Og så mødte jeg hende igen...

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Så drik hende dog fuld og få det overstået, knægt ;)

Han er muslim så den går ikke :) Og man kan heller ikke invitere på fredagsbøn for der bedes kønnene adskilt i moskéen i Hvidovre...

Prøv dog at få hende da !

Oprindeligt indlæg af WinterSilence

Han er muslim så den går ikke :) Og man kan heller ikke invitere på fredagsbøn for der bedes kønnene adskilt i moskéen i Hvidovre...

Prøv dog at få hende da !

hehe ;)
    Den var led :T

Oprindeligt indlæg af The Hans

*LOL*... :))
    Jeg takker. Jeg bliver nok nødt til, at købe et vandtæt tastatur. Det er for dyrt i længden, at købe et nyt, hver gang jeg har snakket med hende. :))

He he... når jeg får mit kørekort så kommer jeg forbi med et, er da synd for dig du ikke kan styre dit mundvand *G*

• Det er bare med at få sagt til hende hvad du føler. Jeg gik på en efterskole for et par år siden, hvor der var en tøz som jeg bare var vild med. gik der i 2 år og var bare så vild med hende, men kunne ikke få mig til at sige det. så her i fredags for en uge siden. skrev hun en sms med at hun havde fået nyt nummer, så skrev med hende hele dagen. Om aftenen da jeg var blevet godt fuld, tog jeg mig så sammen til at sige til hende at jeg var så vild med hende hele tiden da vi gik på skole sammen. Så sagde hun sku at hun også var vild med mig dengang. FUCK sådan noget pis. nu bor jeg i Hirtshals og hun bor i Horsens. så nu bliver det jo nok aldrig til noget.

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Så drik hende dog fuld og få det overstået, knægt ;)

Lige mine ord... :dance:

------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

------------------------------------------------------------------