så fik jeg den vist stabil ved 2600 MHZ 1:1
ny bios 1009.004 beta
asus A8V dlx rev2
A 64 3200+ 90mm ved vcore 1.560
Corsair twinmx pc 4000 2.80 volt
2.5-4-4-8
fsb 260
super pi på 34 sec
sisoft lige over 6000 i memtest
det er vel ok på luft
så fik jeg den vist stabil ved 2600 MHZ 1:1
ny bios 1009.004 beta
asus A8V dlx rev2
A 64 3200+ 90mm ved vcore 1.560
Corsair twinmx pc 4000 2.80 volt
2.5-4-4-8
fsb 260
super pi på 34 sec
sisoft lige over 6000 i memtest
det er vel ok på luft
det er sq nice nok på luft ... hehe...
men ikke noget exceptionelt, der er flere vidst nok os herinde fra der har ramt de 2.7 på luft, men nice anyway
Min ven fik den på 3,0 med luft med en hyper6
og den var stabil ;D..
Ups my baad det var 2,6
QuoteOprindeligt indlæg af NewB*
Min ven fik den på 3,0 med luft med en hyper6
og den var stabil ;D..
øøøøh, yes...
evidence please!
QuoteOprindeligt indlæg af Try-this
øøøøh, yes...
evidence please!
HeHe ... Lige min tanke ...
Min egen har jeg haft oppe på 2,7 (10*270) da jeg kedet mig men med en lidt højere Vcore end Devil_DK´s så vil da sige at hans 2,6 er nice. Men ville det jo være uanset hvad.
I kan jo kigge på http://www.overclocking.dk, der er et par stykker som er højere end jer, vel at mærke med luft også.
Devil.. sikker på det med de 6000MB/sec? Jeg nåede op på 6800MB/sec 5:4 @ 275
QuoteOprindeligt indlæg af NimD4
I kan jo kigge på http://www.overclocking.dk, der er et par stykker som er højere end jer, vel at mærke med luft også.
Ja, det er der jo nok. Det er der også her på Tweak, men kan nu ikke lige se at det skulle være så vigtigt at Devil_DK ikke kan komme med sine fine resultater. Det gør det jo ikke mindre dårligt at andre har en måske lidt bedre OC-venlig CPU.
før den nye beta bios kunne jeg slet ikke køre 1:1
på mine pc 4000 ram
hvad ændre den nye bios? link til den evt.
lige et spørgsmål mere, hvd gør i når computeren ikke vil starte op efter man har rodet med feks RAM settings, det eneste jeg kan gøre er at resette cmos med en jumper, det er pænt belastende at skulle gre det hver gang.
Er der ikke et smart trix?
det er en beta
fås på asus.com
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Ja, det er der jo nok. Det er der også her på Tweak, men kan nu ikke lige se at det skulle være så vigtigt at Devil_DK ikke kan komme med sine fine resultater. Det gør det jo ikke mindre dårligt at andre har en måske lidt bedre OC-venlig CPU.
Nej, det var nu heller ikke ment på den måde det var mere det med at I skrev i ville have beviser for 3ghz med luft.. Det var på ingen måde nogen kritik, det er et flot oc Devil formår at lave, håber selv at få en dejlig oc venlig cpu når jeg får mit nye system
vad er max vcore sådan en fætter kan tåle
QuoteOprindeligt indlæg af NimD4
Nej, det var nu heller ikke ment på den mådedet var mere det med at I skrev i ville have beviser for 3ghz med luft.. Det var på ingen måde nogen kritik, det er et flot oc Devil formår at lave, håber selv at få en dejlig oc venlig cpu når jeg får mit nye system
Hvis du finder en som kører 3 GHz stabilt, så sig da endelig til. Det højeste jeg har set er ~2,8 så vidt jeg husker.
Det skal jo heller ikke være en orkan der køler...
Hvis du finder en som kører 3 GHz stabilt, så sig da endelig til. Det højeste jeg har set er ~2,8 så vidt jeg husker.
Jeg skal nok kigge, ska dog til fødselsdag og julefrokost, så det bliver nok først i morgen..
QuoteOprindeligt indlæg af Falsk
Devil.. sikker på det med de 6000MB/sec? Jeg nåede op på 6800MB/sec 5:4 @ 275
hvilke timenings ?
jeg køre jo temmelige høje timenings
2,5-4-4-8
6169
med den nye sisoft 2005
Min fejl det var 2,6
Det min hjerne der ikke funker idag..
Min kører pt. 2600 v 1.575v......
Jeg kan godt få den til at boote og komme ind iw windows v 2700mHz og v. 1.575, så er den bare vildt udstabil, så skal sq snart ha en ny køler, så skal der nok kommer fart over bæstet :p
Det er self en 3200+ 0443SPMW, tror jeg nok den hedder...
Jeg scorer ca 6700 i memory med 5:4 også v 260 mHz fsb
har lige fået nye ram så de er røget af checklisten til når jeg skal have amd64
OCZ pc4200el 2*512mb 2230 kr
tak for god handel til KPS.....
mit nuværende bundkort kan kun lige give dem volt nok, men mon ikke mit kommende DFI kan give mere end 2.8
har set flere der på luft kom op på næsten 3ghz med en 3200+ winny....290FSB er det urealistisk at få som hverdagsclock??
der er en inde på XS Hyper6, men jeg kunne sikkert også nå det med min forhenværende Hyper6, to blæsere og det er sgu koldt, og det larmer også en del men det gør ingenting