min mor mangle at købe en gave til mig for ca 300 kr.. men ved virkelig ik hva jeg skal ønske mig... så vil høre om i havde nogler ider....

en gave til ca 300 kr
-
-
En god deo?
Jean Paul Gaultiers - Le Male
Den slår aldrig fejl
-
Forskellige film/cd'er - der er altid noget man mangler i samlingen
Ellers kan der jo være lidt billigt til computeren, usb memory stick, tomme cd'er (http://www.nierle.de), tastatur, mus etc..
-
en logitech mx510 mus
-
Oprindeligt indlæg af ramaskriget
en logitech mx510 muser det en god game mus... ???
-
hmm behold pengene.?? og så lig et par 100 oveni og så køb dig en mx1000
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
hmm behold pengene.?? og så lig et par 100 oveni og så køb dig en mx1000min mor mangle at købe en gave til mig for ca 300 kr.. men ved virkelig ik hva jeg skal ønske mig... så vil høre om i havde nogler ider....
-
Oprindeligt indlæg af NiEn
min mor mangle at købe en gave til mig for ca 300 kr.. men ved virkelig ik hva jeg skal ønske mig... så vil høre om i havde nogler ider....
ja.. smid lidt penge oveni selv. og køb dig en mx1000 mus
-
er det en god game mus... ???
yep! det må jeg sige ja til.. holder virkelig af den nu. den er let, præcis og super at holde på. -
iiih hvor mange skal jeg fortælle det til
MX510 er den bedste gaming mus pt, razers nye mus er måske lidt bedre men den er også svær at skaffe
-
Oprindeligt indlæg af Patrick S
iiih hvor mange skal jeg fortælle det tilMX510 er den bedste gaming mus pt, razers nye mus er måske lidt bedre men den er også svær at skaffe
ok.. er den meget bedre end intellimouse explorer 3.0 ?? og kan den køre på icemat ?
-
ok.. er den meget bedre end intellimouse explorer 3.0 ?? og kan den køre på icemat ?
Jep.
-
Oprindeligt indlæg af Torque
En god deo?Jean Paul Gaultiers - Le Male
Den slår aldrig fejl
God smag.
Altså .. forstå mig nu ret ..
En god Dolce & Gabbana er nu heller ikke af vejen, jeg vil gerne stå inde for sættet som er vedhæftet her. Det er ikke at kimse af.
Og undskyld den lidt dårlige kvalitet, det er taget med min telefon, og her er ikke for godt lys lige nu .. Så bær venligst over med det.
EDIT: Sættet koster naturligvis noget mere end bare 300kr, men enkeltvis koster de forskellige nok 300kr eller omkring pr. stk, måske endda lidt mindre hvis man er heldig.
-
HL2 er på tilbud i Kvickly til 300....var det noget???
-
film,cd'er,tøj,parfume
-
Parfume: Bvlgari - Pour Homme
for 300,- får du nok kun en lille en, men den er dælme go'!!
-
Du kunne sende pengene til mig. Jeg er lige blevet taget af politiet for at cykle uden lygter.
-
Oprindeligt indlæg af amig0
Du kunne sende pengene til mig. Jeg er lige blevet taget af politiet for at cykle uden lygter.Så må du jo lære at have dem på ..
-
Oprindeligt indlæg af amig0
Du kunne sende pengene til mig. Jeg er lige blevet taget af politiet for at cykle uden lygter.det er da sur røv... du kan købe et par cykel lygter for ca 25 kr..
-
Oprindeligt indlæg af ramaskriget
en logitech mx510 mustror at det bliver til en mx510 blå...