En lille julehistorie !

burger
    Der findes m?nd der er t?t p? at v?re perfekte, og i mine ?jne er det mere end nok..

Takker mange gange det er jo dejligt at h?re :T

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

Oprindeligt indl?g af Burger
    Ja det blev en smule for meget at v?re hunk?nsv?sen med det eksemplar der kom herind .. *G*

Der findes m?nd der er t?t p? at v?re perfekte, og i mine ?jne er det mere end nok .. Ingen mennesker er desuden perfekte, vi har alle sm? fejl, heldigvis .. ;)

Helt enig. Nobody is perfect and I'm nobody. ;)

Oprindeligt indl?g af Zlinky
    Blev sq forn?rmet over det med den perfekte mand, men det hjalp p? hum?ret da den kom l?ngere ned.. :D

Nice one du :))

H? - ja jeg t?nkte sgu ogs? lige: "din fucking forr?????????der" - men ok nice joke... :clap:

Oprindeligt indl?g af The Hans

Ha ha... Som forventet... :))

Det g?r det endnu sjovere, at du forleden dag, ville have en k?nsskifteoperation og v?re en mand... :))

Nu sidder den lille Whopper og :O - og t?nker saaatans - de skide m?nd har jo rent faktisk en hukommelse (Gu har vi s? - vi husker bare DE v?sentlige ting - imods?tning til dem med r?de r?jsere)... :T

Oprindeligt indl?g af WizzarD
    Nu sidder den lille Whopper og :O - og t?nker saaatans - de skide m?nd har jo rent faktisk en hukommelse (Gu har vi s? - vi husker bare DE v?sentlige ting - imods?tning til dem med r?de r?jsere)... :T

Nej .. G?r jeg ikke .. Sidder og finder de sidste notater jeg skal bruge til eksamen i morgen ..

Og jeg har en glimragende hukommelse, og s? er den endda selektiv .. :))

Oprindeligt indl?g af Burger

*LOL* .. Kender jeg dig vist ikke godt nok til at udtale mig om ..

Det er da nok rigtigt men var n?sten n?d til det... den var jo s? nem :))

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy