Afbestilling muligt?

• Hej
    Jeg bestilte for snart 3 uger siden en harddisk hos bob.dk. Der har i alle de 3 uger stået på både edbpriser og deres egen hjemmeside stået at varen enten var på lager (levering 1 - 2 dage), eller 1 - 3, (på fjernlager). Men jeg endnu ikke modtaget nogen harddisk fra dem! Det eneste jeg har fået er mails med ordrestatus hvor der står levering 1 -3 dage ( på fjernlager)
    Er det muligt for mig at afbestille den ordre, eller hvad kan jeg gøre ? For jeg tror efterhånden ikke jeg gider have varen fra dem længere! Det er simpelthen for dårligt IMO :rolleyes: For nu har jeg mulighed for fx at bestille hos shg, da de har fået den på lager.

Tak :)

• Bare smid dem en mail og afbestil den, og hvis de så alligevel sender den, så har du på skrift, at du har afbestilt den?

Jeg har også problemer med dem. Min brors HIS 9800 Pro stod af som det passede det. Onsdag i efterårsferien sendte jeg kortet tilbage, og først smider de det væk i deres system, fordi de opgiver to forskellige RMA-adresser, så finder de det, tester det defekt, og nu har de selvfølgelig ikke skidtet på lager.

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Bare smid dem en mail og afbestil den, og hvis de så alligevel sender den, så har du på skrift, at du har afbestilt den?

Jeg har også problemer med dem. Min brors HIS 9800 Pro stod af som det passede det. Onsdag i efterårsferien sendte jeg kortet tilbage, og først smider de det væk i deres system, fordi de opgiver to forskellige RMA-adresser, så finder de det, tester det defekt, og nu har de selvfølgelig ikke skidtet på lager.

Okay. Er det ikke også noget med at man har fuld returret i 14 dage når det er over nettet ? Altså sån man kan afvise pakken, og så få pengene tilbage.
    Lyder træls med det graffikkort :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af marquis1
    Hej
    Jeg bestilte for snart 3 uger siden en harddisk hos bob.dk. Der har i alle de 3 uger stået på både edbpriser og deres egen hjemmeside stået at varen enten var på lager (levering 1 - 2 dage), eller 1 - 3, (på fjernlager). Men jeg endnu ikke modtaget nogen harddisk fra dem! Det eneste jeg har fået er mails med ordrestatus hvor der står levering 1 -3 dage ( på fjernlager)
    Er det muligt for mig at afbestille den ordre, eller hvad kan jeg gøre ? For jeg tror efterhånden ikke jeg gider have varen fra dem længere! Det er simpelthen for dårligt IMO :rolleyes: For nu har jeg mulighed for fx at bestille hos shg, da de har fået den på lager.

Tak :)

Eftersom de ikke leverer til den aftalte tid - altså 1-3 dage - har de ikke opfyldt købeloven med at levere i rette tid, rette sted og rette stand .. Derfor får køber (altså du) misligeholdelsesbeføjelser, så du burde kunne hæve købet ..

Hvis du både ringer til dem, og sender en mail, burde du være sikret ..

Oprindeligt indlæg af Burger

Eftersom de ikke leverer til den aftalte tid - altså 1-3 dage - har de ikke opfyldt købeloven med at levere i rette tid, rette sted og rette stand .. Derfor får køber (altså du) misligeholdelsesbeføjelser, så du burde kunne hæve købet ..

Hvis du både ringer til dem, og sender en mail, burde du være sikret ..

Okay tak for informationen :) Venter svar fra dem, har sendt en mail hvor jeg spørger om jeg kan få en forklaring, og hvis de ikke umiddelbart kan love mig at de sender den ASAP, så afbestiller jeg! :roller:

• Ved ikke lige hvad der sker for bob.dk. Jeg bestilte en skærm + bundkort hvor bundkortet var på fjernlager iflg. hjemmesiden.
    Jeg fik så mail fra dem/ham hvori der stod at leveringstid var ukendt for begge dele. Mailede tilbage og annullerede ordren.
    Der gik fem dage inden jeg fik en mail retur med besked om at de havde annulleret ordren. I mellemtiden fik jeg dagligt mail ang. ukendt leveringstid.
    Hentede en anden skærm samme dag jeg bestilte den (http://www.foeniks-computer.dk) og fik bundkortet dagen efter bestillingen var sendt (http://www.midtdata.dk).
    Gæt lige om jeg har tænkt mig at handle hos bob.dk igen ?(