Endnu en fu**ing svindler!!

  • Quote

    Og du er nødt til at lære at leve med, at jeg er klogere end godt er .. :D



    Bop bop - lad os nu bare holde os til at du er klogere end NooB'en - (skulle man være fræk og indskyde at det er sgu heller ikke så - hmmmm - naaaaaaa - går nok ikke.... ;) )

  • -Til dem der er imod..


    Bare min mening.. Kan virkelig ikke se noget galt i det.
    Ved ikke med jer, men jeg ville da være glad for hvis en der boede i nærheden gad at hjælpe. Havde det handlet om et beløb under 1K havde det været noget andet.
    I stedet for at skrive hvad gutten ikke skal gøre, så kan i jo hjælpe ham engang og skrive hvad han kan eller skal gøre.


    Noget helt andet... Hvad er der slemt ved at offentlig gøre en adresse? Man kan jo hurtigt finde den alligevel. Det et spørgsmål... Ikke et oplagt diskussions-emne.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Du har ikke presset ind i din snævre knold, at det er ulovligt jurban?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Bop bop - lad os nu bare holde os til at du er klogere end NooB'en - (skulle man være fræk og indskyde at det er sgu heller ikke så - hmmmm - naaaaaaa - går nok ikke.... ;) )


    Hov! :T - Er Besse nu også på nakken af mig ?! *G* :evil: :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Du har ikke presset ind i din snævre knold, at det er ulovligt jurban?


    Jo, det har i efterhånden sagt et par gange eller 2.. Men det lader til du åben bart ikke fatter spørgsmålet..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban
    -Til dem der er imod..


    Bare min mening.. Kan virkelig ikke se noget galt i det.
    Ved ikke med jer, men jeg ville da være glad for hvis en der boede i nærheden gad at hjælpe . Havde det handlet om et beløb under 1K havde det været noget andet.
    I stedet for at skrive hvad gutten ikke skal gøre, så kan i jo hjælpe ham engang og skrive hvad han kan eller skal gøre.


    Noget helt andet... Hvad er der slemt ved at offentlig gøre en adresse? Man kan jo hurtigt finde den alligevel. Det et spørgsmål... Ikke et oplagt diskussions-emne.


    Nu er Julsminde jo ikke ligefrem en storby .. Den der ved bare lidt om dansk geografi ville vide det .. Men OK, man ville så heller ikke påstå det ligger i Nordjylland .. Nå, nevermind .. Men man kunne jo nøjes med at skrive byen, så må folk jo selv afgøre om de evt. vil hjælpe - UDEN at bryde loven - det behøver man jo ikke en adresse til at finde ud af ..


    Der er blevet skrevet hvad han kan gøre .. Kontakte politiet .. Andet kan vi ikke rigtig råde ham til, da det ellers vil være i strid med den danske lovgivning, selvom jeg ikke er i tvivl om, at du ville foreslå selvtægt med de holdninger du ligger inde med ..


    Og nu er det jo ikke alle adresser man nemt kan finde .. Der findes ting som skjult, hemmeligt, udeladt og beskyttet nummer, og det samme med adresser ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban


    Jo, det har i efterhånden sagt et par gange eller 2.. Men det lader til du åben bart ikke fatter spørgsmålet..


    Så formuler dig i forhold til dine tanker. For jeg svarer direkte på hvad du spørger.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Størstedelen af adresserne kan man nu finde..
    Og hvad du end mener med selvtægt, så tror jeg ikke jeg ville vælge det. Kan godt være det virker sådan, men er ikke den ulovlige type. Har kørt for stærkt, men det sandelig det eneste!
    Ville aldrig bruge vold. Men at vise at det ikke bare er noget der bliver glemt, kan godt være med til at få en mand til at betale de penge tilbage.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Hov! :T - Er Besse nu også på nakken af mig ?! *G* :evil: :))


    Næææ - fik mig bare en griner over det syn af dig der gled forbi min indre skærm. Du stod med så'n latterlig engelsk advokat paryk på og slyngede om dig med paragraffer - **LOL**. Kan ikke lige forlige mig med dig som "belærende" jura-klog - passer jo slet ingen steder....... :dance: :crazyeyes: ;) :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Næææ - fik mig bare en griner over det syn af dig der gled forbi min indre skærm. Du stod med så'n latterlig engelsk advokat paryk på og slyngede om dig med paragraffer - **LOL**. Kan ikke lige forlige mig med dig som "belærende" jura-klog - passer jo slet ingen steder....... :dance: :crazyeyes: ;) :cheers:


    Hov hov ;) - Jantelov begone! :)) :dance:

  • Quote

    I så fald erklærer jeg mig hermed som juridisk ekspert 8) :))


    Riiiiiiiiiiiiiight - and i'm the king of Eastern Mongolia.


    Bortset fra det - for at komme lidt tilbage til topic - selv om jeg egentlig ikke synes forfatteren indbyder til en hjælpende hånd - men nærmere er ude på at hænge køber ud.


    Informer ham om at du vil:


    Politi anmelde ham.


    Bede admin's diverse steder om hjælp til at udelukke ham fra forum's.


    Fortæl ham at du vil lave et civilt søgsmål - for at få dine penge. (det er nemlig måden at gøre det på - selv om Fessor Mikkel lister noget andet). Den sag vinder du temmelig sikkert - og han vil blive dømt til at betale Hw - dine advokat omkostninger - egne omkostninger til advokat.


    Ikke sikkert det hjælper - men det er dine LOVLIGE muligheder... ;)

  • Quote

    Hva' f... er der 2 af slagsen ?( For jeg undlod med vilje at kommentere - så'n bare for ik' at træde i noget.



    Nææææ det er der ikke - det er bare stakkels Lille Mikkel der er lidt forvirret - derfor undlod jeg at kommentere den.... ;)


  • Det hjælper højst sandsyneligt ikke .. Selvom han er dømt til at betale, er der ingen der siger han gør det ..

  • Quote

    Det hjælper højst sandsyneligt ikke .. Selvom han er dømt til at betale, er der ingen der siger han gør det ..


    Tsk tsk - kommer den lille Whopper nu der igen. NEJ der er ingen der siger han betaler alligevel - men det laver sgutte om på det jeg postede - DØMT det bliver han. At det danske system så er totalt latterligt indrettet - det kan vi hurtigt blive enige om. Min søster fik engang stjålet sin bil. De brugte den til at smadre ind i en Fona forretning - blev knaldet - for både bil tyveri og indbrud. De blev dømt til at betale erstatnig til min søster - MEN hun fik at vide at hun selv "kunne" skrabe pengene ind - Yeah right.. :roller:

  • plz bliv på topic gutter/gutinder


    Quote

    Oprindeligt indlæg af PolluX^
    Men det tyder nok ik så godt med hensyn til politi anmeldelse da jeg ikke har noget skrifteligt bevis på det..det eneste jeg har er mit ord og en kvitt for post dk.. som beviser at jeg har sendt et eller andet til ham :(


    Får jeg noget ud af at melde ham når jeg kun har den kvitt og vist osse nogen sms'er ??

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W