HLP...FAST... computer skærm ænder ik..!

• En af mine venner ville købe min gamle cpu køler....vi kunne ike få den til at passe selv om det var en socket 478...
    da vi tog hans originale køler op sad cpu'en fast... men det skulle den åbenbart...!
    da vi så satte den i igen som det var før uden nogen ændringer (bortset fra at cpu'en havde været oppe!)

MEN!
    hele conmputeren starter... blæseren starter da oz... men den gider ikke at vise et billede på skærmen...!
    wierd :boxed:

i need hlp.....FAST... :rolleyes:

• den fejler ikke noget...

EDIt:
    det er mig teffer hjælper;)

• nyt sprøg.

cpu'en sidder fast på boksen.. tror det er med noget specielt tape... DET ER IKKE KØLER PASTA ... hvordan kan man få den af... sikkert?

Oprindeligt indlæg af telefon-Karsten
    nyt sprøg.

cpu'en sidder fast på boksen.. tror det er med noget specielt tape... DET ER IKKE KØLER PASTA ... hvordan kan man få den af... sikkert?

Har jeg også oplevet. Den sad fast med noget lim af en slags. Fixede det med en hammer, kan dog ikke anbefales ;)

• hmm... du kan putte den i fryseren, og så efter en time kan du tage den op, og FORSIGTIGT prøve at vrikke den af, hvis den ikke vil, så kan du igen FORSIGTIGT bruge en hobbykniv, og putte mellem køler og cpu.

Hvis du bare har flået lortet op, så er sandsynlighden for at cpu har overlevet ikke specielt stor. men du kan jo prøve den i en anden spand ?

• Du kan jo gøre som jeg gjorde da jeg skulle skifte køler på mit gfx.. Satte en lokumsrulle ned over køleren og så blæste jeg ind i den med en føntørrer.. på den måde blev varmen lokaliseret på gpu'en og vupti.. så kunne køleren pilles af :D

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra