QuoteOprindeligt indlæg af The Hans
Ikke hvis man er ved at score en på 112... *G*
Haha .. Du er sq tosset ..
Kan du hjælpe med hvor gammel troldmanden er? Det er jo snart over min sengetid ..
Ikke hvis man er ved at score en på 112... *G*
Kan du hjælpe med hvor gammel troldmanden er? Det er jo snart over min sengetid ..
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Min sengetid er også meget tæt på.
Wizz er jo kun en grøn dreng i forhold til mig... Hæ hæ. Sorry, det hjalp dig ikke meget, men jeg kunne altså ikke lade være.
QuoteOprindeligt indlæg af WizzarD
Mon ikke du skulle smutte i seng alligevel - for du er da vist ikke helt vågen - Det var Jacob der havde problemer med at "regne" din alder ud - og ikke mig - såååååå hvem er det lige der har det svært - Bortset fra det - hvad er min alder så......
Er du ikke et sted mellem 35-37? hehe..
Min sengetid er også meget tæt på.
Wizz er jo kun en grøn dreng i forhold til mig... Hæ hæ. Sorry, det hjalp dig ikke meget, men jeg kunne altså ikke lade være.
Ja gamle mennesker går jo også tidligt i seng ..
Og dåmme dig .. Du kan godt hjælpe lidt mere ..
Wizzard er præcis 44 år, 68 dage, 13 timer og 45min. gammel.
bare et gæt
QuoteHelt forkert. Jeg aldeles ikke gammel.
90 om morgenen og 20 om aftenen kan da ikke, med rette, kaldes gammel.
Hmmmm - 20 ville faktisk være heelt fint nu på fredag - Der er julefrokost i firmaet - og der er da et par unge damer eller to med - hø hø. Desværre er de vist "farvede" blondiner mange af dem - for det er sgutte hjernen der gør dem platfodede - Nå men hva' fa'n - det ender nok bare med at man drikker sig en bjælke i øret i stedet for alt det pjat.....
er det ikke sådan vi helst vil have dem i weekenden
dette er vidst en ny rekord for en af mine tråde
jeg er glad for i ikke gjorde nar ad mig
For dem der ikke ved det, så er WizzarD 39
QuoteOprindeligt indlæg af Pow
Nu hvor du er væk fra din computer så kom uden for at og være aktiv og så drikke mange bajer! Øl er altid sundt !!
Til jer som bare siger at det her topic er lame : I er sgu nogle posthunter, det er sgu nok at en har skrevet det!!
"wow" ... ?
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Aha!!! jeg var i nærheden af 35
btw. er selv 16
og kan SAGTENS undvære en pc i uger men penge kan jeg sq ikke undvære
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Tak tak .. Mente nok Hans var lidt gamlere, og det har jeg jo så helt ret i ..
Men har da en svoger der er gamlere end dem begge ..
Er de ikke ældre
Tjaa, hæng mig nu ikke op på det - kan bare huske han for lidt over et år siden, afslørede, i en alderstråd, at han var blandt dem der trak gennemsnittet op med sine 38 >> så et år senere = 39
Men jeg får nok et par på sylten af at afsløre ham nu - mens han ikke selv ville - men hva'... Jeg kan ta' det
QuoteTjaa, hæng mig nu ikke op på det
- kan bare huske han for lidt over et år siden, afslørede, i en alderstråd, at han var blandt dem der trak gennemsnittet op med sine 38 >> så et år senere = 39
Men jeg får nok et par på sylten af at afsløre ham nu - mens han ikke selv ville
- men hva'... Jeg kan ta' det
Tjaaaaa - du har nu ikke afsløret den rigtige såååååå - Men jeg har da lige lavet en aftale med en gut om en 500 kg's cement klods med dit navn på......
Tjaaaaa - du har nu ikke afsløret den rigtige såååååå - Men jeg har da lige lavet en aftale med en gut om en 500 kg's cement klods med dit navn på......
![]()
I så fald må du være 40 - Hehe, hvem er så 'Besse' nu ?
Tjaaaaa - du har nu ikke afsløret den rigtige såååååå - Men jeg har da lige lavet en aftale med en gut om en 500 kg's cement klods med dit navn på......![]()
Psst... Det er da for dyrt. Et par træsko på, en høj bro og et godt gammeldags spark i nummeren. Penge sparet er penge tjent.
Psst... Det er da for dyrt. Et par træsko på, en høj bro og et godt gammeldags spark i nummeren. Penge sparet er penge tjent.
Bah! - Mig får I sq ikke ramt på [Blocked Image: http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/constrector/waglleybooty.gif]
QuotePsst... Det er da for dyrt. Et par træsko på, en høj bro og et godt gammeldags spark i nummeren. Penge sparet er penge tjent.
Hmmm - du siger sgu noget. Jeg skal vel til sverige via Helsingør-Helsingborg om ikkeså længe. Så får han sgu lige en springskallle - ryger i bagagerummet - og så over rælingen midtvejs...
Hmmm - du siger sgu noget. Jeg skal vel til sverige via Helsingør-Helsingborg om ikkeså længe. Så får han sgu lige en springskallle - ryger i bagagerummet - og så over rælingen midtvejs...
Hmmm...Ja så skal du være omhyggelig
For hvis du skal have slæbt mig og mine 80kg med op fra bildækket, hvilket er det eneste sted der er tilgang til "rælingen" - så har du noget af en opgave forude
[Blocked Image: http://www.l-eriksen.dk/rail/faerger/hel-hel/1/70771.jpg]