Nogen som har en fed ide til beskeden på telefonsvaren???

• Jeg er godt træt af min gamle, "Jeg er her ikke, så smid en besked....."

Kom frisk med gode forslag....!!!!

Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

• "HAJ.. jeg hedder John.. ej gør jeg faktisk ikke.. men fuck det? Hva vil du? HVA HVA HVA? lig nu bare den besked ik, så vi begge kan komme videre i vores liv?"

• eller hva med

"Du ring til pizza telefonsvar.. Ska du bestil pizza? så lig adres og pizza og vi sende pizza til dig efter bippet"

• Sad lige og kiggede nogle pænt platte telefonsvarvitser igennem. Den her slog alle :D

De har ringet til (et eller andet firma). De bidrager nu automatisk med 100kr. Tak for opkaldet...

Fatter dog ikke hvordan en telefonsvare tjekkes, har nemlig aldrig sat mig ind i det :roller:

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Rettet en gang, sidst af Slammand ().

• Kan da bidrage med min egen.. den har i tidens løb givet anledning til et par ret interessante beskeder:

Det er Steen, enten ka jeg ikk komme til telefonen lige nu, eller os gider jeg bare ikk at snakke med dig, men du kan indtale en hyletone efter beskeden!

Der går som regel et par sekunder før folk reagerer. Nogen siger en mærkelig lyd og lægger på, andre knækker sammen af grin, nogle ignorer den og indtaler deres besked (som regel kun min mor), og enkelte personer ringer endda til min teleforsvarer for at skrige "BIIIIIIIIIIIP"

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Rettet en gang, sidst af Grus ().

• Har Arnold's Pizzashop.. Hader beskeder på tlf svareren.. Hvis jeg kan se nogle har ringet til mig, ringer jeg tilbage.. Hvis personen ikke lige kan modtage opkald før det allerede er for sent det han ville sige, så må han skrive en besked..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    "hej, de har ringet til satan, læg en besked efter råbet. WHAARG!"

Ok, indrømmer... Har set for meget Langt ffra Las Vegas :))

Det kan man IKKE se for meget af.. Elsker den serie!

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1