I dag og de kommende 3 dage kan man prøve Guild Wars betaen gratis. Download klienten her: http://www.guildwars.com/intro/
Hvis man spillede under E3 kan man stadig bruge den konto. Jeg hedder Brethren Fookhar derinde, hvad hedder i?
I dag og de kommende 3 dage kan man prøve Guild Wars betaen gratis. Download klienten her: http://www.guildwars.com/intro/
Hvis man spillede under E3 kan man stadig bruge den konto. Jeg hedder Brethren Fookhar derinde, hvad hedder i?
Så er jeg i gang med at downloade
Det ser jo umiddelbart fedt ud.
Andre end mig som ikke får højere hastighed end 10KB/sec :]
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
Andre end mig som ikke får højere hastighed end 10KB/sec :]
Jo, min ligger oppe omkring ~14
Hvad hedder i derinde?
Har spillet frem til by-portene, nu er den igang med at downloade igen.
QuoteOprindeligt indlæg af Bullfaegter
Jo, min ligger oppe omkring ~14
![]()
Haha min har lige fået et mega boost helt op til 20KB/sec på min 200 fobrindelse:)
QuoteOprindeligt indlæg af r3ptile
Hvad hedder i derinde?
Har spillet frem til by-portene, nu er den igang med at downloade igen.
Jeg hedder "Smokey Spartacus", spiller man online, eller er det single player? Lige nu har jeg lige reddet en lvl 10 gut, der "costomized" mit våben til mig som tak. Og nu loader den så, mens jeg er på vej til Lions Arch, eller hvad det hed.
Men var det ikke først fra i morgen man kunne spille spillet?
Jeg er lidt forvirret lige nu.
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
Haha min har lige fået et mega boost helt op til 20KB/secpå min 200 fobrindelse:)
'
Samme her
Edit: Næh, nu går det sgu der ud af med 4 kb/s
Har 2.5 Mbit.. men den henter stadig mega langsomt..
Jeg hedder Eltarach Wanderer..
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Bullfaegter
Jeg hedder "Smokey Spartacus", spiller man online, eller er det single player? Lige nu har jeg lige reddet en lvl 10 gut, der "costomized" mit våben til mig som tak. Og nu loader den så, mens jeg er på vej til Lions Arch, eller hvad det hed.
Men var det ikke først fra i morgen man kunne spille spillet?
Jeg er lidt forvirret lige nu.
'
Samme her
Edit: Næh, nu går det sgu der ud af med 4 kb/s
Det er kun online Og jo det skulle have været startet imorgen, men de tyvstartede det
Er det bare mig eller er det spil bare super super fucking nice
Hvornår kan vi forvente det på gaden?(
Det er nemlig alt for svedigt!
Hvad siger I til at battle sammen? Jeg får hug, når jeg er alene.
Jeg er med på det imorgen. Døde da jeg prøvede at gennemføre den første quest
Btw, det endelige spil kommer ikke til at koste noget hver måned, som f.eks. WoW gør.
Jeg klarede lige en quest med mit team, og da en eller anden fin fyr takkede os, fik jeg en fej meddelelse... Men det er vel heller ikke kaldet beta for ingenting.
Nogen der er steget i level?
Prøver at hente det nu.. Der står at den opdaterer imens man spiller? Dvs. kan man gå igang efter man har hentet en del af spillet, eller hvad?
QuoteOprindeligt indlæg af Hayes
Prøver at hente det nu.. Der står at den opdaterer imens man spiller? Dvs. kan man gå igang efter man har hentet en del af spillet, eller hvad?
Man kan forholdsvis hurtigt gå gang, men mens man spiller, kommer der lange loadsekvenser, hvor den downloader, men det sker jo kun første gang, man skal ind i det gældende område.
IMO er det et fedt koncept, da man slipper for månedlig betaling.
På en måde er det meget godt når man skal betale en månedlige pris, for så ved man at man spiller med folk der går op i spillet, og ikke en lallende tåbe der bare valser rundt..
Edit edit:
Hedder "Howling Hayes", og er den gale indianer.. Adder lige lidt til friends list, så kan vi evt. battle i morgen
QuoteOprindeligt indlæg af Hayes
På en måde er det meget godt når man skal betale en månedlige pris, for så ved man at man spiller med folk der går op i spillet, og ikke en lallende tåbe der bare valser rundt..
Edit edit:
Hedder "Howling Hayes", og er den gale indianer.. Adder lige lidt til friends list, så kan vi evt. battle i morgen
Friends list? Hvor har du fundet sådan en henne?
QuoteOprindeligt indlæg af Bullfaegter
Friends list? Hvor har du fundet sådan en henne?
Når den loader, er der en lille knap til højre, næsten i toppen hvor man kan ændre options.. Der kan man også se Guild og Friends..! Vi burde lave en Tweak.dk guild
Tjeck lige en besked jeg fik, btw.. http://www.guildwars.com/support/hardware-failure.html
Synes vi burde lave et tweak guild i disse her beta dage !!
Men det er ikke sikekrt jeg kan spille særligt meget.. Vi har terminsprøve i mat + fys på mandag! og vores matematik og fysiklærer har givet os hele pensummet indtil nu for som hjemmelæsning og opgaver til!
QuoteOprindeligt indlæg af -Sandman-
Synes vi burde lave et tweak guild i disse her beta dage !!
Men det er ikke sikekrt jeg kan spille særligt meget.. Vi har terminsprøve i mat + fys på mandag! og vores matematik og fysiklærer har givet os hele pensummet indtil nu for som hjemmelæsning og opgaver til!
Jeg vil da gerne oprette en tweak guild, for jeg har de 50 guld det koster.