• Det enenste bentzin lægger op til er at folk bruger hjernen og deres energy på at gøre en minimal indsats selv, før det laver tråd nummer 25 om WoW, Det kan jeg altså ikke se at han skal kritiseres for - Tværtimod.

At der så er nogen som tager kritikken personligt og begynder at hive debatten ned på et niveau som slet ikke hører hjemme på tweak Imo, og som heller ikke har været et problem i meget lang tid, syntes jeg er ærgeligt.

Det er sagt før, og jeg vil gernen sige det igen: Google er din ven!

Prøv at søge en 10 minutters tid før du laver en tråd om whatever, man ved aldrig hvad man kan finde, måske er du endda så heldig at finde det du søger efter.

Og at begynde at kalde Bentzin for gammel knakke osv er ihvertfald ikke konstruktivt.
    Ja det er rigtigt at Bentzin sagde "hundehvalpe" men ikke om én bestemt person.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Tak Malk - rart at der er nogen der fatter det jeg skriver. ;)
    Det med "hundehvalpe" - tja - "bjæffer" og "wow-wow". ;) Måske for svært for nogen at se eller forstå sammenhængen. :rolleyes:

• Syntes bare det er for latterligt at han (igen) sidder og siger: "hahaha infoldige tåber hm hm hm.." (sådan ca.)
    Og at han VIL læse alle tråde, selvom det ikke interessere ham og at han ved hvilken side, han skal gå til for at få det at vide.
    Og hvorfor er det konstruktivt at sige: "I er nogle hundehvalpe"? Når det ikke er konstruktivt at sige: "Du er en gammel knakke"?

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

Oprindeligt indlæg af Tunsnask
    Syntes bare det er for latterligt at han (igen) sidder og siger: "hahaha infoldige tåber hm hm hm.." (sådan ca.)
    Og at han VIL læse alle tråde, selvom det ikke interessere ham og at han ved hvilken side, han skal gå til for at få det at vide.
    Og hvorfor er det konstruktivt at sige: "I er nogle hundehvalpe"? Når det ikke er konstruktivt at sige: "Du er en gammel knakke"?

Synes også bare du er latterlig - med dine altid uduelige bemærkninger. Sgutte nogen gevinst at du er kommet her ind IMO. Prøv dog for h..... at brug det øverste, hvis det altså virker, før du himler op om småting, som f.eks. når jeg kalder nogen for "hundhvalpe". Hvis du ikke fatter at det var sjovt ment - tja så er der vist ikke meget at gøre IMO. :rolleyes:
    Desuden - som jeg har skrevet en hel del gange - så har jeg intet imod unge mennesker, undtagen hvis de er nogle små egoistiske og selvoptagede personer, som ikke har respekt for andre end dem selv. Dem er der IMO desværre en del af herinde. :(
    Har selv 2 "drenge" på 23 og 26 år, som heldigvis udviser stor respekt for andre og har pæren i orden.

Oprindeligt indlæg af bentzin

Synes også bare du er latterlig - med dine altid uduelige bemærkninger. Sgutte nogen gevinst at du er kommet her ind IMO. Prøv dog for h..... at brug det øverste, hvis det altså virker, før du himler op om småting, som f.eks. når jeg kalder nogen for "hundhvalpe". Hvis du ikke fatter at det var sjovt ment - tja så er der vist ikke meget at gøre IMO. :rolleyes:
    Desuden - som jeg har skrevet en hel del gange - så har jeg intet imod unge mennesker, undtagen hvis de er nogle små egoistiske og selvoptagede personer, som ikke har respekt for andre end dem selv. Dem er der IMO desværre en del af herinde. :(
    Har selv 2 "drenge" på 23 og 26 år, som heldigvis udviser stor respekt for andre og har pæren i orden.

Suk.......

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

Havde heller ikke forventet noget fornuftigt modargument fra din side. Dem er der jo langt i mellem. :rolleyes:

Jeg gider ikke diskutere med dig... Du kan jo kun svine mig til...
    btw. Er du ligeglad med gamle egoistiske og selvoptagede personer, som ikke har respekt for andre end dem selv?

Rettet en gang, sidst af Tunsnask ().

Jeg gider ikke diskutere med dig... Du kan jo kun svine mig til...
    btw. Er du ligeglad med gamle egoistiske og selvoptagede personer, som ikke har respekt for andre end dem selv?

hold nu op med alt det mudderkastning.
    sq ingen grund til.

Idiot IMO. Slut herfra. Gider ikke bruge mere tid på så tåbeligt et individ. :T

Jeg citere lige mig selv: "Du kan jo kun svine mig til"

Jeg citere lige mig selv: "Du kan jo kun svine mig til"

Bare giv op. Der er nogen nede på plejehjemmet der har glemt at smide cognac-bønner i madbakkerne her til morgen - så du skal ikke regne med for meget.

Oprindeligt indlæg af Torque

Bare giv op. Der er nogen nede på plejehjemmet der har glemt at smide cognac-bønner i madbakkerne her til morgen - så du skal ikke regne med for meget.

Øhh - troede sgu ikke du hørte til hos den slags - men okay - tumper holder jo sammen. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/tetine.gif
    Eller er det din lillebror :T Siden du kan forsvare sådan en sinke !!!!

Edit: Til jer andre - sorry for det lave niveau det er endt i - men bli'r desværre nød til at svare på så latterlige indlæg. :rolleyes:

Øhh - troede sgu ikke du hørte til hos den slags - men okay - tumper holder jo sammen. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/tetine.gif
    Eller er det din lillebror :T Siden du kan forsvare sådan en sinke !!!!

Edit: Til jer andre - sorry for det lave niveau det er endt i - men bli'r desværre nød til at svare på så latterlige indlæg. :rolleyes:

Kors.
    Du er helt ude i hampen her. Eftersom DU netop skriver på det fantastiske, lave niveau, måtte "cognac bønner i bakken" metoden jo nærmest være den bedste måde at forklare dig at du er et surt løg at høre på - for ligesom at være på samme bølgelængde.

Det mest grinagtige er da, at du undskylder til de øvrige medlemmer for "det lave niveau" - når det netop er dig der fører kniven i tråden her. Tag og læs den igennem.

Kors.
    Du er helt ude i hampen her. Eftersom DU netop skriver på det fantastiske, lave niveau, måtte "cognac bønner i bakken" metoden jo nærmest være den bedste måde at forklare dig at du er et surt løg at høre på - for ligesom at være på samme bølgelængde.

Det mest grinagtige er da, at du undskylder til de øvrige medlemmer for "det lave niveau" - når det netop er dig der fører kniven i tråden her. Tag og læs den igennem.

Tror sgu nærmere det er dig, der har fået røgen galt i halsen. Du har slet ikke deltaget og så kommer du ind fra sidelinjen og fyrer sådan en gang lort af. Selv kors i r.... !
    Karl Smart er mildt sagt om sådan en som dig. Flyver lige ind og spiller dum og bedrevidende. Jøsses - det er sgu snart være end den "lausigeste" børnehave. Troede bare ikke du havde alderen til det. Men man bliver jo overrasket hver dag. :rolleyes:

Tror sgu nærmere det er dig, der har fået røgen galt i halsen. Du har slet ikke deltaget og så kommer du ind fra sidelinjen og fyrer sådan en gang lort af. Selv kors i r.... !
    Karl Smart er mildt sagt om sådan en som dig. Flyver lige ind og spiller dum og bedrevidende. Jøsses - det er sgu snart være end den "lausigeste" børnehave. Troede bare ikke du havde alderen til det. Men man bliver jo overrasket hver dag. :rolleyes:

Han har jo ret....

Der kom den: Far er ikke sur, far er skuffet.

Bedrevidende? Jeg ville nu snarere sige irriteret. Vi er hurtigt enige om at det minder lidt om en børnehave her, at trådene ikke altid er lige relevante og at sproget kunne være bedre. Men jeg er dybt uening med dig, og den måde du har tiltalt Tunsnask. Jeg mener, manden har ikke kaldt dig øjenavne eller lignende, men blot kommenteret din- og mange i trådens måde at håndtere det på. Derefter angriber du ham ved at kalde ham en idiot, sige at vi ikke er heldige med at have ham her og egentlig bare sviner ham til uden ende. Derefter snakker du om hvor lav standarden er blevet herinde.. jeg spiller ikke bedrevidende, men mener bare man burde feje for egen dør først.

Der kom den: Far er ikke sur, far er skuffet.

Bedrevidende? Jeg ville nu snarere sige irriteret. Vi er hurtigt enige om at det minder lidt om en børnehave her, at trådene ikke altid er lige relevante og at sproget kunne være bedre. Men jeg er dybt uening med dig, og den måde du har tiltalt Tunsnask. Jeg mener, manden har ikke kaldt dig øjenavne eller lignende, men blot kommenteret din- og mange i trådens måde at håndtere det på. Derefter angriber du ham ved at kalde ham en idiot, sige at vi ikke er heldige med at have ham her og egentlig bare sviner ham til uden ende. Derefter snakker du om hvor lav standarden er blevet herinde.. jeg spiller ikke bedrevidende, men mener bare man burde feje for egen dør først.

enig !

bentzin:
    Måske forstod jeg ikke din "joke" i din første post ( måske var der ikke ret mange der gjore ? ). For mig så den mest ud til at værer på hol.dk niveau og det synes jeg bestemt ikke linger dig

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

• Helt ærligt..? Ka i ikk bare ignorere sådan et indlæg når i ser det, lige meget hvem fanden der har skrevet det!

Det er da syndt at vi har sådanne tråde liggende på siden i så lang tid pga. parternes stridigheder og uenigheder - I blir jo ikk enige alligevel.. :roller:
    Forestil jer hvis alle begyndte at svine hinanden til hvis de har forskellige meninger og ideer.. :rolleyes: Hvor ville vi ikk være hvis det var sådan?!

Det ser da ikk fedt for nye brugere og ødelægger en ellers god tråd (Ska li siges jeg ikk har læst andet end konfklikten, så ka ikk sige noget om trådens kvali..)

Men - Grow up and get over it! Det ka da ikk være så svært :boxed: