Indlæg af Fumle

    :9xo



    Skal måske lige nævne det ikke er de originale blæsere jeg kører med pt, men det er de originale der følger med køleren, så lige nu bliver der brugt langt færre RPM end normalt og derfor de høje temps på de billeder jeg har vedhæftet.


    Det er helt fint, jeg har en pamflet af blæsere jeg vil prøve på den.

    ALDRIG OM JEG HAR VÆRET SÅ SKUFFET OVER ET SPIL, 98% hype


    Det er åbenlyst designet til newbies, hvilket der vel intet er galt i med så skal der fandme også være en hardcare som de fleste andre FPS spil levere i dag


    Negative:
    Match making er åbenlyst et levn fra et MW som fungere utrolig dårligt og langsomt, Players bliver ikke matched efter Rank overhovedet, så rank 1 bliver smidt i kamp mod level 15 med custom setup


    6v6 players, resten er AI kaldet Grunts/Spectre afhændigt af side hvilket skal give en fornemmelse af en større krig som de bare ikke gør, de skyder næsten ikke igen, vender sig ikke om hvis man skyder dem i ryggen. Personligt spiller jeg da multiplayer for at spille i mod andre mennesker så spillet ikke er 75% det samme hver gang


    Man kan få en såkaldt "smartpistol" som auto aimer for dig på flere targets af gangen du skal kun skyde engang for at lave headshot på alle targets, behøver jeg sige mere ?


    Der er kun 3 Titans/Mech Suits at vælge imellem og det synes jeg simpelthen ikke er nok i forhold til de muligheder der f.eks er i battlefield


    Titans kan ikke løbe eller hoppe, men kun "dash" som bare er et større sidestep eller bagud afhændigt af hvilken WASD knap du bruge


    Titans har slet ikke nok power i forhold til størrelse, den er stor og langsom og man kan ikke smadre bygninger i spillet så man kan nemt bare gemme sig bag ved en, så spillet ender lidt ud i hvem får først alle sine titans deployment/Dropped


    Ingen muligheder for at skyde enemy titans der bliver dropped


    Jeg mangler den fornemmelse jeg f.eks får i battlefield når man jeg infanteri i en chopper eller tank


    Cowboy/rodeo kills, dem hvor man hopper på en enemy titan og skyder den i baghovedet er ALT for nemt, efter 1 times havde jeg allerede 16 af dem og en samlet K/D på 4.7 og Rank 12


    Positive:
    Epilogue er det eneste der fungere for dette spil



    Men det er som sagt en beta men med en release date den 14 marts tror jeg ikke at specielt meget ændre sig inden spillet bliver udgivet så til en pre-order pris af 500 scorer det spil 2/10 hos mig

    går ud fra at den passert på alle almindelige monitors der passer til vesa beslag??


    hvis den gør smider jeg gerne 150 afhentet.


    Beslaget tror jeg kun passer på apple skærme, man kan vist bedst kalder det for en adaptor til apple skærme da foden er ret specielt


    Men selve ophænget er et VESA 100x100 hvor apple adaptoren sidder på

    Apple Vesa mount med ophæng
    Hbo: 150 Kr


    Gefen DVI to Mini DisplayPort Converter med 2m DVI kabel
    Hbo: 150 Kr


    SteelSeries USB lydkort:
    Hbo: 25 kr


    Hynix 2x2GB DDR3 1333Hz / PC3-10600 SoDimm
    Hbo: 200 Kr


    Seagate Moentus 5400.4 250GB 2.5" SATA
    Hbo: 75 kr


    WD Scorpio 250GB 2.5" SATA
    Hbo 75 Kr


    Hitachi 160GB 2.5" SATA


    Seagate Barracuda 7200.12 500 GB 3.5" SATA
    Hbo 150 kr


    Aten Petite CS682 KVM med DVI, USB og audio
    Hbo: 200 Kr


    Logitech MX 620 mus
    Hbo: 50 Kr


    Priserne er bare et ide grundlag.
    Det befinder sig i Aarhus N
    Afhenting vinder over forsendelse ved samme bud.

    Apple AirPort Express 802.11n


    Model A1264
    Manualer og drivere i original emballage, 2m Hvidt netkabel

    Hbo: 300 Kr


    XFX GeForce GTS 250GS-250X-ZDFL
    6pin PCI-E converter kabel, SLi bro medfølger
    Hbo: 250 Kr



    Køber betaler porto, befinder sig på Sjælland, Taastrup

    IBM / Lenovo Docking Station Type 2504
    FRU: 42W8299
    Passer til: T60 Z60 T61 T60P R60 R61 T61 R400 R500 T400 T500 W500
    1x Seriel
    1x Parallel
    1x PS/2
    1x Modem (RJ-11)
    1x LAN
    1x VGA
    1x DVI
    1x Line in
    1x Line out
    Der medfølger IKKE strømforsyning
    2 nøgler medfølger
    300 Kr, har 2 stks
    Køber betaler porto eller afhenting i 2630.

    Lettere oprydning har med ført disse dele med sig, der er ikke kvitteringer på noget af det
    Køber betaler porto, delene befinder sig i Taastrup på sjælland



    MSI P45 Platinum
    Intel E6850
    Thermalright SI-128 SE køler
    HBO: 200 Kr.-


    Corsair 2x1GB DDR2 PC6400 8-8-8-12 (CM2X1024-6400C4DHX)
    HBO: 100 Kr.-


    Hynix 2x1GB DDR2 PC6400 6-6-6-12 (HMP112U6EFR8C-S6)
    HBO: 50 Kr.-


    XFX GeForce 8800GT Alpha Dog Edition (pv-t88p-yhf4)
    HBO: 150 Kr.-


    XFX GeForce GTS-250 med Scythe Setsugen køler
    HBO 250 Kr.-

    gaming-king, som jeg kan se det står den til auto


    Men jeg tror mere at jeg har fundet det helt reele problem, jeg gik lidt skævt af hvor sælger sagde, det er ikke en 2600K som jeg tror, men ES af ukendt model fra tidligt 2010 med B2 Stepping Q0FG men det er tilsyndeladene en i7 men turbo kan ikke øges


    Så er det er ret sær CPU :D