edblån på edbpriser.dk

Oprindeligt indlæg af Dyzio
    ja menjeg er 19 og hva skal jeg sige??

skal lige låne 3k til en ny komputer?? :) hehe

Noget i den retning.
    Mener jeg fik et ssåkaldt edb-lån da jeg var 18-19 år.

Det var et særligt tidsbegrænset(dvs. at det skulle tilbagebetales indenfor en hvis periode) lån med lav rente.

Hellere gå i banken renten vil være mange gange lavere.

• Jeg kan se at inde på edblån at renten er meget høj.. Tror med sikkerhed, at det ville være en fordel at gå i banken..

Dernæst tror jeg ikke du får problemer med at låne penge. Er du over 18 år, og kan du give argumenter for at du kan tilbagebetale pengene inden for en periode, så skulle der ikke være nogen problemer i det.

2-3k er ikke mange penge at låne.. Husk på at mange unge har et overtræk på deres konto, helt på til 5k.

• Det man skal kigge på et ÅOP .. Altså Årlig Omkostning i Procent, og den er over 30 på edbpriser.dk, så det vil aldrig kunne betale sig ..

Banken er klart det bedste sted at låne pengene, og i mange tilfælde er de klart til at snakke med ..

Husk at have en oversigt over indtægter og udgifter med derned, så de kan se hvad du har, og dermed lettere kan vurdere din økonomi ..

Oprindeligt indlæg af vipvop
    Tror det vil være en bedre ide at gå i banken og låne pengene..

Helt sikkert ja ... ;)

.... Nu får du lige et af de bedste råd du nogensinde vil få i dit liv ....

Hold dig fra de quick-lån og kontokort som fx. AcceptCard osv der findes rundt omkring !!... Skal du bruge penge, så snak med banken.... Lån ikke penge på posthuset, i forretninger eller andre steder. Du bliver plukket ... ;)

• SU styrelsen er altid billigst ;) men ja snak med banken hvis forældrene ikke vil....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Men husk lige at spørge banken om det er muligt at renten lidt ned, det gør de nogle gange gerne, hvis du ikke spørger så sker det jo ikke. Måske siger de at det er ikke muligt, for den er allerede langt nede, men man kan jo altid lige spørge dem..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Oprindeligt indlæg af vipvop
    Jeg kan se at inde på edblån at renten er meget høj.. Tror med sikkerhed, at det ville være en fordel at gå i banken..

Dernæst tror jeg ikke du får problemer med at låne penge. Er du over 18 år, og kan du give argumenter for at du kan tilbagebetale pengene inden for en periode, så skulle der ikke være nogen problemer i det.

2-3k er ikke mange penge at låne.. Husk på at mange unge har et overtræk på deres konto, helt på til 5k.

hehe... min lå i mine teenage år på 10-15k i minus konstant.. såeeeh :P

• Hey jeg går ned i banken ellers snakked med forældrene heh...

Mne gutter, har snakket med en ven om at vi låner sammen 6k og deler dem til 3K til mig og 3K til ham...og betaler af sammen, dvs. det vi skal betale pr. mdr deler vi i to?... er det en mulighed?? ?(

ja menjeg er 19 og hva skal jeg sige??

skal lige låne 3k til en ny komputer?? :) hehe

Sig det i banken, de vil 100% sikkert låne dig pengene..!

Hey jeg går ned i banken ellers snakked med forældrene heh...

Mne gutter, har snakket med en ven om at vi låner sammen 6k og deler dem til 3K til mig og 3K til ham...og betaler af sammen, dvs. det vi skal betale pr. mdr deler vi i to?... er det en mulighed?? ?(

Det er faktisk en go idé, så sparer i den oprettelse der tit er på lån!

Hvorfor venter du ikke bare til du har fået sparet de par tusinde kroner sammen - Det er da MEGET billigere !

da jeg skal have det nu her....

Låner 6K sammen med en ven, sælger min gammel comp til 3, så har jeg 6K... Og de sidste 3 stykker så vi kommer op på 9 har jeg... :)

Har været derinde i dag, men skal ind igen imorgen... Såeh den er hjemme... :) nu skal jeg bare have tænkt 100 OVER hvad jeg skal have efter de mange gode foreslag på tweak.dk forumet....