Adventsgaver :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen


    <antiopstød type="basisk">
    Hvem er det lige der har sagt herinde at man ville sige nej til sådan en gave!?!?


    Og som mange skriver, så er man da forkælet hvis man får et møj dyrt kamera i adventasgave, det er der ingen der kan lave om på, så stop dit brok og læs lige hvad det folk egentlig skriver!
    </antiopstød>


    Yeh, sorry.. Har fået sat bøjle på i dag, hvilket gør herre nas, så er nok lidt bitchy :ban:
    Kan godt se det ikke var helt gennemtænkt det jeg skrev..

  • hmm får ikke advents gaver men har en aftale om en ting til en 100-150 kr. jule aften i stedet kan ikke se grunden til det men aligevel :)
    hvad angår jule aften så er det delst op hos min mor er der en u-skrevet regel på at ting max må koste 100 kr. fra hver person og ved min far er det hvad folk mener de har råd til.
    skal lige siges at den bedste ting jeg har fået fik jeg af min mo jeg fik lov til at få børnepenge og så købe mit eget tøj

    newb modder af 1. grad
    er i gang med mit 4 mod.


    Conroe E6700
    2 GB corsair ram
    Gigabyte 7950gx2 grafikkort

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af chhr


    Yeh, sorry.. Har fået sat bøjle på i dag, hvilket gør herre nas, så er nok lidt bitchy :ban:
    Kan godt se det ikke var helt gennemtænkt det jeg skrev..


    Det er en glemt "seance", vi kan alle ha' en bitchy dag :-s Men så længe man kan modtage lidt konstruktiv kritik, så når man sgu lang her i livet :D

  • jeg fik sådan noget alle hankøn genre vil have når de blir en 13-15 år! OOg en hel aften! Nogen der kan gætte vad det er? *kigger på sin avatar*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK


    Hehe. Det er sg* da også meget bedre :T


    Hehe.... enig enig :D


    Glæder mig sQ til iaften, damen og jeg har 1½års dag i dag :D Og så skal der elelrs laves lækker mad når vi er alene hjemme hos hende :D Og så skal vi i biffen eller leje en film, og så ta'r vi den derfra ;)

  • Har ogs? f?et en skrabekalender - Er kun 1 X fra at vinde 20 kr!

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Har fået en Von Dutch Dog tag halskæde af mine forældre. Det blev en dyr pakke da den skulle sendes fra USA :)

    Shuttle SN85G4V2 | AMD 64 3200+ | 1024mb Corsair pc4000 Pro | Audigy 2 ZS | POV Geforce 6800 GT

    Rettet 2 gange, sidst af eLGEN-_- ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eLGEN-_-
    Har fået en Von Dutch Dog tag halskæde af mine forældre. Det blev en dyr pakke da den skulle sendes fra USA :)


    Uha, fine gaver skal jeg da lige love for!:)
    Heldige

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eLGEN-_-
    Har fået en Von Dutch Dog tag halskæde af mine forældre. Det blev en dyr pakke da den skulle sendes fra USA :)


    Jeg fik en med mit navn og fødsel printet i... Det var sq meget fedt.. Er ikke så meget ind for dille mode... Det er sq ærgeligt at bruge så mange penge på noget der går over efter et par måneder IMO...


    Men tillykke ;)

  • Jeg har fandme lige fået jule og pøsdags gave, jeg fylder 18 her d. 29 januar, så min mor, far og mormor gik sammen og gav mig 6000 kr til min bærbar :D... DAMN det er nice... og så får jeg den endten tirs eller onsdag :D
    bliver nok en kedelig jul, men jeg overlever... :D ... kan jo sidde og lege med bb imens de andre pakker gaver op :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Fik en iPod Mini af en eller anden vanvittig grund for en uges tid siden i stedet for adventsgaver på den bekostning, at når min mor vil bruge den har jeg intet at sige. :P


    det er satme en okay deal! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af chhr
    Yeh, sorry.. Har fået sat bøjle på i dag, hvilket gør herre nas, så er nok lidt bitchy :ban:
    Kan godt se det ikke var helt gennemtænkt det jeg skrev..


    Det er godt nok en trist advents gave :))
    Ej, føler med dig. Havde bøjle i omkring 2 år, og det var en pest når den skulle strammes. Op til en uge efter bestod det meste af maden af havregryn, da alt andet var ulideligt at spise. :rolleyes:


    Har faktisk 2 ½ poser tilbage med små elastikker, dengang de skulle bruges til bøjlen :))


    axasion
    Gid jeg fik endnu en lommeregner (læs Texas Instruments TI-84+). Kommer aldrig til at savne sådan et gude instrument :D


    Nå men, jeg får ingen adventsgaver. Men er heller ikke grådig hvad angår pakker, ønsker kun det realistiske, og hvad jeg ellers lige har brug for. F.eks en ny cykelhjelm ;)

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing