folk kan blive ved med at sige det er meningsløst osv til forskellige indlæg.. Det her er offtopic! Man kan skrive om hvad man vil.. Og hvis du synes det er meningsløst, så hvorfor i he***** bruger du tid på at svare på det? Så bliv udenfor tråden! De ved selv hvem de er! Geez, man!

Anyways.. Så vidste jeg heller ikke at Homer var en klon :D Hehe...

Nemlig - som du skriver - så kan man skrive hvad man vil. Også selvom det ikke lige passer ind i nogles interesser. Alle har lov til at have en mening - i særdeleshed i et åbent fora, som dette. Så stop nu det piveri, bare fordi nogle har en anden mening. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/tetine.gif]
    Når man laver sådan en tråd som denne - i et fora som her. Så er det vel ikke kun Simpson fans, der skal sidde klappe hinanden på ryggen ? Vi andre som måske synes det er noget plat, må vel også ytre vores mening - eller hva' ?

Edit: Forresten fedt, at du lige vælter ind her og fortæller, hvordan vi skal gebærde os. :roller:

Oprindeligt indlæg af bentzin

Nemlig - som du skriver - så kan man skrive hvad man vil . Også selvom det ikke lige passer ind i nogles interesser. Alle har lov til at have en mening - i særdeleshed i et åbent fora, som dette. Så stop nu det piveri, bare forsi nogle har en anden mening.
    Når man laver sådan en tråd som denne - i et fora som her. Så er det vel ikke kun Simpson fans, der skal sidde klappe hinanden på ryggen ? Vi andre som måske synes det er noget plat, må vel også ytre deres mening - eller hva' ?

'

Jeg piver skam ikke! Det er folk der kommer med "buhuu, latterlig tråd" som piver! Du må gerne have din egen mening om det, jo.. Men synes ikke man behøver at sige at det er en latterlig tråd osv! Det er offtopic! Skriv om HVAD du vil.. Og PRØV at være lidt mere høflig!

Jeg piver skam ikke! Det er folk der kommer med "buhuu, latterlig tråd" som piver! Du må gerne have din egen mening om det, jo.. Men synes ikke man behøver at sige at det er en latterlig tråd osv! Det er offtopic! Skriv om HVAD du vil.. Og PRØV at være lidt mere høflig!

Du piver jo netop over de folk der ikke har samme mening som dig! Og selvom det måske ikke er nødvendigt, så er alle i sin ret til at sige deres mening ..

Og nu er du temmelig ny herinde, så du er måske ikke den rette til at fortælle folk, at de kan skrive om hvad de vil .. Dette punkt har der bl.a. været en diskussion om, for ikke så lang tid siden ..

Og for at det ikke skal være helt løgn, var den her tråd måske mere passende i Film & Musik .. ;)

• Jeg piver stadig ikke.. Burger.. Du har altså ret, selvf må folk sige hva de vil! Men lige bortset fra at sige folk kommer med latterlige emner! Kan I ikke bare sige noget om det han snakker om, og hvis du synes emnet er latterligt, lade være med at skrive?

Jeg piver stadig ikke.. Burger.. Du har altså ret, selvf må folk sige hva de vil! Men lige bortset fra at sige folk kommer med latterlige emner! Kan I ikke bare sige noget om det han snakker om, og hvis du synes emnet er latterligt, lade være med at skrive?

Du får mig aldrig til at give dig ret i, at man ikke skal skrive bare fordi man ikke er enig i det tråden handler om .. Så ville Tweak.dk jo forvandle sig til en stor gang rygklapperi, og det er vist ikke meningen ..

Og jo DU piver!

EOD ..

Jeg piver stadig ikke.. Burger.. Du har altså ret, selvf må folk sige hva de vil! Men lige bortset fra at sige folk kommer med latterlige emner! Kan I ikke bare sige noget om det han snakker om, og hvis du synes emnet er latterligt, lade være med at skrive?

Prøv lige at skubbe til pladen. Den er vist gået i hak. ;)

• Well.. Nogle vil sq være som de er forever! Nogle seje nørder bag en skærm! Har bedre ting at lave end at fortælle folk at de har oprettet et latterligt emne! Tag jer sammen og lad være med at skrive i emnet hvis du synes det er latterligt! Doh! :lame:

• No one touches my simpson ! :T Simpson er sku cult, der er ikke noget bedre at sidde med en Dominos pizza og se simpsons

Well.. Nogle vil sq være som de er forever! Nogle seje nørder bag en skærm! Har bedre ting at lave end at fortælle folk at de har oprettet et latterligt emne! Tag jer sammen og lad være med at skrive i emnet hvis du synes det er latterligt! Doh! :lame:

OMG - du er da for meget. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/blah.gif] [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/blah.gif] - Du glemte at skubbe til pladen ! Eller er der kun én rille ? :roller: ;)
    Tror faktisk det er dig der skal ta' dig sammen.
    Tilbage til topic: Hvis Simpson virkelig er så vigtig for nogen. Så står det IMO - dælme sløjt til for dem. :rolleyes:
    HUSK nu at det er min mening

Well.. Nogle vil sq være som de er forever! Nogle seje nørder bag en skærm! Har bedre ting at lave end at fortælle folk at de har oprettet et latterligt emne! Tag jer sammen og lad være med at skrive i emnet hvis du synes det er latterligt! Doh! :lame:

Er du snart færdig med at pive?

tjaa... Fredericia

Du ska ikke komme her og fortælle os hvordan vi ska opføre os på vores forum.. Mange af os har været her i flere år efterhånden, mig selv har været i snart 2 år, og jeg har lagt mærke til hvordan tweak har ændret sig, fordi der kommer flere og flere folk der piver over ingenting.. Vi har alle sammen forskellige meninger og holdninger, og det må du altså leve med, og hvis du ikke kan det, så smut..