Nye avatars = Confusement...

  • hmms uhyggeligt at der er en tråd om min avater:D... men jeg laver den gerne om til "nørden"... men når jeg formatere næste gang (når jeg får mobo+cpu)... så skifter jeg tli noget helt 3.:T


    Men syntes også at det er en weird tråd...jeg må gi dem ret i at NÆSTEN alle bliver træte af deres avater på et tidspunkt...
    Jeg kan personligt heller ikke huske de fleste navne.... jeg ser også på billedet og rang'en:D
    fx da Karse blev Tweaker idag, kunne jeg ikke kende ham:T:T:T:T:T:T:T:T


    EDIT: eller husker du mig for en flimrende skærm nu... indtil en kold november dag:T:T:T:T:T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde


    Tror da også jeg beholder min søde lille mis... Altså hvis den ikke støder nogen selvfølgelig... :))


    jeg vil give jer ret, det er nogen seje avartars.. (: i har jer to ... hehe...


    men syns nu mit eget er helt unikt... Spiller jo os spillet lidt hver dag :D

  • Har haft min avatar i pænt lang tid.. og regner ikke med at skifte foreløbig..


    Vil give jer ret i, at jeg ser hvem folk er på deres avatar..


    Men er da egentlig rimelig ligeglad med hvis folk vil skifte, det har de da lov til - og man finder vel nok ud af hvem de er ^^

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    jeg vil give jer ret, det er nogen seje avartars.. (: i har jer to ... hehe...


    men syns nu mit eget er helt unikt... Spiller jo os spillet lidt hver dag :D


    Fik banket ind i hovedet af Grus, at SuperFrog var kult... (Da jeg ikke selv var klar over dette krybdyrs eksistens)..


    Men synes alligevel den grønne frø er fed!... Det er ihvertfald det jeg forbinder med dig herinde... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Det fint nok du ytrer din mening, men gider du undlade at kalde min tråd for en whinner, hvis du har noget at sige til mig må du gerne sende en pm eller levere den personligt til mig.. :lame:


    Yes endelig lidt respons på noget af det lort jeg lukker ud :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde


    Tror da også jeg beholder min søde lille mis... Altså hvis den ikke støder nogen selvfølgelig... :))


    Det kan jeg godt forstå,den er nice,jeg elsker nemlig katte ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    hmms uhyggeligt at der er en tråd om min avater:D... men jeg laver den gerne om til "nørden"... men når jeg formatere næste gang (når jeg får mobo+cpu)... så skifter jeg tli noget helt 3.:T


    Men syntes også at det er en weird tråd...jeg må gi dem ret i at NÆSTEN alle bliver træte af deres avater på et tidspunkt...
    Jeg kan personligt heller ikke huske de fleste navne.... jeg ser også på billedet og rang'en:D
    fx da Karse blev Tweaker idag, kunne jeg ikke kende ham:T:T:T:T:T:T:T:T


    EDIT: eller husker du mig for en flimrende skærm nu... indtil en kold november dag:T:T:T:T:T


    For mit eget vedkommende, så glemmer jeg nok ikke din og et par stykker af samme slags,. Som - IMO - er meget distraherende, da de fjerner noget af focus på det, som burde være det primære - nemlig hvad folk skriver.
    Vil håbe at sådanne irriterende animerede avatars bli'r fjernet el. forbudt. IMO er de der kun, for at irritere.
    I samme moment og af samme årsag, burde de der skyde- og motorsav-smilies også fjernes. De gavner heller ikke det overskuelige og positive i vores fora.
    Er godt kar over, at der sikkert er nogen, der himler op over det. :rolleyes:
    Men det ta'r jeg helt roligt, for jeg ved hvorfor. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    jeg vil give jer ret, det er nogen seje avartars.. (: i har jer to ... hehe...
    men syns nu mit eget er helt unikt... Spiller jo os spillet lidt hver dag :D


    Jeg beholder også mit, kan godt være det ikke er direkte smukt, men beholder det sq :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde


    Det er jo unikt, så selvfølgelig skal du da beholde det! (indtil du selv bliver træt af det! :D))


    Ja det er unikt, håber ikke der er andre der har sådanne fantastiske evner i PSP8 :))


    beholder det skam også ;)

  • Tja.. jeg har det fint med mine pandaer, så dem kommer i til at se på læææææænge endnu..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Har selv lige skiftet avatar og sig.. :cheers:


    Syntes der skal noget nyt til en gang i mellem..


    Men ja det er lidt svært at se hvem man skriver med hvis man er vandt til at se personen på ens avatar :T


    Jeg syntes at alle bare skal lave den som de vil ;) så bare behold din flimmer skærm til du for nyt snart.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().


  • så jeg skal lave den om... så er du medskyldig(:D) i at KarGa bliver forviret...! Nu vil du jo ha mig til at lave billedet om igen igen igen


  • Hmm...ny avatar? hvem er du egentligt? Du må være ny.... eller noget :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer


    sposorede de trøjen til dig? sejt:T


    Sorry OT


    Ja det gjorde vi jo :cheers: og håber snart vi kan købe de fede trøjer tweak.dk måske vil lave snart.. :clap:


    Har du hørt mere fra dem om de laver dem Bentzin..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().