NFSU2, vis din bil, officielt topic ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Nej det gør jeg heller ikke. Uanset hvor meget jeg prøver at forstå det, ender jeg altid ud med et dårligerer resualtat en standard.


    Samme her :S


    Nå, men her er min MX-5

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Tænkte på om jeg kan få lavet mine specs om til Bhp?


    Så skal du ændre det inde under Options at den skal vise MPH i stedet for KM/t.


    Så skifter den automatisk.


    Tror lige jeg skal hjem og se hvor hurtig min Pontic GTO er.. :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Poteen
    Har i allesammen spillet det vildt meget eller har i snydt? For jeg har sku ikke låst særlig mange ting op endnu, og jeg syntes jeg har spillet og spillet!


    Har skam ikke snydt, bare spillet meget.

  • nogen er vel bedre end andre til det.. simpelt


    når du har din bil på rullefelt, kan man så ikk regne dens heste ud?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Poteen
    Har i allesammen spillet det vildt meget eller har i snydt? For jeg har sku ikke låst særlig mange ting op endnu, og jeg syntes jeg har spillet og spillet!


    spillet meget.. er snart igennem for anden gang :P


  • Hey
    Max Torque så kan man oversætte det til, max drejningsmoment. Hvilket måles i Newton Meter. Så den er god nok. Kan sige at en normal bil med ca. 200 hk på en suge motor har ca. 250-270 nm alt efter hvordan den er tunet.


    Max Power er bare hestekraæfter målt i kilowatt. Så vidt jeg husker så regner man fra KW til HK ved at gange med 1,36. Så hvis du har 200 KW så får du 272 hk.


    Har ikke selv fået købt spillet, men det lyder som om at man skal have lidt forstand på biler for at tune dem?
    For i det gamle var det jo ret nemt, der skulle man bare købe performance upgrades 1,2 og 3 så man skulle bare have pakke 3. Mærkerne gjorde ikke engang en forskel. Ret dårligt. Er det anderledes ?[B]


  • Okay, jamen tak, så ved jeg også det. For at fintune dem, så skal man have en god del forstand på biler ja, dvs. folk som mig står fuldkommen af, og venter på der kommer nogen guider til det, men på den anden side lærer man jo lidt mere med tiden end man normalt ville. Mærkerne tæller stadig intet, hvilket er sørgeligt nok ja, men det ville ødelægge mainstream delen i spillet, hvis det gjorde, og det tror jeg EA Games ville miste for mange kunder på.


  • Kw = 1.23HK


    Det er stadigvæk sygt nemt at tune dem.. man behøver ikke engang have vildt forstand på biler men det hjælper da lidt.

  • Jeg må være total idiot hvis det er "sygt nemt" så.. Jeg får mange gange et dårligere resultat end det jeg startede med.. Gør det ud fra held..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Har prøvet at tune lidt de forskellige, men ikke det vilde. Mest kun støddæmpere, ellers kun til drag, da det jo mest gælder om at have højeste top-fart.


    Fatter dog ikke særligt meget :rolleyes:


    hehe så er vi to.. Også bare mest jeg prøver mig frem :)


    btw tjek din PM ;)