A64 3200@2600mhz 1:1

• Hmm Jeg har a8v rev 2+ en 64 3000+ men max oc er 240x9? Selvom jeg sætter ram til 166( det er 2 xadata pc4000)
    Har oxo prøvet 8x245, 8x 250 vil ikke boote.
    Kan du hjælpe med bios opsætning? bruger 1009 nu.
    vcore 1.55

• Nogen af os med NewCastles må nøjes med 2.5 :/ men det er ok med en silent køler. Min RAM vil sagtens 2.6 og 2.8. Men min CPU står totalt af. 2.5 ved 1.6V. Så er alt fint.

• Hvad betyder det her, skal jeg bruge promise controleren når jeg bruger en ide hd? Er det ikke kun til sata/raid?

TIP: use the promise ide controller when ocing, the via controller is rumored to get unstable when ocing (not locked?)
    if you are using the via controller already and want to switch to the promise controller follow this short guide:
    1. Copy the PROMISE SATA drivers to a floppy.
    2. Turn off your computer and switch your HDD to the PROMISE controller
    3. Turn on goto the BIOS ; Advanced > OnBoard Devices Configuration > Onboard Promise Controller [Enabled] > Operating Mode [IDE]
    4. In the BIOSchange Boot priority to CD and exit BIOS
    5. Pop in your XP CD and press F6 (look carefully for the message at the bottom of the screen)
    6. Pop in your Floppy and let XP copy the PROMISE Drivers.
    7. Exit install when asked for.

• onboard PATA/SATA er altid bedst. Promise controlleren er bare i tilfælde af at du vil have flere drev på compen end de i mobo chipsettet indbyggede funktioner tillader

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    ingen der ved hvad max vcore de kan tåle

Jeg ved at den kan tåle 1.700v... jeg har i al fald set nogle der clockede med 1.7v, så det kan den godt tåle....

A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

Oprindeligt indlæg af Joor
    Hmm Jeg har a8v rev 2+ en 64 3000+ men max oc er 240x9? Selvom jeg sætter ram til 166( det er 2 xadata pc4000)
    Har oxo prøvet 8x245, 8x 250 vil ikke boote.
    Kan du hjælpe med bios opsætning? bruger 1009 nu.
    vcore 1.55

Du ahr husket agp/pci-lock, ikke?
    Har du prøvet med den nyeste Bios, 1009_004, det kan være den løser dit problem... Det kunne godt lyde som om at mb ikke er så glad for de ram....
    Det kan også være du skal sætte HTT ned... prøv at sætte den til 600mHz og se om det virker så..
    Hvis du har gjort alt dette så har du nok fundet grænsen for din cpu :(

A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

• Nej det er kun hvis du kører med SATA, ellers skal du glemme alt hvad der står, da der ikke er "problemer" med normal IDE diske.

Men det er da meget rart at vide, da mine to sata lige nu sidder på VIA chippen og ikke promise.

Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    Hey Devil, hvordan flash'er du den bios? Jeg kunne ikke gøre det med ASUSautoupdate..skal man bare rename den til en AMI. fil eller?

jeg flasher altid i dos
    du skal bruge det program asus har liggende
    på derres side der hedder Afudos BIOS update
    http://www.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/flash/AFUDOS211.zip

mxee
    den der 1:1 er lidt misvisene min skal stå på 2:1
    før ramen følger fsb