QuoteOprindeligt indlæg af Jacob Hansen
Bentzin
Hvad er børn i dine øjne, og hvor gamle er disse ?
25
Hehe... ej, tror bare hans generelle holdning, er unge ikke skal drikke så meget som de ofte gør
Bentzin
Hvad er børn i dine øjne, og hvor gamle er disse ?
25
Hehe... ej, tror bare hans generelle holdning, er unge ikke skal drikke så meget som de ofte gør
Med den opførsel nogen herinde har, så vil jeg da også betegne dem som børn .. Og dem vil jeg da nødig opleve påvirket af alkohol, for de bliver sikkert ikke mere modne af det ..
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
Det er jeg enig med ham i. Mange her er hamrende stolte af at drikke og praler ligefrem med det. Det kan jeg faktisk ikke se nogen grund til at være stolt af og slet ikke, hvis man er en lysegrøn unge på 13-15 år.
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Sikkert det samme som, mange af de andre i samme kategori.![]()
Men hvad kan vi forvente, når gennemsnitsalderen er så lav, som den er nu ! Selv de ca. 20 børn jeg sidder med lige nu, har højere niveau mens de sidder og chatter på nettet. Det skal lige nævnes, at de går i 3.-, 4.- og 5.-klasse.
cool down old man...
jøsses!
(men jo det er "off topic" er way off topic)
Hele 24 timer uden computer ? ... Wauu, det er jo næsten et helt døgn ...
QuoteOprindeligt indlæg af Mikkel
25
Det er da fint at folk drikker spiritus, det er jo deres sag. Hvis folk tilmed vil prale og lyve om at de kan drikke 15 fadøl for at blive snaldret så er det fint med mig. For jeg er Pisseligeglad. Jeg mener bare at Bentzin's indlæg virkede liige en tand for gammel klogt.. Næsten somom at han var højere hævet over andre. Det er han bare ikke selvom han har flere indlæg end andre.. Det betyder intet. Eller jo, at han VIRKELIG bruger meget tid herinde og et eller andet sted må holde af de "børn" han omtaler..
QuoteNej, denne tråd kun du squtte heller få mig til at tage seriøst - men derfor vil jeg gerne vide hvad formålet er med den
Husk på at selv om det hedder "off Topic" skulle man gerne have en smule fornuft i sig, og tænke sig om inden man starter en tråd, så det ikke bare bliver noget nonsens - hvilket lader til at være tilfældet her :]
Helt og aldeles enig.......... :ban:
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Hele 24 timer uden computer ? ... Wauu, det er jo næsten et helt døgn ...![]()
![]()
Hmmmm - A' hva'.....
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Sikkert det samme som, mange af de andre i samme kategori.![]()
Men hvad kan vi forvente, når gennemsnitsalderen er så lav, som den er nu ! Selv de ca. 20 børn jeg sidder med lige nu, har højere niveau mens de sidder og chatter på nettet. Det skal lige nævnes, at de går i 3.-, 4.- og 5.-klasse.
Damn... Du er skarp i dag, Bent. LOL
Jeg tror egentlig bare, jeg vil nyde de næste 24 timer hvor ^Genzo^ er uden computer ..
Jeg mener bare at Bentzin's indlæg virkede liige en tand for gammel klogt.. Næsten somom at han var højere hævet over andre. Det er han bare ikke selvom han har flere indlæg end andre.. Det betyder intet. Eller jo, at han VIRKELIG bruger meget tid herinde og et eller andet sted må holde af de "børn" han omtaler..
Sådan tror jeg nu ikke det skulle tolkes - selv kunne jeg da også finde på at kalde en del af de yngre brugere herinde for børn - enten fordi de er det, eller fordi de opfører sig sådan
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Jeg tror egentlig bare, jeg vil nyde de næste 24 timer hvor ^Genzo^ er uden computer ..
"Celebrate good times - come on!"
[Blocked Image: http://www.momsnetwork.com/postcards/celebrate.gif]
QuoteDet er da fint at folk drikker spiritus, det er jo deres sag.
Er det fint at 14-15-16 årige drikker sig så stive at de konstant er til fare for sig selv og deres omgivelser. Som far til en 15 årig - vil jeg sgu tillade mig at mene noget andet - Ikke at de skal lade helt vær - men det alkohol forbrug unge har idag - det er jo sindssygt...
QuoteHvis folk tilmed vil prale og lyve om at de kan drikke 15 fadøl for at blive snaldret så er det fint med mig. For jeg er Pisseligeglad.
Hmm - synes jeg så en anden tråd for nylig hvor du gjorde nogenlunde det samme (kan være jeg læste forkert - tror det nu ikke)
EDIT: Lidt detektiv arbejde skaffede lige:
8 Fadøl?..
Damn så har det været en kedelig aften. På J-dag vågnede jeg hos en kammerat på en "madrass"/staveplade" med alt mit festtøj på... Havde det MØJ dårligt, og var kun i humør til at sige Ulrik
Jeg havde nok drukket de første 10-14 Øl. Det var ihvertfald hvad jeg fik afvide af ham kammeraten. Samt alle de fisherman shots, drinks mv..
Det var en fed aften. Brugte også kun 750 kroner.
(som vist beviser ovenstående) - sakset fra DENNE tråd
QuoteJeg mener bare at Bentzin's indlæg virkede liige en tand for gammel klogt.. Næsten somom at han var højere hævet over andre. Det er han bare ikke selvom han har flere indlæg end andre..
Bentzin skriver jo nok lidt "gammel klogt" (læs voksent/modent/ what ever) - fordi han ER en del ældre end de fleste - Det laver jo ikke om på at han har ret i sin påstand. Bortset fra det - hvad fanden har hans mange posts så med hans "påstand" at gøre..??
QuoteDet betyder intet. Eller jo, at han VIRKELIG bruger meget tid herinde og et eller andet sted må holde af de "børn" han omtaler..
Tjaaaaaa - det må han vel - Det gør vi vel allesammen - Men derfor har man vel lov til at have en mening og sige den..
QuoteOprindeligt indlæg af WizzarD
Hmmmm - A' hva'.....
Sssssshhh ! ... Du ødelægger det ...
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af WizzarD
Er det fint at 14-15-16 årige drikker sig så stive at de konstant er til fare for sig selv og deres omgivelser. Som far til en 15 årig - vil jeg sgu tillade mig at mene noget andet - Ikke at de skal lade helt vær - men det alkohol forbrug unge har idag - det er jo sindssygt...
Hmm - synes jeg så en anden tråd for nylig hvor du gjorde nogenlunde det samme (kan være jeg læste forkert - tror det nu ikke)
Bentzin skriver jo nok lidt "gammel klogt" (læs voksent/modent/ what ever) - fordi han ER en del ældre end de fleste - Det laver jo ikke om på at han har ret i sin påstand. Bortset fra det - hvad fanden har hans mange posts så med hans "påstand" at gøre..??
Tjaaaaaa - det må han vel - Det gør vi vel allesammen - Men derfor har man vel lov til at have en mening og sige den..
Gosh det der med at Quote det er ikke lige mig. Skriver det bare sådan her istedet..
Jeg mente bare at folk over 16 år, gerne må drikke for mit vedkommende da det jo er under den "lavalder hvor man må købe sprut"
Jeg mener ikke jeg pralede jeg svarede bare på FlexQs tråd ved at beskrive min sidste bytur og mit forbrug på denne.
Det var skam bare det faktum at han nævnede at "POW" kun havde været her en uge og havde 4 post om dagen i gennemsnit. Derfor påpegede jeg det. Det var ihvertfald sådan jeg tolkede det, kan godt være jeg er mærkelig men sådan er det.
Nu skal jeg heller ikke svine Bent til, men jeg ser bare Bent som en ældre herre som kommer et sted hvor gennemsnits alderen er mellem 16-30.. Så han må være et "legebarn/ mentalt en ung mand stadig" derfor forstår jeg ikke hans umiddelbare had overfor unge.. Det er igen sådan jeg opfatter ham, kan jo godt være forkert...
Husk nu, ikke blive sur eller aggresiv, da som du selv påpeger har lov til at have en mening og udtrykke den.:
QuoteOprindeligt indlæg af WizzarD
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Mikkel
"Celebrate good times - come on!"
[Blocked Image: http://www.momsnetwork.com/postcards/celebrate.gif]
PAS PÅ!!!!!!!
Disc0ne kommer og giver dig en påtale!
Undskyld hvis denne post var upassende, men da jeg kun er 15 år er jeg ude af stand til at bedømme situation, og er hvad voksne mennesker formentlig vil kalde et "pattebarn"
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Tror egenligt bare, jeg vil sidde foran COMPEN, og snakke på Tweak.dk
QuoteOprindeligt indlæg af Shooqer
Tror egenligt bare, jeg vil sidde foran COMPEN, og snakke på Tweak.dk
Lad os alle sende ^Genzo^ en venlig tanke imens vi sidder klistret til skærmen
Nå... Tysk lektierne kalder...
QuoteGosh det der med at Quote det er ikke lige mig.
Skriver det bare sådan her istedet..
Det kræver lidt mere arbejde ja - meeeeeen..
QuoteJeg mente bare at folk over 16 år, gerne må drikke for mit vedkommende da det jo er under den "lavalder hvor man må købe sprut"
Det må de ja - men det var jo ikke for sjov at det blev ændret fra 15 år til 16 år.
QuoteJeg mener ikke jeg pralede jeg svarede bare på FlexQs tråd ved at beskrive min sidste bytur og mit forbrug på denne.
Tjaaaa - jeg vil tillade mig at tolke den som pral..
QuoteDet var skam bare det faktum at han nævnede at "POW" kun havde været her en uge og havde 4 post om dagen i gennemsnit. Derfor påpegede jeg det. Det var ihvertfald sådan jeg tolkede det, kan godt være jeg er mærkelig men sådan er det.
Hmmm - bed ikke lige mærke i B's måde at "tolke" det på - men kender jeg ham ret - så kommenterer han POW's posts - og ikke antallet af posts. Man kan jo sagtens poste 10-20 stk om dagen - men der er sgu forskel på om det er 10-20 "gode" posts eller 10-20 posts som burde have været i skraldespanden.
QuoteNu skal jeg heller ikke svine Bent til, men jeg ser bare Bent som en ældre herre som kommer et sted hvor gennemsnits alderen er mellem 16-30.. Så han må være et "legebarn/ mentalt en ung mand stadig" derfor forstår jeg ikke hans umiddelbare had overfor unge.. Det er igen sådan jeg opfatter ham, kan jo godt være forkert...
Tjaaaaaa - jeg tror nu ikke han hader nogen - men han og flere andre (undertegnede inkl.) er sgu overfølsom overfor latterligheder - kald os gamle - sære what ever - Jeg mener nu bare vi "forventer" en vis standard - om det så er på sin plads eller ej - må jo være op til den enkelte at vurdere - men Tweak ER jo et PC forum - så i mine øjne er det på sin plads. Klart der skal være plads til tant og fjas - meeeeeeeen alting med måde.
QuoteHusk nu, ikke blive sur eller aggresiv, da som du selv påpeger har lov til at have en mening og udtrykke den.:
Ingen fare for det - "lille".. ven - sålænge du selv holder en fredelig tone - så får du det samme retur.... (og så bare fordi vi begge er indenfor den reglementerede alder...
)
Det var da godt - Lige en ting, er du egentlig klar over hvor gammel er jeg?.. hehe bare en tanke?
Skulle hjælpe en herinde fra, lige meget hvem det er - Han skød mig til at være 31
/ almost en fornærmelse /
Så fik vi også det på plads..