FarCry skal jeg installere patch 1.2?

• Efter jeg er begyndt at spille online, så har jeg oplevet at der er flere servere jeg ikke kan komme ind på, dette skyldes at jeg kun har version 1.1, hvilke er den "officielle" version...

Men jeg har googlet mig frem til version 1.2, men skal jeg nu installere den?

Jeg har nemmelig også fundet flg.:
    http://www.teamctf.com/displayarticle275.html

Hvad siger I, hvilken version skal jeg bruge, det er jo ikke for sjov at de har trukket den tilbage...

• Jeg vil sige at du IKKE skal installere den, da den jo er fyldt med fejl, men hvis du vil game online NU, så det jo dit valg...

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

• De originale patch 1.1, eller 1.0, er de bedste til ATI kort. Kun hvis du har GeForce bør du overveje 1.2.

EDIT: ok, så lige du havde GeForce (er lige det med at åbne øjnene, hehe), så helt klart vælg 1.2 patchen, da den også giver langt bedre billedkvalitet for NV3X serien.

Oprindeligt indlæg af Sadako Yamamura
    De originale patch 1.1, eller 1.0, er de bedste til ATI kort. Kun hvis du har GeForce bør du overveje 1.2.

EDIT: ok, så lige du havde GeForce (er lige det med at åbne øjnene, hehe), så helt klart vælg 1.2 patchen, da den også giver langt bedre billedkvalitet for NV3X serien.

Men den er jo fuld af fejl... Jeg synes nu mere at han skal vente til, at den bliver lavet ordenligt. Jeg tror ikke det kan tage særlig lang tid, når de har udgivet den én gang og har fundet fejlen i den...

Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

• Den er fuld af fejl hvis du bruger ATI kort, men den er langt at foretrække for Nvidia ejere. Der er ingen af patchene, der er uden problemer eller fejl.
    Endvidere skal man ikke regne med at der nogensinde udkommer flere patches til Far Cry. Ubisoft sucks når det gælder support, men Far Cry er især slemt. :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af Sadako Yamamura
    Den er fuld af fejl hvis du bruger ATI kort, men den er langt at foretrække for Nvidia ejere. Der er ingen af patchene, der er uden problemer eller fejl.
    Endvidere skal man ikke regne med at der nogensinde udkommer flere patches til Far Cry. Ubisoft sucks når det gælder support, men Far Cry er især slemt. :rolleyes:

Ok, jeg ved intet om det andet end det jeg kunne læse : http://www.teamctf.com/displayarticle275.html
    Jeg har ikke selv FarCry... Men hvis de har udgivet en update, og så trækker den tilbage, kan den vel ikke være god... ? Og når de allerede har lavet den, og kun mangler at rette i den, så kan det vel ikke tage så lang tid.

• Jeg har kørt med patch 1.2 lige siden den kom ud (et par måneder) uden problemer, tværtimod så kører den endnu bedre med 1.2 patchen end uden.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af b34tz0r

Ok, jeg ved intet om det andet end det jeg kunne læse : http://www.teamctf.com/displayarticle275.html
    Jeg har ikke selv FarCry... Men hvis de har udgivet en update, og så trækker den tilbage, kan den vel ikke være god... ? Og når de allerede har lavet den, og kun mangler at rette i den, så kan det vel ikke tage så lang tid.

De trak den tilbage fordi ATI's PS2.0 path ikke virkede ordentligt. Der var ingen problmer med GeForce kortene, tværtimod. Og det er også den fortrukne patch til GeForce ejere. Check Ubisofts boards hvis du er i tvivl :)

Jeg tror jeg venter, så må vi se hvad de finder på...

Du skal helt klart vælge 1.2, ingen grund til at vente når du som sagt er GeForce ejer.

• Hvis du spiller online kan du spille både med patch 1.2 og patch 1.1... Det er pisse irriterende pga man ikke kan komme ind i alle games da versionerne ikke passer sammen... :(

Edit: Ellers går det sq ud på et... Der er småfejl i begge... Men spilleoplevelsen er vel næsten ens...

Spiller selv online... Og det er MEGA nederen når der er flere servere hvor ½ kører med 1.1 og den anden med 1.2...

Lidt lamt synes jeg når 1.2 blev tilbagekaldt...

Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Jeg vil sige at du IKKE skal installere den, da den jo er fyldt med fejl, men hvis du vil game online NU, så det jo dit valg...

korrekt! patch´en eller retter sagt lortet for mit vedkommende - er noget lort! aldrig har hørt at en patch skulle indeholde fejl! jeg troede faktisk at den skulle forhindre.... am i missing something :rolleyes: :]

• Det er blevet sagt et par gange i tråden, men her kommer det én gang til for dem som har for travlt til at læse tråden igennem eller er for dumme til at fatte det første gang det bliver sagt:

1.2 patchen er god hvis du har et nyere Nvidia kort fordi spillet så bruger PS/VS 3.0, så derfor, hvis du har ATI kort så lad være med at bruge den, men har du et Nvidia så kan du få op til 15-20 FPS mere enkelte steder, men i gennesnit ca 10 FPS mere.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Fair nok, tror bare jeg giver op :) Jeg er vist på ude bane her. Jeg kan bare ikke lide at en patch er blevet kaldt tilbage... Men hvis i siger den er OK, så er den vel det...