• Quote

    Oprindeligt indlæg af Tunsnask
    Hvorfor læser du det!?


    Måske for at få noget at vide !! Men det er vist ikke lige her jeg ska' finde noget brugtbart. For alle de barnlige og tåbelige indlæg - skaber da ikke rigtig noget overblik over, hvad det er for noget.


    Noget helt andet er, at det vist ikke er forbudt at læse de indlæg, der er i tweak.dk's fora - uden at man skal stå til regnskab for, hvorfor man læser dem !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Evilbone


    det er slet ikke sikkert det er den samme du kan downloade nu som du skal bruge til final beta... min bror er lige kommet i en closed beta og det var IKKE den samme som den normale man downloader.... så jeg ville ikke værer så sikker ><


    øøøh jo det er det så...den nye klient er den der bruges i det normale, da der kun er Beta i Europe lige nu :crazyeyes:

  • Jeg vil nu give Bentzin ret i dette tilfælde.. Jeg går godt nok også og venter på at WoW kommer ud. men plz STOP POST FLERE!!!!!!! search and learn...
    den wow.europe.com står der en i alle posts.. så plz..
    jeg kan godt se at folk bliver irreteret over folk ikke prøver at search først.. seriøst, tag jer sammen.


    Det er ikke sjovt at skrive det 200 gange at det først kommer ud den og den data, og at det kan downloades når det kommer ud, hvis du vil prøve at downloade det før så søg på GOOGLE!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shantri


    øøøh jo det er det så...den nye klient er den der bruges i det normale, da der kun er Beta i Europe lige nu :crazyeyes:


    nej... den til den closed beta som min bror spiller, hedder 1,1,2 enGB, og var IKKE den samme som den som den normale 1,1,2 men den ligger også på deres side hvor man kan Downloade den (dog ikke nær så tydeligt )... vi prøvede nemlig at på den anden og der virkede den ikke... men efter han downloadede de 2,5 gb og denne gang var det 1,1,2 enGB.... den virkede.
    men jeg skal self. ikke kunne sige om den der ligger der også er den til final beta...


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Nu ligger landet sådan, at jeg ikke tager imod ordrer fra knægte/smådrenge. :rolleyes: Og jeg læser det jeg vil !!
    Samtidig har der jo også været en del snak om, at vi alle sammen sku' prøve, at gøre vores fora bedre. Så derfor kommer jeg med min mening. Måske ku' det være, at der er nogle, der måske lige tænker sig om. Det ville da være rart !


    du synes alså at med dit første inlæg at du prøver at gører vores fora bedre ?....

    Quote

    Ja så skete det igen - endnu en gang sidder der nogle "hundhvalpe og bjæffer" af hinanden. Det er vist den 17. tråd inden for kort tid, hvor der bli'r "øffet" det samme pladder af gang på gang. "Wower" at påstå, at med det ævl nogle fyrer af, så er de "sgutte" store nok til at forstå ret meget af det de bøvler om. Bare se på trådens navn - og første indlæg + nogle af de andre. Kors i hytten.


    jeg kan bare ikke rigtigt se hvordan sådan et post kan værer med til at gører vores forum bedre ...


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Evilbone
    jeg kan bare ikke rigtigt se hvordan sådan et post kan værer med til at gører vores forum bedre ...


    Det havde jeg heller ikke forventet. Det kræver jo, at man kan se tingene fra flere vinkler og det er jo ikke alle der kan eller vil det. ! ;)

  • for engangs skyld vil jeg give bent ret.. sker nu sjældent, ikk bent? :))


    Der har været 17357 tråde om WoW.. De har en officel hjemmeside hvor det hele garanteret står, har i ik en URL, så brug google.. firmaet hedder Blizzard :razz:

  • og uanset hvem der har ret eller ej, kan man sq godt snakke pænt til hinanden.........ellers er der jo som jeg har forstået hol.dk at poste det på.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    og uanset hvem der har ret eller ej, kan man sq godt snakke pænt til hinanden.........ellers er der jo som jeg har forstået hol.dk at poste det på.....


    agree
    og jeg vil da også gi bentzin ret i af der er mange / for mange wow post's men som Fragman også skriver... vi skal vel stadig snakke pænt til hinanden... tror det er her vi kan få vores fora bedre ;)


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    for engangs skyld vil jeg give bent ret.. sker nu sjældent, ikk bent? :))


    Der har været 17357 tråde om WoW.. De har en officel hjemmeside hvor det hele garanteret står, har i ik en URL, så brug google.. firmaet hedder Blizzard :razz:


    Joh - men man behøver jo heller ikke at være enige om alting. :)
    Mit indlæg skal også kun ses som en reminder på, at der skal snakkes pænt og at der ikke behøver være så mange tråde - om et emne som bliver beskrevet meget bedre på de sider der omhandler dette. Der kommer ihf. ikke noget brugbart ud af, at øvle bøvle mod hinanden på fritidsklub-niveau, om hvem der ved hvad. :roller:

  • Jubiii, endnu en WoW tråd!


    Der var jo ikke særligt mange i forvejen som besvarer spørgsmålet!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Har flere ting til denne tråd.


    Først til personen der startede det: http://www.worldofwarcraft.com - Der står svarene på alle dine spørgsmål. Kan du ikk forstå at undersøge bare det først, bør du ikke spille spillet. no offense.


    anden, til bent:
    Du siger at der intet nyt er, rigtigt. Men du kritisere kun unge igen og igen, og siger at der ikk bliver sagt noget nyttigt. Men gæt hvad? Det du siger i denne tråd er vidst heller ikke nyttigt, det lægger kun op til en diskus!
    HVIS DU IKKE HAR NOGET KONSTRUKTIVT AT SIGE, DONT SAY ANYTHING!


    ok/yes allesammen


    EDIT:
    Bent, kan godt være du ikk tager imod ofre/befalinger fra mindreårige som vi jo er for dig, men vi lader os nu heller ikk påvirke af en gammel knakke som dig som intet aner om emnet der bliver snakket om.


    Og det kan godt være du mener vi snak gøre det til et bedre fora, men hvorfor så starte med at kommentere en tråd negativt? ved godt jeg gør det samme her, det undskylder jeg meget, men jeg ville lige sige det her til bentzin!


  • Signed

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir


  • Jeg har ikke noget imod unge - kun de unge der ikke kan/vil flytte rundt med de hjerneceller de har. Og dem er der nogle stykker af herinde. De piver hver gang der bliver sat ? til dem. Og så får de hurtigt vendt snakken over på noget helt andet, hver gang det kommer lidt for tæt eller de er blevet ramt på et af deres ømmee punkter - viden, forståelse og respekt. :boxed:
    Udover at det er mere end 2/3 - er unge under 20 - som er brugere på tweak.dk's fora. Så er det sådan set også kun unge, der har startet alle disse wow-wow tråde. Samt at det er de samme som øffer i dem hver gang.
    Til det med ikke at vide hvad jeg snakker om. Så forstår jeg slet ikke, at du skriver noget over hovedet. Lige så latterligt input som dit - ik' ?(
    Jeg havde håbet på at jeg kunne få noget, at vide om dette wow - men det eneste jeg har fået, er en masse ævl fra f.eks. sådan en som dig.
    Èn ting har jeg da fundet ud af og det er, at jeg får ikke noget brugbart at vide herinde ihf. Og slet ikke fra dig !!!!!


  • Det her... Sker ret tit når du skriver....
    Og hvis du vil vide noget om World of Warcraft så kig på deres side http://en.wow-europe.com/

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir