en del af mine venner har alts? ogs? f?et den p? cdrom, s? det kan man alts? godt

V: Half-life2
-
-
Oprindeligt indl?g af SyZyGy^
en del af mine venner har alts? ogs? f?et den p? cdrom, s? det kan man alts? godtVar det ikke noget med at hvis man k?te det i El-giganten - som havde det billigst, var det med CD,er?
-
Oprindeligt indl?g af p3t3r
Var det ikke noget med at hvis man k?te det i El-giganten - som havde det billigst, var det med CD,er?
Min version til 280 kr. var nu ret meget p? DVD.
-
Oprindeligt indlæg af Alaza
Min version til 280 kr. var nu ret meget på DVD.
Nå ok
-
Oprindeligt indlæg af Karse
havde regnet med ca 250krDet koster 299,- fra nyt hos bilka den dag idag...!?
-
Oprindeligt indlæg af p3t3r
Var det ikke noget med at hvis man køte det i El-giganten - som havde det billigst, var det med CD,er?
El-giganten har den ikke til 280 mere ihvertfald ikke i odense...!
De hvade den til 279,- da bilka havde den til 269...!
-
Har også 5. stk cd-rommer, købte spillet i El-giganten til 279....
tankabbot
-
Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
fortryder jeg ikke købte min over steam er træt af af skulle have den dvd i hele tidenJa det er dejligt at kunne klare det hele uden skiver, isæer hvis man har 1Mbit eller over.
-
Oprindeligt indlæg af DEEF
Ja det er dejligt at kunne klare det hele uden skiver, isæer hvis man har 1Mbit eller over.
Synes bare det er så sjovt pga 70% af dem der sagde "Jeg skal sq have det på medie" brokker sig nu over det
Selvom ALLE andre spil man spiller skal man have CD/DVD i så er det her et stort problem
Er sq ret glad for mit over steam... Er de rikke en No-CD? Eller kan man ikke bare kopiere .exe filen over fra en der købte det over steam?
Edit: Glemte lige, jeg så det i el-giganten til 279,- på DVD
-
Det er så nice at have det over steam, ingen cd´er og installation..:D
-
Er det her en Vurdering/Salgs-Tråd eller er det en debat-tråd ?
:lame:
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Er det her en Vurdering/Salgs-Tråd eller er det en debat-tråd ?:lame:
det er en Vurderingstråd -tråd ooohh store WannaBeAdmin.. :lame:
Hvis manden, som har oprettet tråden ik vil ha en lille diskution, så kan han da bare lukke den.. Han har jo fået hans vare vurderet.!
-
Oprindeligt indlæg af learner
det er en salgs-tråd ooohh store WannaBeAdmin.. :lame:Så prøv dog at tage jer sammen og lade knægten sælge sit spil istedet for at begynde og diskurere hvordan i har fået jeres HL2 osv ...
... og du lukker bare helt røven med det pis. Det gider jeg slet ikke høre på. :camp:
-
Så prøv dog at tage jer sammen og lade knægten sælge sit spil istedet for at begynde og diskurere hvordan i har fået jeres HL2 osv ...
... og du lukker bare helt røven med det pis. Det gider jeg slet ikke høre på. :camp:
Tror det er dig der skal tage dig lidt sammen, og læse hvad manden virkelig vil, for du fatter da slet ingen ting, puster dig op til noget du slet ikke er..Hvis manden, som har oprettet tråden ik vil ha en lille diskution, så kan han da bare lukke den.. Han har jo fået hans vare vurderet.! :dots:
Kan du sige HOVSA?
-
jeg gav 379kr på samme dag som det udkom. Og jeg har ikke gennemført det endnu arr!
-
Oprindeligt indlæg af learner
Tror det er dig der skal tage dig lidt sammen, og læse hvad manden virkelig vil, for du fatter da slet ingen ting, puster dig op til noget du slet ikke er..Hvis manden, som har oprettet tråden ik vil ha en lille diskution, så kan han da bare lukke den.. Han har jo fået hans vare vurderet.! :dots:
Kan du sige HOVSA?
Som altid, så er du lam i roen at høre på. :]
Fandme godt du er på min sorte liste ...
og så undrer du dig over at du kom på min block-list på MSN ... :]
-
Watch out de store drenge skal ud en farlig dyst nu, de er varmet op og er godt giftige, ej just kidding. Synes i skal droppe jeres skænderi da det ikke gavner de andre brugere og rotten du er selv meget imod at man skriver lame reply's så stop that shit.
-
Hehe, bare snak snak snak.. ingen argumenter
Du tabte diskutionen.. Men det indrømmer du ALDRIG!
er du også såen en type der flipper fuldstændig ud hvis du taber i et spil?anyways, i'm out.. hyg dig med dit kæmpe ego