Laserdisken.dk har den med japansk tale, og det samme har cdon.com.

Lidt Silver Fang
-
-
Jeg så en af de nye med dansk tale, og kunne godt nok ikke vænne mig til at stemmerne ikke var de samme som dem jeg huskede fra mine unge dage, virkede HELT forkert
-
Hold kæft mand
Hvor er det lang tid siden jeg har set dem
fik helt kuldegysninger da jeg opdagede hvad det handlede om
-
Kan huske Silver fra start til slut... Solgte desværre mine 4 VHS'er for et godt stykke tid siden....
Men er det nye stemmer i DVD udgaven?
-
Har alle de danske DVD'er der udkom for et års tid siden. Det er konge.
Der er et par småting som jeg ikke kan mindes var i VHS udgaven, men ikke noget vandvittigt. -
Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
Har alle de danske DVD'er der udkom for et års tid siden. Det er konge.
Der er et par småting som jeg ikke kan mindes var i VHS udgaven, men ikke noget vandvittigt.Også det der med Weed, hvilket åbenbart er efterfølgeren til Silver fang ?
-
Ja, nogle som har set Weed - Silver Fangs søn serien, om det noget som er et kig værd ?
-
På youtube kan man også se dem, det er bare med danske stemmer. Stemmerne passer heller ikke til det de siger. De har slet ikke noget med selve filmen at gøre udover billedeerne
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Laserdisken.dk har den med japansk tale, og det samme har cdon.com.Hero of the year
Var lige nede i laserdisken og hente den sidste kopi af boksen
japansk tale og dansk tekst WOHO !
-
Oprindeligt indlæg af Carstoned
Og hvis nogen ligger inde med Zexke_SF.mp3 og den anden mp3 vil jeg meget gerne have dem igen, de findes ingen steder på nettet så vidt mine google skills rækker !
Jeg har rimelig meget musik fra Silver... Jeg har lavet en RAR på rapidshare,men er i tvivl om jeg må poste et direkte link dertil?? Så skriv en PM hvis du er interesseret...
-
Mener at jeg i Troldspejlet for en uges tid siden, så at der ville komme et nyt afsnit af Silver. Og de ville lave den i stort set samme stil.
-
-
De nye film er totalt fucked up !!
Nye klam stemmer, Silver og Diesuke har de samme stemmer + det passer slet ikk til hva de siger ? -
En barndom har ikke været komplet før at man har set hele Silver serien. bedre børne TV findes der simpelhen ikke!
-
Oprindeligt indlæg af Freakshow
En barndom har ikke været komplet før at man har set hele Silver serien. bedre børne TV findes der simpelhen ikke!min barndom er ikke komplet
-
Transformers > Silver fang
-
Oprindeligt indlæg af DXC
Transformers > Silver fangQFT!