Nu rabler det for SHG !!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Neeej, nu ka man jo skrive alle de ting SHG skylder en :))


    Men det eneste jeg har at sige er: Tak for den gfx køler jeg vandt i julekonkurrencen 2004 :D


    Heldige gris.
    Jeg vinder sgu aldrig en skid.




    The_Unforgiven

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar
    Syntes da ikke at jeg har bemærket nogle SHG folk herinde ;) *kaster et blik på Simonthk*


    Men så er de vågne alligevel.
    men når de nu læser den tråd her.


    "hvornår får jeg mine penge, fra jeres fejl med Clawhammer og Newcastle... det er snart 5 md. siden I lovede at sende en check på differancen"


    Dem kan du kikke efter i vejviseren , nøjagtig det samme som med refundering af udgifter vedr forsendelse af RMA.
    Man får IKKE en skid af dem.



    The_Unforgiven

  • Lige i alt det negative!


    Jeg bestilte et par ram i går klokken ca 18.00 hos SHG, og de er lige kommet ind ad døren!
    Jeg er ikke SHG mand (hvad det end betyder) men denne service syntes jeg næsten SHG er ene om.
    OG JEG KAN LIDE DEN :clap: og det er bare det samme hver gang :T


    HURRA for at jeg i går klokken 18.00 valgte at have 512 mere ram :) og at de nu sidder i min maskine :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
    Dem kan du kikke efter i vejviseren , nøjagtig det samme som med refundering af udgifter vedr forsendelse af RMA.
    Man får IKKE en skid af dem.



    The_Unforgiven


    Hørt.
    Jeg gik dem engang på klingen med den porto.
    Næh nej, at maile en kopi af kvitteringen, var skam ikke nok
    Han forlangte at få de originale kvitteringer fra posthuset. Flot - Hvem skal så betale portoen for at sende dem. :roller:


    BTW. Godt gået. At de kom ned med nakken, var på tide. :clap:


    Utroligt at nogle forhandlere, har så svært ved at regne ud, at ordene kvalitet og kundeservice, rent faktisk kan prakticeres. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    Lige i alt det negative!


    Jeg bestilte et par ram i går klokken ca 18.00 hos SHG, og de er lige kommet ind ad døren!
    Jeg er ikke SHG mand (hvad det end betyder) men denne service syntes jeg næsten SHG er ene om.
    OG JEG KAN LIDE DEN :clap: og det er bare det samme hver gang :T


    HURRA for at jeg i går klokken 18.00 valgte at have 512 mere ram :) og at de nu sidder i min maskine :dance:


    Jeg kan kun give dig ret.
    Har altid været yderst tilfreds med SHG og syntes også de er utrolig hurtige med at levere.
    Det skal lige siges at jeg aldrig har haft en RMA sag men det ser jo ud til at der er mange andre der har gode oplevelser der også.
    Jeg syntes at det her er blevet lidt til en heksejagt.
    Tråden startede med en reel oplevelse hvor det ser ud til at shg endda har indrømmet at de har lavet fejl. Nu bliver der ligesom bare posted dårlige erfaringer og spekulationer.
    Jeg har altid selv valgt at handle med shg fremfor andre og det vil jeg fortsætte med.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Jeg kan kun give dig ret.
    Har altid været yderst tilfreds med SHG og syntes også de er utrolig hurtige med at levere.
    Det skal lige siges at jeg aldrig har haft en RMA sag men det ser jo ud til at der er mange andre der har gode oplevelser der også.
    Jeg syntes at det her er blevet lidt til en heksejagt.
    Tråden startede med en reel oplevelse hvor det ser ud til at shg endda har indrømmet at de har lavet fejl. Nu bliver der ligesom bare posted dårlige erfaringer og spekulationer. Jeg har altid selv valgt at handle med shg fremfor andre og det vil jeg fortsætte med.


    Det lyder en anelse tilfældigt det du skriver nu.
    Hvad får dig til at tro, at dårlige erfaringer med SHG ikke er baseret på reelle oplevelser ?
    Det kan jeg love dig for at de er. Aldrig har jeg oplevet så dårlig en RMA, som den SHG sommetider har.
    Det har du så været så heldig, at være sluppet for, indtil videre . Vent bare til du oplever en RMA, som dengang jeg købte et nyt GFX,
    så kan det være at tonen får en anden lyd og fremtiden en anden forhandler. :))


    Jeg kan kun gentage dette:
    At en forhandler er hurtig til at sende tingene, er ikke nok til at kalde det 100% god service.
    Den virkelige gode service, ses først, når tingene går i stykker og skal byttes!


    Dette er ikke en heksejagt. Det er ren og skær hævn for, at have været nødt til, at sidde i over 1 måned med et skod Radeon 9200 kort,
    selv om jeg havde købt et splinternyt 6800 hos SHG. :evil:


  • Du sludrer lidt!
    Dårlige erfaringer = realle oplevelser


  • Der er jo også folk der har skrevet om gode RMA sager ved shg.
    Enten har du/i været uheldige eller også har andre været heldige?
    Syntes denne tråd går lidt mere op i at shg "endelig skal ned med nakken".

  • Karga
    Lad være med at blande straffeloev ind i det.
    Det her handler ikke om straffe lov og der er derfor heller ikke tale om en anklager.
    Det er et civilt søgsmål og det hedder derfor sagsøger og sagsøgte



    jajaja ved godt det er myreknepperi men alligevel :-)

  • Mazie
    Pas nu på før du komemr emd for gode råd.
    vis han hyrer wen advokat og vinder sagen så vil dommeren fastsætte sagomkostninger. Dvs hvis du ahr valgt en advokat der er dyrere end hvad dommeren afsætter som betaling så hænger du selv på regningen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Der er jo også folk der har skrevet om gode RMA sager ved shg.


    Jep. Jeg har heller ikke påstået det modsatte.
    Jeg har også selv haft mange gode oplevelser hos SHG og har handlet der i mange år, men der kom desværre nogle stykker, som ødelagde det helt med det.
    På trods af at have været trofast kunde der i så lang tid, får man pludseligt en så ringe behandling - yderst skuffende. X(
    Der skal XX gode oplevelser til at glemme en dårlig. ;)


    Quote


    Enten har du/i været uheldige eller også har andre været heldige?
    Syntes denne tråd går lidt mere op i at shg "endelig skal ned med nakken".


    Jeg kan ikke se hvad held og uheld har med service, eller mangel på samme at gøre?
    Jep, de skal ned med nakken og jeg håber, at de tager denne tråd til efterretning og lærer af det, selv om jeg har min tvivl. ;)

  • sagen er hermed afsluttet , håber jeg, ellers hører I mere.
    Jeg har modtaget mine penge og en skriftlig undskyldning , og en pakkelabel,
    dog ingen rødvin he he .
    Så et godt råd til SHG , tag og stik fingeren i jorden og husk at god kundeservice er god reklame og at I skal leve op til de regler der er ang handel på nettet , så som at betale for forsendelse af varer til RMA.


    Tråd lukkes i samråd og forståelse med SHG`s advokat.




    The_Unforgiven