Dem der ikke kan klare sådan en tråd som denne, og siger et par gange at man ikke gider bruge tid på den (Bentzin) HOLD JER DA VÆK
De børn der er her, er dem der mener de ikke er det og holder hele niveauet igang...
Dem der ikke kan klare sådan en tråd som denne, og siger et par gange at man ikke gider bruge tid på den (Bentzin) HOLD JER DA VÆK
De børn der er her, er dem der mener de ikke er det og holder hele niveauet igang...
QuoteOprindeligt indlæg af -Sandman-
2. Hvis i synes at der er for mange WoW tråde i Sofware/programmer, så lad være at bruge det board!
Nåja, for hvis man synes der er for mange der kører for hurtigt, kan man jo også bare lade være med at bruge vejene, eller hvis man ikke vil have at folk sidder og larmer i biografen kan man bare lade være med at tage derind... Ufattelig dårligt argument du kom med der
QuoteOprindeligt indlæg af r3ptile
Nåja, for hvis man synes der er for mange der kører for hurtigt, kan man jo også bare lade være med at bruge vejene, eller hvis man ikke vil have at folk sidder og larmer i biografen kan man bare lade være med at tage derind... Ufattelig dårligt argument du kom med der
hehe tænkte på det samme..
Men altså hvis det er om et spil og dens ugivelses data osv.. så læs på deres hjememside?? og nu er det blevet sagt 200gange at det er den og den hjemmeside osv.. prøv for en gang skyld at bruge google først og så derefter spørg hvis det er med hensyn til en "guild" osv.. men ikke om wow info og hvornår det kommer ud osv.. læs og lær...
jeg synes det er provokerende at se at lige så snart det ene wow thread går væk fra første side så er der en anden der skriver et nyt.. som om det er væk for evigt.. hmm..
men jeg sidder stadig og give bentzin ret i at det er for lamt sådan noget her. at det bliver ved og ved.. men ellers GOD JUL OG GODT NYTÅR
.. og jeg tvivler på det hjælper uanset hvor meget i beklager jer, da størstedelen af de brugere som laver ubrugelige emner, spammer, skriver udetaljerede emne-titler og generelt bare opfører sig som fjolser ændrer nok ikke adfærd før en admin tager affære. Men fortsæt da bare med jeres ihærdige indsats
Det er på ingen måde ment, som et angreb mod skaberen af dette emne, det er bare generelt.
til bentzin:
Hvorfor prøver du overhovedet? Du kan ikke finde mit ømme punkt, der er ingen, specielt ikke via et skide fora.
For mig er du en gammel knakke og ikke en fløjtende skid andet. Det er kun set ud fra hvad jeg ser dig læse i de tråde jeg nu har læst.. Sidder begrænset på tweak men stadig ser jeg dig kritisere unge gang på gnag. Benægt det så meget du vil, men du kritisere generelt unge meget. Så kan du da ikk tillade dig at blive sur over at vi kritisere dig som gammel knakke?
"Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus"
Jeg er ung, sandt. Dog sys jeg det med at bruge "øffer" er grimt. Jeg prøver at lave sjov og mærkelge kommentare af mnge ting med vilje. De dumme kommer kun til lignende ting som det her.
Wraper er bare ikke en alvorlig ersonlighed på det her fora. Du kender ikke en skid til mig IRL, hvor jeg er anderledes på alle punkter!
Så lad være med at kommentere mig før du ved noget om mig!
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Desuden - som jeg har skrevet en hel del gange - så har jeg intet imod unge mennesker, undtagen hvis de er nogle små egoistiske og selvoptagede personer, som ikke har respekt for andre end dem selv. Dem er der IMO desværre en del af herinde.![]()
Har selv 2 "drenge" på 23 og 26 år, som heldigvis udviser stor respekt for andre og har pæren i orden.
Med andre ord, uden at du ved en skid om mig/andre herinde, så er vi bare dumme. Tag lige og tænk på der måske er forskel på hvordan vi ser på det her fora.
Der er stor forskel på mig IRL og den Wraper du kender herinde. Meget stor endda. Også der det går galt, du tager ALT seri'st, hvis jeg skrev du var en løgring nu, ville du fare op og kalde mig en gnom eller lignende istedet for at grine med!
Jeg ser dette fora også som et sted hvor det skal være sjovt og fornøjeligt at være!
"hej. jeg hedder bentzin, jeg er en gammel knakke som ikke kan tage en joke. alle jer andre herinde er bare nogle små egoistiske mider uden hjerne."
Så admin, nu må du godt banne mig