Alien vs Predator

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    ville gerne have set noget mere af den "pyramide" måske noget mere kamp mellem Predator og Alien...


    :)


    enig - men ellers ganske fed film.


    Var inde og se den til forpremieren i palads ;)

  • Ja det ved jeg godt - Men hvorfor faen de ikke ligsom tager lidt prøver, eller kigger på det lidt nærmere.. Måske melder til skibet, eller tager log. Det er det eneste jeg lige faldt over som JEG synes er dårligt..


    Det har vel nok været en "drejestråle".. :crazyeyes:

  • Troede de ville kysse til sidst...men så alligevel...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Den er da meget fed.. var dog bare skuffet over der ikke var flere Alien vs Predator kampe.. men dem der var var skam gode :P -det ser temmelig sejt ud hvor predatoren lige laver noget der ligner et flyvende cirkelspark på dronningen da den er brudt ud og kommet op på isen :))

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Den er da meget fed.. var dog bare skuffet over der ikke var flere Alien vs Predator kampe.. men dem der var var skam gode :P -det ser temmelig sejt ud hvor predatoren lige laver noget der ligner et flyvende cirkelspark på dronningen da den er brudt ud og kommet op på isen :))


    Ja...det er lige så plat som det lyder :T

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Jeg valgte at lade vær med at læse jeres post's for jeg vil ikke vide noget men kommer med min komentar på torsdag der skal jeg se den :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H


    Hehe, ja det så ud som om at de begge stod og overvejede det, lol.


    Den er faktisk ikke helt ved siden af :))

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Jeg havde ikke de store forventninger til AvP, men jeg skulle se den da jeg syntes Aliens og Predator filmene er forrygende. Den var nu heller ikke bedre eller ringere end jeg havde regnet med. Det bedste ved biografturen var faktisk den trailer til den kommende Star Wars film man så...

  • Den er fed...


    PRÆCIS hvad jeg forventede...


    Lidt alien uhygge..


    Ellers bare predator action i en fed blanding :))


    Måske lidt mere aliens stemning havde været fedt...


    Men fed film anyway...


    Så den for 2½ måned siden i Paladium i KBH... Men så den igen igår i imperial... eller dagen før?


  • hvordan kan du se den så længe før den udkommer i Dk?


    forpremiere?

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • er selv stor fans af alien og predator filmene. Og må godt nok sige at alien vs predator er en stor skuffelse efter min mening. historien er isig selv fed nok. Men filmen er for kort og skuespillerne spiller ikke overbevisende :roller:. Jeg kunne sige flerer ting jeg synes er dårlig men vil jo ikke afslører noget af filmen hvis der sidder nogen der ikke har set den

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Hvad havde i regned med? at predator og alien begyndte at tage små søde kjoler på og date hinanden :)) nej nej, predator og alien filmene siger sig selv at de er vildt overdrevede