- LOTR Battle for Middle-earth - Taktikker og Strategier

Oprindeligt indlæg af PolluX^
    OT:

Nu vi er ved det spil...
    Nogen der ved om man kan ændre sværhedgrad når man er gået i gang... for jeg kører på easy, men det er sq kedeligt..
    Kan man evt. ændre i en config.ini

.. hehe ej, du er nok nød til at begynde forfra og vælge et niveau med mere udforring ... Men jo højere du kommer op, jo mere udfordring kommer der ... Uanset niveau ... Logisk nok vel ...

• Ved det ikke Pollux.

Hehe, den hær havde jeg nok regnet med ville dukke op :D Jeg havde dog overtaget da den gjorde.

Men kæft nogle ville missioner :D Det er så fedt, at det ikke kan overståes med ét. Jeg har lig ebrugt 1½ time på en mission. Den der hedder Cair Andros. Vildere!

Jeg spiller foresten på medium.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

• Så glæd dig til NURN ... Den ligger i "bunden" af middle earth og det VRIMLER med orc´er .. 8o ... Er lige i gang med den og PUHA DET TAGER SGU TID ... Er nød til at holde alle punkterne for at forhindre at de formere sig da jeg skal dræbe dem alle, men hver gang jeg tager et punkt kommer de fra alle sider og jeg er derfor nød til at lade enheder står tilbage med wells & statuer til "beskyttelse" sammen med nogle tårne ... og det er så bueskytter m/ flaming arrows ... Så det går jo nok ... Men begynder sgu at løbe lidt tør for enheder når jeg hele tiden stiller dem ved punkterne ... For har kun 300 ... :crazyeyes:

• Tror jeg tager alle de lave acts først. Der ligger vist nogle 14 omkring Minas Tirith. Så kan jeg lige score lidt mere i command :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Tror jeg tager alle de lave acts først. Der ligger vist nogle 14 omkring Minas Tirith. Så kan jeg lige score lidt mere i command :)

HeHe ... Jeg tager lidt blandet ... Sådan hvad jeg nu føler for ... Har aldrig kigget på hvilken "act" der er ... Har ikke tænkt over hvad det var for noget... *G* :))

Men jeg har
    army of the dead som jo altid kan bruges hvis det kniber, så det går jo nok ...

Men nå jeg kommer gennem den bane, så kunne det godt være jeg lige skulle finde et par nemme baner til at slappe af på ... :))

• Det er jo altid rart at have rigeligt i command :)

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Det er jo altid rart at have rigeligt i command :)

True True ... ;)

Men resourcer & powers er sgu også gode at have oppe ... :))

... Det med enheder kan jo ordnes med at have en stærk hær man bruger taktisk godt ... men på visse baner er 300 sgu ikke meget .... :boxed:

• Det største problem i BfME er at multiplayer er broken big time... den gode side er alt for stærk... :) gandalf, legolas og aragon udgør en hel hær i sig selv... og kan udslette alt mordor eller isengard kan kaste efter dem... 2 Nazguls og Witchking tilsammen kan ikke nakke gandalf :S

Men ok næste patch roder væl bod på dette plader..

Fed7haS

Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Det største problem i BfME er at multiplayer er broken big time... den gode side er alt for stærk... :) gandalf, legolas og aragon udgør en hel hær i sig selv... og kan udslette alt mordor eller isengard kan kaste efter dem... 2 Nazguls og Witchking tilsammen kan ikke nakke gandalf :S

Men ok næste patch roder væl bod på dette plader..

Fed7haS

hmm.. oplever tit at hvis gandalf lvl10 (alene) slås mod en Ent så skal han bare a 2 slag så er han næsten død...
    Det er så i SP .. ved ikke med MP

Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

Oprindeligt indlæg af PolluX^

hmm.. oplever tit at hvis gandalf lvl10 (alene) slås mod en Ent så skal han bare a 2 slag så er han næsten død...
    Det er så i SP .. ved ikke med MP

Nu har Mordor og Isengard jo ikke ENTs :)

Fed7haS

• Er det et spil der er værd at købe?
    Er vild med spil i stil med Generals. Spørgsmålet er om spillet koger suppe på at være fra LOTR-universet? Eller er gameplayet så godt at det kunne være ligegyldigt om det var figure fra filmene eller om det var et andet koncept?

• Du kunne jo læse nogle reviews på nettet...

• Har jeg gjort....men er det ikke altid at en anmelder har samme holdninger som jeg har!
    Jeg har forsøgt at finde en demo...men det findes ikke.....og jeg bruger ikke 400.- uden at vide om det er et spil for mig.....gider heller ikke hente en piratkopi, for at se om det er noget...da den fylder 4GB!

• Så tag på netcafe og prøv det der.

• Aloha ... i en Skirmish krig. Hvordan stiger man i Command Points? Har bygget alt hva der er at bygge og slagtet godt 17mia orcs .. har stadig kun 200/200

• Fik lige en tanke... mig og en af mine m8's har en lille konkurence (stavebøf?) om hvem der hurtigst kan smadre en fjende på medium.... holdne og banen er valgfri... indtil videre er min rekort på 6 min og 30 sek ca. hans rekort er på 7 minutter... rekorterne er sat med Gondor mod isengard/mordor....

nogen andre der vil være med / har gode tips til hvordan man kan "rushe" sin modstander ?? har endnu ikke prøvet taktikken online...

• Er det bare mig eller er spillet alt for let i skirmish ?

Mig og en ven kunne efter at have spillet det 3-4 timer smadre 3 Hard computere..

Så er gået direkte til online, gider sgu ikk spille campaign.

Det er bare noget lort at hvis man disconnecter får man ingen loss, pænt lame :rolleyes:

Synes også Gandalf virker lidt for stærk.. Ellers virker spillet OK balanceret

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af CoolCashCarl
    Fik lige en tanke... mig og en af mine m8's har en lille konkurence (stavebøf?) om hvem der hurtigst kan smadre en fjende på medium.... holdne og banen er valgfri... indtil videre er min rekort på 6 min og 30 sek ca. hans rekort er på 7 minutter... rekorterne er sat med Gondor mod isengard/mordor....

nogen andre der vil være med / har gode tips til hvordan man kan "rushe" sin modstander ?? har endnu ikke prøvet taktikken online...

Hm.. skulle lige selv prøve, men blev rimelig skuffet for man kan sgu ikk se hvor lang tid det har taget? :D Tager i tid med stopur eller.. ?

Jeg tror ikke selv på at rush holder, kan i hvert fald ikk finde nogen rush taktikker der virkelig sparker røv.. [ROHAN] Går i stedet efter at få alle expenses omkring mig, og lave alle byggepladser undtagen 2 til farms. Når jeg så har guld bygger jeg 2 stables til ryttere, som bare kan ride deres mænd ned, og hurtigt smadre deres bygninger. Samt en hero (Også til hest)

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP