Winrar og andre programmer æder mit C drev op?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SureShot-
    som topic siger så æder winrar og andre programmer mit c drev op så der bliver mindre plads. Er der ikke en måde at stoppe det på?


    wut hva snakker du om??? :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SureShot-
    som topic siger så æder winrar og andre programmer mit c drev op så der bliver mindre plads. Er der ikke en måde at stoppe det på?


    ja det er det sjove ved at installere programmer, de fylder.


    der er kun to løsninger, få en større harddisk eller slette nogle programmer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    ja det er det sjove ved at installere programmer, de fylder.


    der er kun to løsninger, få en større harddisk eller slette nogle programmer


    Han har en 160GB harddisk :))


    Det burde være nok til winrar :))

  • ja men nu er det sådan at jeg har delt mit drev om i flere så C drevet er kun på 5 GB da jeg ikke har andet end windows installert der. det er når jeg ligger filer over på de andre drev fra feks. winrar at den begynder og æde c drevet op.


    lige nu er der kun 500mb fri på C drevet på grund af det pis.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Prøv at finde ud ad hvor meget dinne mapper som f.eks windows eller winrar fylder. så kan du finde ud af hvad der taget så meget plads.
    Kør noget scan disk eller defrag


    Jeg har godt nok aldrig hørt om at winrar skulle æde et drev op.



    nu har jeg prøvet alt det du siger men, filerne kan du ikke finde, helller ikke når du har slået vis alle skjulte filer til.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    5 GB er da også alt for lidt til C-drevet. Minimum 20, og gerne mere.
    Selv om du kun har Windows på drevet, vil der jo genereres filer på det, hver gang du installerer programmer på andre drev....


    Selv har jeg 40 GB, da jeg også installerer "system"-programmer på det. (lyd, video, brændere mm)
    Jeg bilder mig ind, at det funker bedre ved at være på samme drev som Windows.


    Spil og andre "eksterne" programmer installeres på D-drevet. Det har også den fordel, at nyere spil fungerer uden nyinstallation, selv efter format C: :))



    ja ok men nu er det sådan at det aldrg er sket før efter jeg formatert igår aftens :(

  • hmm...


    jeg har selv været på den der 5 gb vogn, det er bare ikke nok du, xp skal bruge meget mere. jeg har sat 40 gb af til windows alene. tro mig, det er det værd, mindst 20 gb af til windows alene... :) ...