Så der snart HL2... Guld anyways...

• Yaddayaddayadda .... hvad skulle forhindre dem i at udskyde det i en rum tid igen? Jeg glæder mig efterhånden ikke alverdens til det spil længere, med alle de udskydelser det har haft. Spillet kommer når det kommer, og så er det vel dét. :boxed:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel
    Yaddayaddayadda .... hvad skulle forhindre dem i at udskyde det i en rum tid igen? Jeg glæder mig efterhånden ikke alverdens til det spil længere, med alle de udskydelser det har haft. Spillet kommer når det kommer, og så er det vel dét. :boxed:

Lige præcis.

Jeg gider ikke engang følge med længere. Når det står på hylderne, skal jeg nok hidse mig op :))

Oprindeligt indlæg af engel
    Yaddayaddayadda .... hvad skulle forhindre dem i at udskyde det i en rum tid igen? Jeg glæder mig efterhånden ikke alverdens til det spil længere, med alle de udskydelser det har haft. Spillet kommer når det kommer, og så er det vel dét. :boxed:

Tja.. Det har kun været udskudt 3 gange nu... Alt det andet var sladder som du/i troede på...

Oprindeligt indlæg af købkøb

Tja.. Det har kun været udskudt 3 gange nu... Alt det andet var sladder som du/i troede på...

Hold da op! kun 3 gange? Det er da en sensation!

Oprindeligt indlæg af Torque

Hold da op! kun 3 gange? Det er da en sensation!

waaaauw :roller:

Hvis de udsætter NFSU 2 bomber jeg EA :))

Oprindeligt indlæg af OriGiN

waaaauw :roller:

Hvis de udsætter NFSU 2 bomber jeg EA :))

LOL! glæder mig til at se den dag Tv2 skal læse det op " I dag blev spilgiganten EA bombaderet af Tweak.dk´s medlem OriGiN .. han gjorde det i raserrig efter at Need For Speed Underground 2 er blevet forsinket" .... :))

• Tvivler dog på der er noget nyt i sagen, da hverken Boomtown eller Xplayn.com har skrevet noget omkring det i dag eller i går.

• Et eller andet sted tror jeg nu noget mere på de udenlandske sites end de små danske. De små danske sites får jo deres info fra de store. ;)

Oprindeligt indlæg af DEEF
    Et eller andet sted tror jeg nu noget mere på de udenlandske sites end de små danske. De små danske sites får jo deres info fra de store. ;)

Ikke så meget det, men HVIS spillet var gået guld, så ville BT skrive det.

• Ja, men det er jo ikke det denne tråd handler om. Denne tråd handler om at det er tæt på, og at de ser ud til at være blevet enige de forskellige parter.