burger
Der findes m?nd der er t?t p? at v?re perfekte, og i mine ?jne er det mere end nok..
Takker mange gange det er jo dejligt at h?re
burger
Der findes m?nd der er t?t p? at v?re perfekte, og i mine ?jne er det mere end nok..
QuoteOprindeligt indl?g af Burger
Ja det blev en smule for meget at v?re hunk?nsv?sen med det eksemplar der kom herind .. *G*
Der findes m?nd der er t?t p? at v?re perfekte, og i mine ?jne er det mere end nok .. Ingen mennesker er desuden perfekte, vi har alle sm? fejl, heldigvis ..
Helt enig. Nobody is perfect and I'm nobody.
QuoteOprindeligt indl?g af _WHAT_
*LOL* .. Kender jeg dig vist ikke godt nok til at udtale mig om ..
Hans .. Du dr?mmer ..
QuoteOprindeligt indl?g af Zlinky
Blev sq forn?rmet over det med den perfekte mand, men det hjalp p? hum?ret da den kom l?ngere ned..
Nice one du
H? - ja jeg t?nkte sgu ogs? lige: "din fucking forr?????????der" - men ok nice joke...
QuoteOprindeligt indl?g af The Hans
Ha ha... Som forventet...
Det g?r det endnu sjovere, at du forleden dag, ville have en k?nsskifteoperation og v?re en mand...
Nu sidder den lille Whopper og - og t?nker saaatans - de skide m?nd har jo rent faktisk en hukommelse (Gu har vi s? - vi husker bare DE v?sentlige ting - imods?tning til dem med r?de r?jsere)...
QuoteOprindeligt indl?g af WizzarD
Nu sidder den lille Whopper og- og t?nker saaatans - de skide m?nd har jo rent faktisk en hukommelse (Gu har vi s? - vi husker bare DE v?sentlige ting - imods?tning til dem med r?de r?jsere)...
Nej .. G?r jeg ikke .. Sidder og finder de sidste notater jeg skal bruge til eksamen i morgen ..
Og jeg har en glimragende hukommelse, og s? er den endda selektiv ..
QuoteOprindeligt indl?g af Burger
*LOL* .. Kender jeg dig vist ikke godt nok til at udtale mig om ..
Det er da nok rigtigt men var n?sten n?d til det... den var jo s? nem
QuoteOg jeg har en glimragende hukommelse, og s? er den endda selektiv ..
Like all Q's...