• jaah mangler lidt snyd til NFSU2 :)


    kan ikke komme vidre hehe ;D


    Håber i kan hjælpe

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af affe
    jaah mangler lidt snyd til NFSU2 :)


    kan ikke komme vidre hehe ;D


    Håber i kan hjælpe


    Hvor kan du ik komme videre? er du sikker på det ikke er der hvor du skal bygge en 6-star bil ? for der sad jeg også lidt fast hehe..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    ommmmgggggg er der allerde kommet chrat til nfsu2...-.-'... der er vel ikke kommet onilne endnu... kan huske der var mangle cheatere i 1'eren


    Ja det må man sige der var...ikk fedt :P



    Glædelig jul til alle på tweak.dk

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • nu ved jeg hvordan folk herinde har det med ulovligt software, og der er faktisk noget om at cheat til spil, der ikke er udviklet af dem der har lavet spillet er direkte ulovligt..........men hvad er admins holdning til det herinde?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    nu ved jeg hvordan folk herinde har det med ulovligt software, og der er faktisk noget om at cheat til spil, der ikke er udviklet af dem der har lavet spillet er direkte ulovligt..........men hvad er admins holdning til det herinde?


    *LOL* det der syns jeg sku er lidt PLAT...sry...


    meeen vil du så påstå at det lige så godt kunne kaldes at "Hacke" spillet ?? Det liiiiige lidt langt ude syns jeg....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • hehe ved det :P er kun ved 22% og kan ikke skaffe flere penge eller komme vidre ... mega træls ! :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Du kan altid tjene penge ved at køre outruns :)


    :D haha 100 dask og man ka li så nemt tabe dem :P


    En af mine venner kørte dirty outruns :) han bragede ind i modstanderen og udfordrede ham/hende når bilen lå med bugen i vejret :P det sku ufine metoder, men du tjener da 100 dask pr. gang ;)


    Det ka du ikk bruge nu før dit næste sponsor skift, men skift til easy og du tjener en ordentlig røvfuld mere pr. race og som sponsor honorar ;) Plus et race blir _mere_ end nemt at gennemføre, normalt med 15-20 sekunders forspring ved sidste lap :P