HL2 Og CS 1.6

• Nej. Du skal købe den store pakke over Steam for, at kunne det :( Læs min test af HL2 der står det hele i om det. Men man kan ikke tilkøbe hos Valve-desværre :( Og det er SÅ for skod og lamt og klamt man ikke kan opgradere en pakke eller købe produkterne enkeltvis.

• hvis du har 1.6 i forvejen kan du sagtens.........

jeg dl skidtet fra nettet på min eksisterende konto og da jeg så havde det nede gik jeg ind og trykkede på registrer a product i already own.....og tastede min hl2 kode til det ind.....det tager længere tid end en installation, men gav ikke en eneste install problem som nogle har døjet med....

og nu har jeg "brændt" et image af min hl2 cd-rom og mounter den med nero, hvilket har nedbragt load tiderne, og behøver ikke have min cd til at ligge i hele tiden...går ud fra det er lovligt siden jeg rent faktisk ejer cden....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Sker der her?

Jeg har da både 1.6, hl2, hl2 deathmatch og cs source på mit steamm......det kører da uden problemer...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af Deuce313
    Sker der her?

Jeg har da både 1.6, hl2, hl2 deathmatch og cs source på mit steamm......det kører da uden problemer...

ja men du havde vel 1.6 før du købte hl2

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK

ja men du havde vel 1.6 før du købte hl2

Ja da??

Så ka man da bare installere 1.6 FØR man installere hl2...ikk så svært?

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    behøver man dea ikke

det er var spørgsmålet var om man fik 1.6 med hl2 og det gør man ikke.

*Huh?*

• Deuce313 det er ikke det snakken handler om her. Pyro22 spørg om CS 1.6 følger med når man køber HL2, hvilket det ikke gør med mindre man køber en af de størrer pakker, feks "SILVER".
    Læs lige hvad det går ud på inden du farer i flint. ;)

Oprindeligt indlæg af DEEF
    Deuce313 det er ikke det snakken handler om her. Pyro22 spørg om CS 1.6 følger med når man køber HL2, hvilket det ikke gør med mindre man køber en af de størrer pakker, feks "SILVER".

tror godt jeg ved hvad han skal øbske sig i julegave :))

Oprindeligt indlæg af DEEF
    Deuce313 det er ikke det snakken handler om her. Pyro22 spørg om CS 1.6 følger med når man køber HL2, hvilket det ikke gør med mindre man køber en af de størrer pakker, feks "SILVER".

HAHAHAHHHAHA, tror liiiige han muligvis sku lære at formulere sig liiidt bedre så...

Det ser da ud som om, han spørg om han kan spille 1.6 mens han har hl2....

Og nej, jeg gider ikk skændtes for det er jul idah :P