Parkerings Sensor med LCD i Aldi

  • Som ovenstående.. Det MÅ man da have i sin bil.. hvis jeg ikke først havde bil om et halvt år havde jeg købt det..


    Aldi har til 399 et Parkerings sensor sæt med LCD skærm, så man kan se hvor langt man er fra andre biler, eller væge! SEJT :D


    Der medfølger 4 Sensore og sådan en boks til at samle det hele og så LCD skærmen..


    Hvis nogen har en scanner må de gerne scanne den nyeste reklame.. Tilbudet er fra i dag af..


    Det er da bare noget man MÅ eje? :P


  • Ville nu hellere have et GPS system, eller playstation/Xbox i bilen...

  • En af mine venner har det i hans WV Sharan... og det dur af pis! bibber konstant og hyler løs og ka ikk finde ud af om man rammer noget eller ej.. skod system

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Er det bare mig eller er man ikke en utrolig dårlig billist hvis man har behov for sådan en ting? Altså en fejl kan ske for alle en sjældent gang, men alligevel ..


    Og kan så slet ikke se blærerøvseffekten i sådan en .. Jeg ville sq skamme mig over at have sådan en dims ..


    Nej man behøver IKKE at være en utrolig dårlig billist for at behøve sådan en. Min farfar og farmors Primera har indbygget bak kamera, og det tror jeg der er en grund til er blevet bygget ind fra starten. Udsynet bagud til, er utroligt ringe, og det er ikke fordi min farfar køre dårligt.


    Som nævnt før, har vores MPV heller ikke verdens bedste syn bagud på grund af at den er meget lang og har en rimelig lille rude bag til.



    Konklusion: Man behøver ikke nødvendigvis at være dårlig billist, hvis man har brug for sådan en sensor.


  • Igen .. Det er indbygget i bilen, altså har producenten ment det var nødvendigt .. Det er den fra ALDI jo ikke ligefrem .. Kan du se forskellen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Er det bare mig eller er man ikke en utrolig dårlig billist hvis man har behov for sådan en ting? Altså en fejl kan ske for alle en sjældent gang, men alligevel ..


    Og kan så slet ikke se blærerøvseffekten i sådan en .. Jeg ville sq skamme mig over at have sådan en dims ..


    Det ville jeg også mene ;) - kan ikke se det blærede i at man har brug for specialudstyr, bare for at parkere... :]
    Giver da i hvert ikke noget positivt indtryk af førerens køreevner...

  • Prøv at bakke med en suzuki Wagon R+


    Verdens dårligste udsyn bag til du har ingen fornemmelse over hvor tæt man er på det bag ved.


    Ogdet skal lige siges at det er nemmer i en BMW 323I og det er en meget større slæde. så sådan et sensor sys. ville ikke gøre noget i den bette vogn..

    [size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

  • Hmmm.... Jeg synes den parkeringsdims kunne være en udmærket ting, hvis den altså virker, som den skal.
    At man har sådan en i bilen, har IMO intet med ens evner som chauffør at køre, da en del biler faktisk kan være svære at bedømme, når man bakker.
    Min Galant er f.eks. en såkaldt hatcback, hvilket vil sige, at den har en skrå bagrude og p.g.af det, er den ret svær at bedømme når man bakker. Det er nemlig umuligt at se, hvor bagenden er, så man bakker med en fornemmelse af det i stedet for.


    Personligt villle jeg dog hellere have et bakkamera i stedet for den hyledims der.