Jeg får snart et Gigabyte 5900XT
Nogen der erfarning med at flashe der 5900XT til Ultra ?
Evt nogen der har links til guides ?
Jeg får snart et Gigabyte 5900XT
Nogen der erfarning med at flashe der 5900XT til Ultra ?
Evt nogen der har links til guides ?
Det kan give dig alvorlige problemer at flashe med en så anderledes bios.
hellere tage den oprindelige bios og modde den, det er bare så "opreklameret" at gøre det!!
Hvad giver du for det?
har et creative Fx 5900 Non ultra der løber over FX 5950 hastighed til salg.
Er det ikke noget med at det kun er FX5900 og ikke FX 5900XT der kan flashes til ULTRA? Det mener jeg da at have læst, men hæng mig ikke op det, prøv at søg lidt rundt omkring.
#3 og#0
det er det somregel men der findes undtagelser POV 5900xt med sort print kan i mange tilfælde moddes til 5950 men det er fordi de er født med nogle ram der kan følge med hastigheds forøgelsen
#0 jeg ville prøve med en moddet bios istedet foreks herfra.
http://forums.guru3d.com/showt…43e7e3517d&threadid=85394
QuoteOprindeligt indlæg af phg
#3 og#0
det er det somregel men der findes undtagelser POV 5900xt med sort print kan i mange tilfælde moddes til 5950 men det er fordi de er født med nogle ram der kan følge med hastigheds forøgelsen
#0 jeg ville prøve med en moddet bios istedet foreks herfra.
http://forums.guru3d.com/showt…43e7e3517d&threadid=85394
Tror jeg bruge sådan en istedet for, men nogen der har guide til grafik kort, har aldrig prøvet at gøre det på grafik kort, eller det bare de gode gamle metode med diskette ?
Forskellen på en 5900xt/Non ultra bios og en Ultra 5950 bios er altså ikke kun ram hastigheden. hvis det var det så kunne man jo bare sænke den!
Men fortæl hvor meget du har haft kortet overclokket til så hiver jeg en bios frem til dig fra min backup, har omkring 60 forskellige.
Og hvilket mærke er det samt ns på dine ram?
Jo man flasher med Nvflash 4.42 og nogle parametre samt en boot disk
QuoteOprindeligt indl?g af engel
Er det ikke noget med at det kun er FX5900 og ikke FX 5900XT der kan flashes til ULTRA? Det mener jeg da at have l?st, men h?ng mig ikke op det, pr?v at s?g lidt rundt omkring.
Har jeg ogs? l?st. Pr?vede med et gainward FX5900 jeg engang havde og det gik IKKE godt.