Hey.
Er det en lav temp. på en 1.0GHZ ThunderBird???
Har nemli' fået at vide TB bliver meget varm...
Hey.
Er det en lav temp. på en 1.0GHZ ThunderBird???
Har nemli' fået at vide TB bliver meget varm...
De plejer at blive ret varme, men det var jo også dengang hvor man satte et stykke bøjet metal på CPUen og kaldte det en køler.
I dag findes der rigtig mange gode kølere.
Men 32ºC er ret godt
det var også dengang tempmåleren var sådan en der sad nede i soklen og målte noget lavere
QuoteOprindeligt indlæg af SlackeR
det var også dengang tempmåleren var sådan en der sad nede i soklen og målte noget lavere
Den er der da stadig??!!!
QuoteOprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
Den er der da stadig??!!!
Kommer an på så meget.
Størstedelen af alle bundkort i dag, måler direkte på en føler i CPUen.
Det er en udemærket temp. men som Happy siger, er kølere meget bedre idag.
Havde selv en 1GHz T-Bird, der blev meget varm dengang (ca 60 grader), men før jeg solgte den tidligere i år, fik den ny køler og der kørte den OC'ed til 1333MHz med en idle temp. på ca. 44.
Det er skam en helt fin temp
Tak for svarene.
Har bare købt en anden blæser til 89kr 80MM.
Men den gamle den larmede som ind i 7 søren, kunne knap sove for den. Den var også kun 60MM og kunne køle den ned til 48grader...
Er det load temp hvis ikke kan den ikke rigtig bruges til noget
min TB 1,4 @ 1,533 var ca. 50 grader ved load
Du skal først begynde at bekymre dig når den kommer over de 65 grader, og selv da burde der ikke være nogen grund til bekymring.. Er det ikke først ved 85 grader at AMD siger CPUen tager skade?
Det meget godt
normal temp. med dengangs kølere ligger på omkrin 50-65 grader
en gammel TB kunne da nemt være omkring 70 ved load førhen...og nogle kørte med dem omkring 80......
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
en gammel TB kunne da nemt være omkring 70 ved load førhen...og nogle kørte med dem omkring 80......
Sagtens.. min gamle værr kammerat fra efterskolen havde også en tbird 1400 den gang. Vi brugte den som radiator
Sagtens.. min gamle værr kammerat fra efterskolen havde også en tbird 1400 den gang. Vi brugte den som radiator :))[/quote]
LOL
QuoteOprindeligt indlæg af Boris
LOL
Jep sådan et spil godt spil Generals kan skabe noget varme. Fik min daværende Duron til at ligne et køleelement
min gamle T-bird 1333mhz blev hurtigt 68 c uden at have problemer med det
de kan tåle meget varme,under 85 c ihvertfald