Vil det sige at jo bedre min PSU jo koldere ka mit VapoChill PE blive??? altså jeg har en Vantec Stealth 520W med 28A på 12volt..
Så hvis jeg fik en med f.eks. 32A på 12Volt.. ville mit VapoChill blive koldere?
Mvh Mads
Vil det sige at jo bedre min PSU jo koldere ka mit VapoChill PE blive??? altså jeg har en Vantec Stealth 520W med 28A på 12volt..
Så hvis jeg fik en med f.eks. 32A på 12Volt.. ville mit VapoChill blive koldere?
Mvh Mads
QuoteOprindeligt indlæg af Vigilant
Mvh Mads
Hmm... ved jeg SQ ik.. men hvis du vil sælge din 520w, så skriv lige!!
Nej, din vapo har jo sit max. Så, du ka ikke bare gi den dobbelt så meget strøm så den blir dobbelt så kold. Men hvis den ikke får alt det strøm den gerne vil ha, blir ydelsen jo forringet...
QuoteOprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
Nej, din vapo har jo sit max. Så, du ka ikke bare gi den dobbelt så meget strøm så den blir dobbelt så kold. Men hvis den ikke får alt det strøm den gerne vil ha, blir ydelsen jo forringet...
nej nej.. ik lyt til ham.. bare sælg til PSU til mig.. så går alt samn nok!
nazty.. hvor meget vil du gi, der er kvitering..
Mvh Mads
nazty.. hvor meget vil du gi, der er kvitering..
Mvh Mads
Hvor er den købt?
Hvis din funcker 100% then, 600 bananer.. jeg betaler porto!
Er du evt interesseret i en Enermax 460W 33A @ +12V? moddet på 3.3V rail´en.
Vil hellere have en 520w.. men.. hvis han skal have emre for den end 600 bobs.. kan jeg da overveje det... har nada penge nemli! max 600 for en PSU!
QuoteOprindeligt indlæg af Zalam
Er du evt interesseret i en Enermax 460W 33A @ +12V? moddet på 3.3V rail´en.
Hvad er det for et mod? Og hvad skal du ha for den?
Min Vantec Stealth 520W er købt d. 04-09-03 hos Jysk data service. Den har et 24 pins ATX stik, men jeg har skåret de 4 overflødelige fra, de sidder stadigvæk på kablet, men ik på stikket, så det ka komme ned i mobo, hvis man ik kører med Vapo, det virker perfekt...
Mvh Mads
Min Vantec Stealth 520W er købt d. 04-09-03 hos Jysk data service. Den har et 24 pins ATX stik, men jeg har skåret de 4 overflødelige fra, de sidder stadigvæk på kablet, men ik på stikket, så det ka komme ned i mobo, hvis man ik kører med Vapo, det virker perfekt...
Mvh Mads
Skåret de 4 overflødige fra? Hvad er det for nogen, og hvis de er overflødige, hvorfor så skære dem af?
Du ved på mobo er der plads til et 20pins stik og på PSU er der 24 pins så det passede i på, så jeg har skåret de overflødelige 4 pins af, de sidder bare ved siden af ligeså 4 pins P4 stikket.. jeg tager lige et pic, og uploader på upit.dk.... men det blir først ved 15 tiden, for min far har lige digicam med på work...
Mvh Mads
I hvilke bundkort er der plads til et 24 pins atx-stik?!
Det ved jeg ik rigtigt.. jeg tror det er et dual cpu mobo, måske, men hvis man ska bruge 24 pins. så ka den stadigvæk godt det...
Mvh Mads
Det ved jeg ik rigtigt.. jeg tror det er et dual cpu mobo, måske, men hvis man ska bruge 24 pins. så ka den stadigvæk godt det...
Mvh Mads
Er det ikke bare et normalt atx stik med integreret 12V aux??
nej det er noget andet kan ikke huske hvad standarden hedder.
det ser ud til at alle NF4 SLI boards har det.
alle nye highend psuer leveres med 24 pins stik. normalt vil der ligge en converter i pakken?
QuoteOprindeligt indlæg af SlackeR
normalt vil der ligge en converter i pakken?
eller kan man vel nemt selv lave én, eller gøre som Vigilant
Jeg har ik fået nogen converter med, men mit virker vino.. jeg tager billede når min far kommer hjem... jeg har skårtet det fra, fordi der ik er plads til de 4 "overskydende" stik ved siden af 20pins stikket i mobo...
Mvh Mads
Du behøver ikke ta billeder af det, ihvertfald ikke for min skyld. For jeg ka godt se det for mig