WoW Open Beta Kit på vej til mig :D

• Nu tager I jer fandme sammen!

"World of Warcraft European Launch Plans Announced!
    Blizzard is pleased to announce that World of Warcraft will release in Europe in early 2005. This will follow a final beta test, which is currently scheduled to start in December 2004."

FATDETSÅFORHELVEDE!

Jer der sidder og læser hvad vi skriver, men fortsat siger, at det kommer igang i november...FAT NOGET!!!!!

Edit: http://www.blizzard-europe.com/ <-- LÆS LINK!!! NEWBS!!!11

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

• Slap dog af :))

Ja det er sq skidt... Har lige fået mit beta kit nemlig...

• Synes bare der er nogle, der har svært ved at fatte, det man gentagende gange har sagt...træls!

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Synes bare der er nogle, der har svært ved at fatte, det man gentagende gange har sagt...træls!

Det er pga man hører så meget fra forskelige...

Indtil jeg så det her link havde 80% af folk sagt det starter idag...

Hvem skal man så tro på inden man ser offentlige nyhedder?

De 80% eller de 20%?

Men det er fedt at du fandt det der ;)

Så sidder man ikke og venter.. Hehe...

Tak berle ;) :cheers:

• Det er vel ikke for meget at forlange af folk at svinge en tur forbi den officielle hjemmeside er det?
    ( Dette er ikke specielt henvendt til dig, men mindst ligeså meget som alle de andre der har forstået at det går i gang idag, hvilket det desværre ikke gør)

Dog håber jeg at vi får mere end 14 dage som i US open beta. Hvis det viser sig at være tilfældet bliver open beta i EU først i slutningen af december ( ren spekulation her)

Og som Berleburg skriver så flot til alle "newbs" ( hvor skal man ellers starte - og hvad vil du selv være når du placerer dig foran skærmen og går ind i Azeroth første gang????? :boxed: ) så kig på dette link i stedet for, det henvender sig direkte til de som har eller får beta-kittet ind ad døren på den ene eller den anden måde:
    [EMAIL=http://en.wow-europe.com/]official WoW hp[/EMAIL]

• Dem der har spillet Eu Closed Beta, de skal ikke downloade noget nyt, men kan gå direkte igang med Final Beta ikke?

Dvs. man kan godt bruge Closed BetaInstall til Final Beta? Vil bare lige have det klarlagt.

• Lad os lige få slået den ting på plads:

De som er så heldige at game EU beta i øjeblikket sidder med den nøjagtig samme klient som der kører på US og Koreanske servere i øjeblikket - dvs retail versionen.

Så EU Closed Beta folket skal ikke til at dl'e igen - de kan blot logge ind med deres account og spille videre - lige præcis som det skete i US open beta.
    Om du kan bruge ClosedBetaInstall ved jeg så ikke - jeg DL'ede OpenBetaInstaller ( samme "filpakke" som gik guld) - så hvis jeg var i den situation hvor jeg endnu ikke havde DL'et noget - så ville jeg helt klart tage OpenBetaInstall for at undgå eventuelle konflikter med patches.

Til folk der er interesserede og som har fået et BetaKit, har jeg BitTorrent filen til OpenBeta filen liggende... smid mig en PM med mail-adresse så I kan dl'e filen "før tid"

*edit*

Om det er muligt for folk uden at have en subscription til FilePlanet ved jeg ikke, men klik på dette link, det er OpenBetaInstaller fra FilePlanet. Så slipper I for alt det bøvl der kan opstå med BitTorrent

http://www.fileplanet.com/files/140000/147141.shtml

• games i fields har ca 50-60 beatakits stående til 100kr har lige været der ude!!

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

• [[hold nu op med den "open Beta" det er sgu da til CLOSED BETA!

Open Beta er for ALLE som kan nå at tilmelde sig max 1 md før udgivelse som med US open Beta jeg var med i.

Hvis du bestiller/bestilte en Beta Key er det til CLOSED beta.]]

: Rettet til (undskuld) :

• Jeg tror nærmere det er på tide du retter dit indlæg. Den nøgle som kan bestilles med OpenBetaKit ( ring a bell?????) giver automatisk adgang til OPEN BETA her i EU når den starter
    Closed Beta er den som kører her i EU i øjeblikket, og som der var 330.000 der skrev sig op til!

Open Beta er dog for alle ja, men som det var med US, er det nok meget sandsynligt at det er for dem som når at tilmelde sig indenfor en vis tidsramme ( ligesom FilePlanet)

Du har aldrig kunnet bestille en nøgle til Closed Beta.
    Få venligst styr på dine fakta - der er flere herinde der er mere end rigeligt forvirrede i øjeblikket

Oprindeligt indlæg af Audane
    Jeg tror nærmere det er på tide du retter dit indlæg. Den nøgle som kan bestilles med OpenBetaKit ( ring a bell?????) giver automatisk adgang til OPEN BETA her i EU når den starter
    Closed Beta er den som kører her i EU i øjeblikket, og som der var 330.000 der skrev sig op til!

Open Beta er dog for alle ja, men som det var med US, er det nok meget sandsynligt at det er for dem som når at tilmelde sig indenfor en vis tidsramme ( ligesom FilePlanet)

Du har aldrig kunnet bestille en nøgle til Closed Beta.
    Få venligst styr på dine fakta - der er flere herinde der er mere end rigeligt forvirrede i øjeblikket

Kunne ikke have sagt det bedre :D

• Er træt af de idioter der kommer med udtalelser der bygger på det rene opspind! Nu kan det SNART være NOK!

Det kommer bag på mig, at jeg bliver så gal over det. Men hold dog helt kæft hvor det kan irritere mig, at se på folk komme med fuldstændige TÅBELIGE postulater.

Jeg sidder friggin og idler på #Boomtown.WoW HELE dagen, på Qnet. Jeg er sgu også OP derinde. Det betyder, jeg har en PÆNT god fornemmelse for hvad der er fakta. Men for det ikke skal være nok, så har JEG besværet mig med at sætte mig ind i sagerne, fremfor at lade min indre idiot tale for mig.

Det kit man kunne bestille, var til EU Final.

Digital Enemy, du er en KLOVN! Du aner jo tydeligvis INTET om hvad du udtaler dig om! Sådan noget kan ridse op i min sindstilstand. B*LLSH*T!

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

• Hvis folk ynder at digte videre på deres idéer omkribg WoW EU Beta, så synes jeg I skal gøre det på MSN. Nu lukker jeg den her tråd, den er med til at skabe mere forvirring end gavn.

Hav en fortsat god dag.