Jah, mit valg står mellem disse to CPUer, har bare hørt om at precsotterne rister :S:S
Hvilken skal jeg vælge?
Jah, mit valg står mellem disse to CPUer, har bare hørt om at precsotterne rister :S:S
Hvilken skal jeg vælge?
Det er svært at svare på, prescott rister ikke som sådan hvis du bare får den kølet ordentlig... Min er en 3.2@4ghz på luftkøling
Heller ingen problemer her. Prescott 3.0
QuoteOprindeligt indlæg af mxee
Hvilken skal jeg vælge?
No doubt..
AMD64..
Den river samtlige af de nye P4'ere rundt..
Havde selv klart taget den 3500+ 0.09 Micron. Med et godt bundkort og god luftkøling skulle der være rig mulighed for OC....
QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity
No doubt..
AMD64..
Lige min tanke ... Min kan løbe 2,7 GHz (10*270) i min Shuttle og er langt fra en af de bedste ... Den har heller ikke just de mest optimale betingelser i form af PSU & køling.
tror a64 +3500..har en A64 +3500 winchester til at ligge og rådne op har snart ventet i en måned på mit bundkort fra SHG..
QuoteOprindeligt indlæg af ShakaleN
tror a64 +3500..har en A64 +3500 winchester til at ligge og rådne ophar snart ventet i en måned på mit bundkort fra SHG..
Sry for OT, men hvilket bundkort er det du venter på??
mit MSI neo2
Jeg kan bedst li P4 til altings brug.. Men A64 yder bedre i mange ting..
Ville personligt have taget Prescott...
Hvilken skal jeg vælge?
kan du vente til senere idag ikker imorgen kan jeg lige smide lidt personlig erfaring
har en p4e 3200
og har lige hentet en a64 3200+ 90mm
som jeg skal til at lege lidt med.
intel er den mest compatible af de to CPU'er
intel er god allround
en AMD køre da også godt nok, men mangler bare at have HT som intel men det vil nok vente men til de kommer men dual core for at få multitaskning
Det blev en Prescott til mig. Og den bliver noget varmere end NW, men kan tåle det.
er lige plevet færdig med at installere
min lille ny
asus a8v dlx rev 2
A64 3200+ 90mm
lige nu køre den 245 fsb med alt andet på standard
laver en super pi på 36 sec
fuld load temp er hel 38º med en xp120 med en helt stille blæser.
skal lige have testet med mit 6800gt senere
til nu må jeg sige den flyver afsted
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
er lige plevet færdig med at installere
min lille ny
asus a8v dlx rev 2
A64 3200+ 90mm
lige nu køre den 245 fsb med alt andet på standard
laver en super pi på 36 sec
fuld load temp er hel 38º med en xp120 med en helt stille blæser.
skal lige have testet med mit 6800gt senere
til nu må jeg sige den flyver afsted
Er det bare mig eller har du konstant gang i det ene og andet?
Har du ikke haft 2x A64 systemer og 2xP4 systemer på de sidste 6 måneder? Eller er det bare mig?
Jeg skal lige huske at sige at det er en Prescott 3,2 eller 3,4 Ghs socket 775 jeg vil købe hvis det er.
Jeg skal lige huske at sige at det er en Prescott 3,2 eller 3,4 Ghs socket 775 jeg vil købe hvis det er.
OK, du er klar over den ikke passer til dit bundkort, ikk´