QuoteOprindeligt indlæg af PolluX^
OT:
Nu vi er ved det spil...
Nogen der ved om man kan ændre sværhedgrad når man er gået i gang... for jeg kører på easy, men det er sq kedeligt..
Kan man evt. ændre i en config.ini
.. hehe ej, du er nok nød til at begynde forfra og vælge et niveau med mere udforring ... Men jo højere du kommer op, jo mere udfordring kommer der ... Uanset niveau ... Logisk nok vel ...

Jeg havde dog overtaget da den gjorde.
 Jeg havde dog overtaget da den gjorde. ... Er lige i gang med den og PUHA DET TAGER SGU TID ... Er nød til at holde alle punkterne for at forhindre at de formere sig da jeg skal dræbe dem alle, men hver gang jeg tager et punkt kommer de fra alle sider og jeg er derfor nød til at lade enheder står tilbage med wells & statuer til "beskyttelse" sammen med nogle tårne ... og det er så bueskytter m/ flaming arrows ... Så det går jo nok ... Men begynder sgu at løbe lidt tør for enheder når jeg hele tiden stiller dem ved punkterne ... For har kun 300 ...
 ... Er lige i gang med den og PUHA DET TAGER SGU TID ... Er nød til at holde alle punkterne for at forhindre at de formere sig da jeg skal dræbe dem alle, men hver gang jeg tager et punkt kommer de fra alle sider og jeg er derfor nød til at lade enheder står tilbage med wells & statuer til "beskyttelse" sammen med nogle tårne ... og det er så bueskytter m/ flaming arrows ... Så det går jo nok ... Men begynder sgu at løbe lidt tør for enheder når jeg hele tiden stiller dem ved punkterne ... For har kun 300 ...  

lol da.. er hyper..
 lol da.. er hyper..