Nye avatars = Confusement...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Yes endelig lidt respons på noget af det lort jeg lukker ud :)


    Sku det være en anden gang, der er mere hvor det kommer fra ;)
    "Ska vi virkelig lukke op for lorteposen" <- ved ikk hvor det kommer fra, men syns det passede meget godt ind her :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Jeg har da også tænkt mig, at beholde mit. Fordi det er unikt - måske ikke smukt - men som en hyldest til de 60 tweakere, som gav mig "den" (trøjen), som et tydeligt bevis for deres omsorg + at tweak.dk - simpelthen er "The best".
    :rules:


    Lidt det jeg vil frem til, det kommer ikke an på om det er et "Sejt", "Flot", "Grimt" eller "Kedeligt"... Syns bare en avatar ska være personlig, og personlige ting kommer jo ikk væltende, derfor de er personlige ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    så jeg skal lave den om... så er du medskyldig() i at KarGa bliver forviret...! Nu vil du jo ha mig til at lave billedet om igen igen igen :D


    Jaja, bare tvær i det :P :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    håber snart vi kan købe de fede trøjer tweak.dk måske vil lave snart.. :clap:


    Har du hørt mere fra dem om de laver dem Bentzin..


    Ja ku være fedt, men syns de har lagt ideen i en tænkeboks.. Desværre, ku være 8) at rende rundt med en Tweak trøje ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer


    sposorede de trøjen til dig? sejt:T


    Jep - mens jeg lå på Glostrup AS's hjerteafd. i 3 uger, så samlede de ind her på tweak og jeg fik det som er på billedet, overrakt af Grillrotten en fredag eftermiddag på stue 2. 8)


    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/twea_syg.jpg]


    Glemmer det aldrig - [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/smiley_abuv.gif] til alle jer der deltog !

  • Mit Avatar viser sådan en Terrier som jeg vil have på et tidspunkt. Har tidligere har Terrier i familien, men grundet Astma hos mig og min søster blev vi nød til at komme af med den....


    Håber min vaccine kan holde min astme nede når jeg er færdig på et niveau hvor jeg kan holde til at få Terrier igen for det er absolut et stort ønske for mig, så på den måde er mit avatar "personligt"....


    Kender ofte selv nogle personer på deres Avatar så når de skifter, kigger jeg lige på navnet eller deres sign, for at se hvem det er.... Så mit eget bliver ikke skiftet ud, medmindre jeg får min egen hund engang så kommer den ind som billed :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 2 gange, sidst af Henrik- ().

  • hehe kom til at tænke da grill stoppede med at bruge El barto ... hehe... fuck jeg var forvirret, for den gamle mand skriver jo skide meget, så troede det var en ny user, og jeg skulle til at flame ham helt vildt da jeg opdagede at det var den ristede mus ... ;P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    jeg er monster dum til det der avatar.. hmm de avatars jeg har prøvet at finde kan jeg ikke sætte ind.. :crazyeyes:
    nok bare mig der sux til det, men nogen der kan lære mig hvordan ?? ;)



    Du skal op under [Blocked Image: http://tweak.dk/forum/images/top_usercp.gif] , og ind på avatar... der kan du uploade et billede inden for størrelsesgrænsen.


    Og nu du er igang med at udforske Tweak.dk, kan du passende læse indlægget op regler for signaturer. ;)


  • det med avataren har jeg prøvet, men det viser bare et knækket billede lige meget hva jeg gør.. :)
    det med signaturen.. lol tak fordi du lige sagde, jeg havde læst den, men er lidt ordblind og overså lige den med 5 linjer :P


    har du instant messenger af nogen form?? vil gerne lige snakke om nogle ting ;) du nok vil kunne hjælpe mig med

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    det med avataren har jeg prøvet, men det viser bare et knækket billede lige meget hva jeg gør.. :)
    det med signaturen.. lol tak fordi du lige sagde, jeg havde læst den, men er lidt ordblind og overså lige den med 5 linjer :P


    har du instant messenger af nogen form?? vil gerne lige snakke om nogle ting ;) du nok vil kunne hjælpe mig med


    Bliver ikke lige nu.. skal i seng og sove. ;)


    Skriv en PM... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Sku det være en anden gang, der er mere hvor det kommer fra ;)
    "Ska vi virkelig lukke op for lorteposen" <- ved ikk hvor det kommer fra, men syns det passede meget godt ind her :))


    Men jeg synes stadig det er en whiner tråd :P Og iøvrigt kommer det der fra Banjo's Likørstue.


    //DH

  • Custom avatars can have a maximum size of 125*240 pixels and 30000 bytes . Står der og går ud fra, at du ikke har lavet dit større end det. Du kan også kun bruge gif- eller jpg-filer. Det ved du godt - ik' ?


    Edit: Ang. din signatur - så må du godt ha' flere end 5 linier, bare den samlede størrelse ikke overstiger de tilladte 650x150 pixels. Så hvis du laver din størrelse mindre, så skulle du kunne holde dig inden for grænsen !