Hvilken en af de to ville være det bedste køb??? DEN skal køle godt og helst ikke sige så meget.....

Vand eller luft til CPU....
-
-
de ligger meget lige
noiseblocker er lettere at montere men man skal have bundkort ud.
xp120 er lidt svær at momtere pga otes men man slipper for at tage mb ud.
noise blocker er billegere selv om blæser følger med
der er justering til blæseren med og 2 blå leds -
Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
de ligger meget ligenoiseblocker er lettere at montere men man skal have bundkort ud.
xp120 er lidt svær at momtere pga otes men man slipper for at tage mb ud.
noise blocker er billegere selv om blæser følger med
der er justering til blæseren med og 2 blå ledsMen de er vel begge to bedre en den jeg har nu..... Hvad ville du vælge hvis det var dig????
-
noise blocker
-
Okay tak for Jeres hjælpe endnu en gang.....
-
er lidt uenig med dig devil for på en varm sommerdag ville jeg sq ønske jeg havde haft vandkøling......og så ringe er bigwater altså heller ikke(ikke forveksle det med alle de andre sæt thermaltake har lavet), men med de tilbud asetek kører for tiden er det self. bedre at købe et waterchill sæt.....
og må indrømme at zalman 7700 ser imponerende ud men effektmæssigt så er den ikke meget bedre end 7000...selvom den vejer meget mere....min næste cpu køler bliver sq en hyper 6 med 2*120mm blæsere på tror jeg...
-
Oprindeligt indlæg af TwinX
Hvis du ikke vil afmobtere OTES på dit kort, jah så er eneste løsning vel vandkøling...
Hvis du vil have en god luftkøler fylder den self mere end en intel-boxed... :l
Både Zalman CNPS700-Cu og ThermalRight SP94 kan sidde på et Max3 uden at afmontere OTES..
[Blocked Image: http://www.baunkjaer.dk/casemodding/cube/indside.JPG]
Beklager størrelsen på billedet. Havde glemt det var SÅ stort.. -
Oprindeligt indlæg af Fragman
er lidt uenig med dig devil for på en varm sommerdag ville jeg sq ønske jeg havde haft vandkøling......og så ringe er bigwater altså heller ikke(ikke forveksle det med alle de andre sæt thermaltake har lavet), men med de tilbud asetek kører for tiden er det self. bedre at købe et waterchill sæt.....og må indrømme at zalman 7700 ser imponerende ud men effektmæssigt så er den ikke meget bedre end 7000...selvom den vejer meget mere....min næste cpu køler bliver sq en hyper 6 med 2*120mm blæsere på tror jeg...
Hvordan vil du få plads til 2*120mm blæsere, uden at ramme ind i bunkortskomponenter?
Tjek f.eks dette billede. Dette er blot med en 80mm. -
Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
luft eller køb noget bedre h2odet der tarmal take er da fint nok....
-
Når man engang imellem skal ud til vennerne og spille lidt er det så meget upraktisk at have vandkøling???
Hvis jeg kan have vand i stedet for luft.... Så skal det køre på 12V og det skan kunne sidde inde i kabinettet....
-
Oprindeligt indlæg af Stoffer
Hvordan vil du få plads til 2*120mm blæsere, uden at ramme ind i bunkortskomponenter?
Tjek f.eks dette billede. Dette er blot med en 80mm.rart med et bredt topic...NOT
hmm den så sq højere ud på de pics jeg så...kan være jeg må nøjes med 92mm....men prøver med de 120mm først.....kan sikkert bruge dem et andet sted alligevel...