En go bytur - YIHAA(sådan skal det gøres billigt)

• heyaaa alle tweakers...

Så sidder man her, er sq ikke blevet ædru endnu, var hjemme her klokken 6. Sikke en aften sikke en aften.

Og da jeg kiggede i min pung for 5 mins siden opdagede jeg at jeg kun havde brugt 36 kr.

på trods af det fik jeg 8 fadøl, og taxa ud og hjem til roadhouse... må man jo sige er billigt :D ...
    Hvad koster en gennemsnits bytur jer egentlig? ... kender en del som normalt bruger mellem 600 og 800 i byen hver gang.

og hvilken tur var billigst ? ..

/out - tror jeg skal ud og ørle

• Hvis man kan huske præcis hvor meget man har drukket, kan det ikke kaldes en bytur :evil:
    Tømmermænd af 8 fadøl...... Ingen kommentarer

• Tjaa - godt for dig - men det lyder lidt som om du har nasset lidt af andre, siden du kun har brugt 36kr... ? :]

...Og som Maverick siger: 8 fadøl ? 8o - Det sidder man altså ikke og ørler af dagen efter :baby: - Så er man sq lidt en wuzz :))...

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Tjaa - godt for dig - men det lyder lidt som om du har nasset lidt af andre, siden du kun har brugt 36kr... ? :]

...Og som Maverick siger: 8 fadøl ? 8o - Det sidder man altså ikke og ørler af dagen efter :baby: - Så er man sq lidt en wuzz :))...

Mikkel drikker du overhovedet? :))

At nasse i byen er en god ting :D Men kun 8 fadøl også er du totalt færdig? tsk tsk

Første gang jeg var i byen i ålborg blev jeg pænt "skuffet".. Min storesøster var mega lam og brækkede sig ude på McD, og jeg kunne knap mærke det ;( og det var shots og fadøl til en 10'er stykket så der røg altså MEGET ned den aften..

• 8 Fadøl?..

Damn så har det været en kedelig aften. På J-dag vågnede jeg hos en kammerat på en "madrass"/staveplade" med alt mit festtøj på... Havde det MØJ dårligt, og var kun i humør til at sige Ulrik

Jeg havde nok drukket de første 10-14 Øl. Det var ihvertfald hvad jeg fik afvide af ham kammeraten. Samt alle de fisherman shots, drinks mv..

Det var en fed aften. Brugte også kun 750 kroner.

Tjaa - godt for dig - men det lyder lidt som om du har nasset lidt af andre, siden du kun har brugt 36kr... ? :]

hmm... er 186 høj og vejer 58 kg ... der skal sq ikke så skide meget til du... hehe... ;)

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    8 Fadøl?..

Damn så har det været en kedelig aften. På J-dag vågnede jeg hos en kammerat uden tøj på.

Det var en fed aften. Brugte også kun 750 kroner.

8o Lyder da til at I har haft det meget sjovt så... *GG* :))

Oprindeligt indlæg af FlexQ

hmm... er 186 høj og vejer 58 kg ... der skal sq ikke så skide meget til du... hehe... ;)

58 kg ?! :boxed: - Det vejede jeg sq da næsten som spædbarn :))

- Og ingen kommentarer til det! :evil:

Oprindeligt indlæg af origin

Mikkel drikker du overhovedet? :))

Jo jo - gør jeg skam 8) - hvad får dig da til at tro andet ? :)

Var da i byen så sent som igår og drikke! :T

Dog gør jeg mig ikke så meget i byen, er ikke så meget til danseri-halløj og den slags
    ...Desuden er jeg på SU, så penge er ikke noget der hænger på træerne ;)

58 kg ?! :boxed: - Det vejede jeg sq da næsten som spædbarn :))

- Og ingen kommentarer til det! :evil:

185 høj? 58kg? der er noget der der ikke stemmer overens! ellers må du da have en kraftig omgang anoreksi :boxed:
    og vi er altså nogen der ikke er så gamle endnu ;)

Oprindeligt indlæg af ramaskriget

185 høj? 58kg? der er noget der der ikke stemmer overens! ellers må du da have en kraftig omgang anoreksi :boxed:
    og vi er altså nogen der ikke er så gamle endnu ;)

det behøves jeg sq da ik, er bare ikke skide kraftig. spiser alt hva jeg kan, og skider på hva det er om det er usundt eller ej. ... aå anoreksi ? ... naaa

• er 187 og 72kg
    men vil nu sige at 8 fadøl ikke er meget..
    har prøvet alt mellem 250kr og 1600kr i byen. kommer an på så meget ;)

• jeg nasser tit, så forbruget lander næsten altid på ca. 100kr. :)) man skal bare kende de smarte spare-tricks, så kan man få en fed tur i byen uden så meget som en flad femmer! dog hvis jeg nasser for meget giver jeg personen/personerne pegene tilbage dagen efter.

i fredags var jeg til 17års fødselsdag. jeg brugte 10kr på en enkel øl (1 L), resten var gratis. Det var den fedeste aften EVER!!! :clap:

Oprindeligt indlæg af FlexQ

det behøves jeg sq da ik, er bare ikke skide kraftig. spiser alt hva jeg kan, og skider på hva det er om det er usundt eller ej. ... aå anoreksi ? ... naaa

nej skide kraftig kan du jo så ikke være ;) kan bare godt lide at du er små 20cm højere end mig og vejer kun 4-5kg mere :D
    og er ikke tyk! :boxed:

• Jeg drikker mig gerne en pind på inden jeg går i byen..

Sidder gerne mig og en kammersjuk rundt om en kasse slots fra Tyskland, så skal den sgu ned inden man tager afsted..

Men fyrer vel et par hundrede af på drinks når jeg ER dernede.. På sådan en dag incl. nat når man vel op på 15-20+ genstande og 200kr fattigere?

Comment: Jeg elsker Tyskland! og 1 liters XL-MAS fra Royal :cheers: (Edit: Av min hoed')

• drak selv en halv kasse slots igår :D
    det er god, 3 kasser slots for 100kr :D:D