QuoteLinux er ikke brugervenligt...
Det afhænger af din definition. Jeg er langt hurtigere og mere effektiv ved min keyboard-orienterede terminal end ved min Windows-laptop.
QuoteSoftware til millitær og atomkraftværk er ikke perfekt.. Uanset hvad du så siger... Det er det ikke...
Ikke almen militærsoftware, men styresystemer til fly, atommissiler og lignende er.
QuoteMilitær.. Pentagon... De er da blevet hacket et par gange nu...
Deres webservere kører på almen hardware og software - jeg snakker om deres mission-critical systemer.
QuoteLinux kernen er overlegen... På en TOTALT ubrugbar måde... Hvor mange mennesker har brug for en 1024 way itanium OS??? Det har MS iøvrigt også lavet
Nej. Det har de ikke. Hvis de har, så giv mig et link. Desuden postulerede jeg bare at Linuxkernen er teknisk overlegen, og det er den.
QuoteDet hedder bare ikke NT... Pga NT/2000/2003 ikke sigter efter billiard folket
Kernen hedder NT (Windows XP hedder faktisk NT 5.1). Det ville du vide hvis du havde nogen anelse om hvad du snakkede om.
QuoteDet med at winXP er gammelt so what??
Der kommer rettelser til linux konstant... Linux er da ældre end winXP??? Men det understøtter langt færre ting...
Den seneste major revision af Linuxkernen er fra december, 2003. Men du mener måske den første udgave af Linux? Den er fra vinteren 1991, men samtidigt er Windows NT fra slutningen af 80'erne, så den sammenligning holder ikke.
QuoteOg jeg sagde find et OS der understøtter flere ting... er mere brugervenligt...
MacOS X understøtter alt hvad der er tilgængelig på PPC-platformen og er mindst lige så brugervenligt (dette vil du bestride, men eftersom du ikke aner noget om MacOS eller arkitekturen det kører på, vil jeg ikke tage din kritik synderligt alvorligt). Ydermere understøtter Linuxkernen faktisk mere hardware end Windows - i kraft af Linux' massive portabilitet understøtter det en masse hardware Windows kun kan drømme om, primært eksotisk server-hardware, javist, men du sagde ingen steder at vi snakkede desktophardware specifikt (hvordan definerer man forresten 'desktophardware'?). Lad os også se på arkitektur-support - Windows understøtter én arkitektur (x86), 2 hvis vi regner Windows 64 med. En kort optælling i mit eget arkiv over Linuxkoden viser at der er support for ikke mindre en 26 arkitekturer.
Quotedet er der intet os der er... sådan er det bare...
Nej, sådan er det ikke.